Next vaatteet, minkälaista mitoitusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
http://www.nextdirectory.eu/page.asp?b=G34&p=506&o=1

Kivan näköisiä vaatteita ois tuolla.
Kellään kokemusta noista vaatteitsta ja vaatteiden mitoituksesta.
Vastaako koot esim. H&M, Lindex... peruskuteita.

Poika tasan 104cm. :)

Alkuperäinen kirjoittaja puh23:
Entä maksutavat?

Jep, postituskulut ovat todellakin 5e/paketti ja maksu tapahtuu luottokortilla. Maksutapahtuma "varmennetaan" oman pankin verkkotunnuksilla. Olen tilannut jo useamman paketin ja hyvin on toiminut.

Tuosta mitoituksesta... Mä olen pikku hiljaa tullut siihen tulokseen, että useinmiten Next'in yläosat ovat niukempaa mitoitusta kuin alaosat. Meidän kuopuksella on ollut jo pidemmän aikaa käytössä yläosia kokoa 2-3T (siis vastannee ikävuosia), mutta tuon kokoluokan alaosat, varsinkin housut ovat vieläkin vähän reiluja. Tyttö on nyt 2v. 10kk. Tyttö on kasvanut suht neuvolan keskikäyrän mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lastenvaatteet on mun aatteet =):
Tuosta mitoituksesta... Mä olen pikku hiljaa tullut siihen tulokseen, että useinmiten Next'in yläosat ovat niukempaa mitoitusta kuin alaosat. Meidän kuopuksella on ollut jo pidemmän aikaa käytössä yläosia kokoa 2-3T (siis vastannee ikävuosia), mutta tuon kokoluokan alaosat, varsinkin housut ovat vieläkin vähän reiluja. Tyttö on nyt 2v. 10kk. Tyttö on kasvanut suht neuvolan keskikäyrän mukaan.

Noilla yläosilla tarkoitin tässä lähinnä puseroita. Isompien poikien vaatteissa mun mielestä mitoitus on reiluhkoa, ei mitenkään niukkaa.

Meillä poika 3½v. 104cm ja hoikka.
Useat paidat on jo 110cm jotta hihojen pituus riittää.
Housut 104 (jotkut 98 collegehousut ).

Mietin et jos ois uskaltanu tilata paidat ja housut 4-5 veen kokoa niin ainakin mahtuu.
Paidat ei niin haittaa jos on vähän reiluja mut housut kyl sais olla just sopivat.

Yhteistyössä