Neuvokaa nyt joku mikä on pielessä! (rintaliiviasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja virttyneissä kulkeva
  • Ensimmäinen viesti
virttyneissä kulkeva
Oon mitannu ympärykseni ja mitat pitäis olla C85. Seppälässä sovitin sen kokoisia, niin ei mun tissit mahtunu niihin kunnolla ja aina jostain hiersi, kainalosta pursus ylimääräistä. Mitkään ei istunu. Lindexillä koitin kanssa eikä mikään malli tuntunu hyvältä. Pitäs olla pyöreä ja kevyesti topattu kuppi ja mennä tarpeeks sivulle kainalon alle. Aina on kupit liian lähekkäin, liian törröttävät, liian korkea se kuppien välikappale edestä... Vai onko mun rinnus viallinen?! Ennen löysin H&M:ltä kivoja, mutta se oli silloin kun koko oli 80A...
 
Kiika
Kokeile eri kokoja, lähinnä tarkotan kuppia. Sama juttu ollut itsellä esim. housujen kanssa. Ja jopa niin että oon monesti oon vieny sovituskoppiin kahdet samankokoiset pöksyt, ja toiset on sopivat ja toiset liian tiukat vyötäröstä tai muualta.
 
juttiss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, liivikauppaan marsmars. Mäkin luulin olevani b85 ja olenkin d70 :D Pieni kehonkuvanmuutos tuli muutamassa minuutissa!
Samaa mieltä. Minäkin luulin olevani B85 ja olinkin yllättäen C85 tai C90. En ole enää 5 vuoteen ostanut mitään sepäälän tai hm:n halppisliivejä. Triumphit kuuluu mulla myös kategoriaan halppisliivit. Liivikaupasta löytyy asiantuntevaa apua ja parhaat liivit. Ennemmin ostan 1-2 liivit vuodessa ja maksan niistä 100-150 euroa vähintään, kun ostaisin kerran kuussa kympillä epäsopivat halppisliivit.
 

Yhteistyössä