Neuvokaa nyt tyhmää miten saadaan NNN-mono kiinnitettyä sukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei V. Kuitunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä onko niitä erimallisia, mutta meillä ainakin pitää siitä siteestä nostaa se "läppä" ylös, sitten monon se metalliosa siihen rakoseen ja sitten läppä alas... Hankala selittää mutta ehkä tajusit :)

just tollai ku vicy neuvoi ja sitten ainakin meillä menee parhaiten sillai,että sitä kärkeä painaa alas samalla kun lukitsee siteen.niin ja lunta ei saa olla yhtään välissä.

Kiitos! Näemmä kiikasti siitä etten uskaltanut painaa tarpeeksi lujaa sekä monon kärkeä että sitä sidettä.

Kyllä täältä kannattaa kysyä jos googlettamalla ei löydä apua :D

Monot ja siteet pitää olla "samanmerkkiset" mut jos on liikeestä ostetut niin varmaan ne onkin- Mun muistaakseni juuri noita NNN-siteitä on myös sellaisia että mono vain polkaistaan siihen siteeseen. Pos ottaessa sitten painetaan siitä päältä jollain, esim sauvalla, ja nostetaan mono pois. Laita kuva niin katotaan.

Täällä myös toinen tyhmä. Minä taas saan monot siteeseen, mutta pois ottaminen on hankalampaa. Ne on tosi lujassa. Neuvokaa pliis nopeasti miten ne lähtee parhaiten pois.

Täällä myös toinen tyhmä. Minä taas saan monot siteeseen, mutta pois ottaminen on hankalampaa. Ne on tosi lujassa. Neuvokaa pliis nopeasti miten ne lähtee parhaiten pois.

Itsellä sama sama ongelma. Kiinnittäminen oli helppoa, mutta irti en meinannut saada sitten millään. Netistäkään en löytänyt ohjetta tähän "itsestään selvyyteen". 10 minuutin kuluttua keksin lopulta kääntää siteen etuosaa pari kymmentä astetta sivuun. Ja mono oli irti!

Yhteistyössä