neuvokaas nyt tyhmää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wiira

Vieras
eli menen tänään kysymään asuntoa minulle ja lapsille!ja samalla täytyy käydä sossussa koska työkkäri paukautti mulle karenssin.mitä tukia minulla on mahdollisuus saada?mitä kaikkia minun täytyy huolehtia nyt tämän ja huomisen aikana.eli ollaan naimisissa ja meillä on 3 lasta.mitään lopullista eroa ei olla hakemassa vaan omat asunnot.jos jään nykyiseen kämppään ja mies ottaa oman niin saanko tähän kaikki samat tuet?sori ku on sekava mutta sekavat on tunteetki nyt!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asumistuki,yh-korotus lapsilisään ja elatusmaksut,kunhan vaan siis eri osoitteet.Onko nykyinen asunto vuokra vai oma?

tämä on yksityisen vuokraasunto ja mietin sitä että josko ottais kunnalta vuokrakämpän niin ei tarvisi miettiä miten pystyy maksamaan vuokran ja selittelemään tuloja ja menoja vukranantajalle mutta toisaalta muuto on raskas ja lapsille jäisi jotain tuttua jos jäisi tähän..

Asumistuki,yh-korotus lapsilisään ja elatusmaksut,kunhan vaan siis eri osoitteet.Onko nykyinen asunto vuokra vai oma?

Onkohan paikkakuntakohtaista, mutta tuota elatusmaksua ei saa, ellei ole avioeroa. Näin meillä päin 8v sitten, sosiaalitäti sanoi, että "tätä tehdään: muutetaan eri osoitteisiin ja sitten odotetaan kunnan maksavan elatusmaksut yms."...

Suomi24 on aika kiva keskustelu.
Varsinkin luottoyksinhuoltaja nimimerkki kannattaisi sinun ap lukea.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4000000000000039&posting=22000000008873833

Alkuperäinen kirjoittaja Vierras:

Onkohan paikkakuntakohtaista, mutta tuota elatusmaksua ei saa, ellei ole avioeroa. Näin meillä päin 8v sitten, sosiaalitäti sanoi, että "tätä tehdään: muutetaan eri osoitteisiin ja sitten odotetaan kunnan maksavan elatusmaksut yms."...

Jos vanhemmalla ei ole varaa maksaa, niin kunta maksaa vaikka ei olisi avioeroa! Mutta vain jos vanhemmalla ei ole varaa. Ja velaksihan se menee, eli peritään pois palkasta ulosoton voimin.

Yhteistyössä