neuvokaas tekin vähän :((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mulle lekuri soitti äsken että phks:stä olivat soittaneet että pitää mennä uudelleen verikokeeseen kun se arvo oli kuulemma matala 100 mikä viittais ihan alkuraskauteen tai keskenmenoon mut mitä taulukoista katoin niin esim 3-5 viikolla arvio voi olla 100.. ja vastahan mulle keskiviikkona teti plussaa näytti..ja tasan viikko sit uktrassa ei näkynyt mitään sinne menin pahoinvoinnin takia....sano lekuri että kohdun limakalvot on paksut mikä vois viitata et hedelmöitys olis just tapahtunut.. perjantaina uudelleen kokeeseen hitto et surku fiilis ja mieskä ei ole kotona ja sitäkin niin ikävä

mulla oli sama tilanne esikoisesta. Pari päivää plussatestin jälkeen hcg oli vain 70 ja meinasivat että keskenmeno taitaa olla kyseessä. seuraavalla viikolla arvo oli jo 470 ja sitten oli jo selvä peli. vasta 3vkoa plussatestin jälkeen näkyi syke. Tsemppiä sulle kovasti ja onnea odotukseen!

mie en luovuttais vielä toivoa.
Ton taulukon mukaan minkä laitoit niin se ois about viikolla 3menossa?
Siis jos mutu tuntumalla vertaa esim siihen keskustelun alottaneen hcg määrään.

:hug: Elä ressoo vaan maltilla oota..ja tarrasukkia :hug:

Auts...mä sulle tonne pinoonkin vastailin :) eihän sulla mitään vuotoa ole????

Mulla kun meni viimeks marraskuussa kesken ihan alussa, niin nousi kans toi hcg liian hitaasti, mutta mulla oli tuhruvuotoa koko ajan ja sitte alkoihin ihan kunnon vuoto kipuineen.

Minusta toivoo on niin kauan kun kivut ja vuodot on poissa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Kuinka paljon sun kuukautiset on nyt myöhässä? On kyllä jännä tapaus. Mutta eiköhän seuraavan verikokeen jälkeen selviä ainakin. Kyllä ne arvot siittä nousee :)

niistä ei voi sanoa mitään kuh on epäsäännölliset

Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:

Mulla kun meni viimeks marraskuussa kesken ihan alussa, niin nousi kans toi hcg liian hitaasti, mutta mulla oli tuhruvuotoa koko ajan ja sitte alkoihin ihan kunnon vuoto kipuineen.

sulel on vastattu sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Kävin lukemassa. =) Hyvin kaikki tulee vielä menemään :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Kävin lukemassa. =) Hyvin kaikki tulee vielä menemään :hug:

'

kiitos... kertokaa muut vielä kokemuksia kuiteskii

Ei teillä olisi mahdollista mennä yksityiselle? Saisitte heti verikokeiden tulokset ja ultran? Pitkä aika perjantaihin odottaa =( Vaikka uskoisin että kaikki ok. Ei ole kyllä kokemusta tuollaisesta. Itse tehnyt raskaustestin pari päivää ennen kk alkua ja hailun viivan näytti ja syntyi vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mikset odota muutamaa viikkoa ja mene vaikka ultraan. Sittenhän sen näkee onko elämää vai ei?

Antais luonnon hoidella asian. On tai ei. Kaks vaihtoehtoa.

siks kun käskettiin perjantaina mennä verikokeisiin...

Yhteistyössä