nibbler!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahkuratäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ämmm..mun äiti on sievistä kotoisin markkulasta.oletettavasti roikun punatukkasen miehen kainalossa ja oon se joka hihuu "ihana!kato!oooi!" :D

mahdllisesti musta nahkatakki ja vino tukka. mukana hyvin oletettavasti mun näkönen 9 vuotias poika joona.

saa toki tulla riuhtomaan hihasta :D

mä en tiiä mikä sen kirppiksen nimi on. se on siellä takana jossakin jossa myydään karavaaneja. vasemmalla puolella tietä :D

kärkkäselle on pakko mennä vaikka se ei oo yhtään niin hauskaa ku silloin kun se pulju oli pienen pieni :) mutta aina kun me tullaan sieviin niin siellä ollaan käyty, niin se kuuluu jo rituaaliin. koko lauantai näyttää tältä: puuroa, autoon, kärkkäselle, kirpparille, saunaan ja punasta jaffaa. poikkeuksia ei oo :laugh:

Hehe.. Nii onko muttiskat nyt vklp? Hmm.. en oo koskaan käynynnä.. Mut kirpparille voisin suunnistaa :xmas: Niin siis siellä "autolaaksossa" kaks kirpparia.. toinen maskun kanssa samassa rakennuksessa.. ja toinen siellä takana piilossa..

Juu kaks kirpparia.. Se Wanhan tavaratalo City-kirppis ja sit tää Paratiisikirppis.. Molemmat vaihtanu paikkaa.. Mut oothan saattanu jo noissa uusissa paikoissa käydä.. riippuu toki millon oot viimeks käyny :)

toissa kesänä oon viimeks käyny siellä yhellä jonka mä tiesin. taidampa ottaa vielä selvää missä nuo muut sijaitsee :) onkohan mun tyylissä jotain vikaa kun aina just siltä yheltä kirpparilta mä oon löytäny kaikkea aivan ihanaa mitä muualta ei löydy :laugh:

Heh.. Molemmat kirpparit kyllä kivoja.. ja aina käyn molemmissa.. mut niin käpy paikka tää Ylivieska, että seuraavalla viikolla kamat vaan vaihtunu toiselle kirpparille.. ja pyörii eestaas samat kamat.. siis huomaa kun useammin käy :D Pitääpä tosiaan pitää lauantaina silmät auki kun kirpparilla käy.. :snotty:

Yhteistyössä