Nicorette ja Nicotinell-tuotteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopettaja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopettaja?

Vieras
Ajattelin vähentää tupakanpolttoa ja luulen, että mulle ois parhaita tuotteita tuo nicorette suusumute ja imeskelytabletit. Kuulisin mielelläni niistä kokemuksia, ainakin tuosta suusumutteesta. Lisäks, jos joku tietä vinkata, mistä niitä saisi mahd.halvimmalla, meillä kaupassa tuo sumute maksaa n.28€, onko sen hintanen joka puolella, vai löytyykö netistä jostain edullisemmin? :)

Tabut rupes mulla tavallaan sattumaan suuhun.. kurkussa tuntui ikävälle. Siis ihan se yks tabletti. Käytin niitä yhden päivän ja sit olin vaan suosiolla ilman nikotiinia. Viikon päästä vuosi ilman röökiä! :)

Minun mies lopetti polttamisen Nicotinellin imeskelytableteilla. Ensin käytti niitä 2mg pipanoita ja sitten siirtyi 1mg pipanoihin. Ei ollut yhtään mitään vaikeuksia hänellä vaikka oli sen 15v polttanut ja paljon.

Minäkin niitä joskus maistelin, 2mg tabletit otti kurkkuun, 1mg tabletit ei. Nicoretten imeskelytabletit on ihan myrkkyä, ihan liian vahvan makuisia enkä pystynyt kun ihan pienen hetken sitä suussa pyöritteleen, eikä tuo mieskään niistä tykännyt yhtään.

Sumutteesta en osaa sanoa mitään, mutta näillä tiedoilla suosittelisin noita imeskelytabletteja :)

Joskus tuli sitä purkkaa ja laastaria kokeiltua, ei toiminut mulla. Purkka aiheutti kauheeta närästystä, en ole varma tulisko tuosta imeskely tabletistakin samanlaisia oireita.
Itse vaan lopetin, en korvannut millään toisella nikotiini valmisteella vaan kävin lenkillä ja yritin ajatella, että kyllä tää helpottaa. Reilu 15 vuotta poltin, nyt on kolmas savuton vuosi menossa, joskus tuli tunne, että maistuispa hyvältä yks tupakka, mutta jätin sen suosiolla polttamatta, mie kun en ois kuitenkaan siihen yhteen voinut jättää.
Tsemppiä sulle, toivottavasti pääset kokonaan eroon tupakasta.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä