L
leikattu
Vieras
Ne leikattiin 13.6 ja 11 päivää leikkauksen jälkeen tuli verenvuoto tälle vasemmalle puolelle. Tyrehtyi itsestään 10minuutissa. Mut sen jälkeen siinä kohdassa on tuntunut ihmeellinen tunne. Aluksi se olikin ehkä kipua mut nyt siinä kohdassa tuntuu nielaistessa. Ei nyt varsinaisesti kipua mut jotain vaikea selittää. Voisko olla joku hermoperäinen juttu? Tai sit oon miettinyt jos siinä jäi verisuoni jotenkin pintaan kun se vuoto tuli et sitä hankaa aina joku kun nielaisee?!
Oon soittanutkin osastolle jossa leikattiin ja toinen lääkäri käski odottaa 2kk että sen verran menee kuulema ennen kuin on täysin parantunut. Nyt sit kun soitin niin toinen lääkäri sanoi että 3kk saattaa mennä et sit vasta yhteydenotto jos vielä tuntuu.
Toisella puolella ei tunnu mitään ja ahdistaa toi jatkuva tunne tuolla kurkussa toisella puolella et mitä jos se onkin hermoperästä eikä ikinä lähdekkään pois
Oon soittanutkin osastolle jossa leikattiin ja toinen lääkäri käski odottaa 2kk että sen verran menee kuulema ennen kuin on täysin parantunut. Nyt sit kun soitin niin toinen lääkäri sanoi että 3kk saattaa mennä et sit vasta yhteydenotto jos vielä tuntuu.
Toisella puolella ei tunnu mitään ja ahdistaa toi jatkuva tunne tuolla kurkussa toisella puolella et mitä jos se onkin hermoperästä eikä ikinä lähdekkään pois