New Kids On The Block tekee paluun!

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
Täällä yx fanaattinen fani!!!!! Siis entinen! :LOL: Koko huone oli peitetty julisteilla ja farkkutakin selässäkin oli semmonen kangaskuva!
Mulla oli katossakin. Ja mökillä omat mökkikuvat

:whistle:
Ja vielä ne o tallessa vanhempien vintillä :saint:
 
Minäkin :wave: Ikuisesti katkera olin, että en päässyt kumpaankaan konserttin, ja kun kaveri pääse molempiin. Ja kaverilla oli enemmän julisteitakin |O

Mutta mitä ihmettä tuolla Staran sivuilla puhutaan että aloittivat poikabändibuumin 90-luvun lopulla? Kyllä se oli jo siinä 80/90-lukujen taitteessa. Yläasteikäisenä olin kova fani, mutta 90-luvulla olin jo muuttanut kotoa ja opiskelin yliopistossa... Ei silloin mitään poikabändejä enää kuolattu.
 
Mulla on jossain niiden LP levykin.
Se on itseasiassa ainoa LP levy jonka omistan ja mulla on levysoitinkin :whistle:

Ja kerran meidän piti mennä mökiltä kauppaan vain sen takia että sain soitettua kirkolta siskolle tänne Helsinkiin että nauhoittaa mulle ohjelman mikä niistä tuli tv:stä. Mulla on vielä ne vhs:t jossain tallessakin. Pakko varmaan mennä ens viikonloppuna vanhempien vintille katsomaan onko se laatikko vielä tallessa missä oli julisteet... :whistle:
 

Yhteistyössä