Neuvot, kun menee yli lasketun ajan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pian äiti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pian äiti!

Vieras
Moi kaikki te joilla on mennyt lasketun ajan yli!! Mulla on nyt mennyt jo 10 päivää lasketun ajan yli ja alkaa olla vaikeata olla hermostumatta! Varsinkin kun kaikki ystävät ja hyvää tarkoittavat sukulaiset jakelevat neuvoja, kuinka saada synnytys käynnistymään! Tässä muutamia: Perinteinen kolmen ässän kikka; siivous, sauna ja seksi. Joku ehdotti shoppailua, joku portaiden ylös kiipeämistä, joku sitruunan syöntiä!! Mitä kaikkea teille hyvät yliaikaiset kanssasisaret on ehdotettu, jotta saisitte pikku maha-asukin vihdoinkin syntymään?? Siis mitäänhän noista ei ole tieteelliseti todistettu, että toimisi, mutta aina niitä neuvoja vaan tuputetaan, ihan ärsytykseen asti!!

Kyllä se seksi on ihan oikeasti noista se joka voisi auttaa. Ihan on tieteellisesti todettu (spermassa jotain sellaista hormoonia). En kyllä ole yliaikainen, olin aliaikainen.
Leppoisaa odotusta, ei siinä nyt enää kauaa mene ;)

Sperman vaikutus käynnistämiseen on kumottu.
Nännien hierominen saattaa käynnistää supistukset.
Kohdunsuuta kannattaa vaikka sormin ärsyttää (voihan sitä seksilläkin ärsyttää).
Esikoinen synty itellä 41+4. Tsemppiä!

Minulla ei mitkään kolmet ässät sun muut tuottanut tulosta synnytyksen käynnistymiseen. Rv 41+3 aamulla oli yliaikaistarkastus jolloin lääkäri kopeloi kohdunsuuta ja saman tien alkoivatkin supistukset. Epäsäännölliset ja suht kivuttomat ja koko päivän niitä kesti. Illalla menikin sitten lapsivedet.
Luulen että ilman lääkärin kopelointia olisin joutunut odottamaan käynnistykseen asti :)

Takana synnytys 42+1 käynnistyksellä. Ei auttanut mitkään keinot, vaikka olin tosi pirteä loppuviikot, ja sauvakävelin, siivoilin ja sekstailtiin. tosiaan kohdun suun ärsyttäminen vois auttaa, mutta en sinne itse edes ylettänyt. Ei käynnistys kuitenkaan paha juttu ollut, vaikka pelkäsin - loppujen lopuksi kaikki sujui aika nopeasti, eikä ongelmia tullut. Ei tarvinnut jännätä milloin tulee lähtö, kun oli jo klinikalla valmiiksi tarkkailussa osaavissa käsissä.

mulla toinen syntynyt rv 42 ja toinen rv 41 ja mikään siihen auttanut vaan sen käynnisti se kun olin yliaikais kontrollissa molemmista ja kun lääkäri tutki niin johan toisesta yöllä ja toisesta seuraavana aamuna rupes tapahtuun!!
kai se auttaa kun se lääkäri tutkii paikkoja..

Yhteistyössä