Neuvokaa mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihastukseni on kolmen vuoden jälkeen palannut takaisin paikkakunnallemme. Katseemme kohtasivat jatkuvasti silloin kun hän oli vielä täällä ja nyt sain tietää hänen muuttaneen takaisin tänne.
Kuluneen kolmen vuoden aikana on kuitenkin ehtinyt tapahtua asioita. Olin lapseton, mutta nyt minulla on pieni lapsi. Suhde lapsen isään päättyi heti alkuunsa.
Ihastukseni on lapseton. Nyt haluaisin tutustua tuohon mieheen mutta miten selitän hänelle että nyt on lapsikin?
 
vierailija
Hän on ihan tietoinen siitä että kolmessa vuodessa voi tapahtua paljon, jopa saada lapsen. Eikä se ole mikään katastrofi. Tärkeämpää suhteen kehittymisen kannalta on että sulla ei ole miestä.
Tutustu häneen ja katso miten tilanne kehittyy.
 
Ihastukseni on kolmen vuoden jälkeen palannut takaisin paikkakunnallemme. Katseemme kohtasivat jatkuvasti silloin kun hän oli vielä täällä ja nyt sain tietää hänen muuttaneen takaisin tänne.
Kuluneen kolmen vuoden aikana on kuitenkin ehtinyt tapahtua asioita. Olin lapseton, mutta nyt minulla on pieni lapsi. Suhde lapsen isään päättyi heti alkuunsa.
Ihastukseni on lapseton. Nyt haluaisin tutustua tuohon mieheen mutta miten selitän hänelle että nyt on lapsikin?
Luulis että kuulumisia keskustellessa menisi sukkelasti jotenkin näin:
"Moi! Mitä kuuluu?"
"Kiitos hyvää, kaikennäköistä on ehtinyt tapahtua, oon töissä siellä ja asustelen täällä pienen lapseni kanssa. Lapsen isän kanssa ei homma oikein toiminut joten sinkkuna mennään. Mitäs sulle kuuluu?"

Eikä mitään suurempia selittelyitä, se on sinun oma lapsukainen, osa elämääsi. Jos miestä lapsi ahdistaa niin parempi pysyä erossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aloittajavastaa
Sitä vaan että jos mies ei enää olekaan kiinnostunut kun lapsikin on ?
Hankala tilanne jos itseni asettaisin tilanteeseen jossa muutaman vuoden takaisella ihastuksella olisikin nyt lapsi kuvioissa mukana, niin saattaisi laittaa miettimään
 
Sitä vaan että jos mies ei enää olekaan kiinnostunut kun lapsikin on ?
Hankala tilanne jos itseni asettaisin tilanteeseen jossa muutaman vuoden takaisella ihastuksella olisikin nyt lapsi kuvioissa mukana, niin saattaisi laittaa miettimään
Oikeasti tuossa ei pitäisi olla mitään mietittävää! Se on sun lapsi, et sä voi nakata sitä meneen jos miestä ei kiinnosta. Etkä sulkea elämästäsi pois. Jos miestä ei kiinnosta lapsen vuoksi, niin anna miehen mennä ja löydät varmasti miehen joka arvostaa ja rakastaa sinua niin paljon että on valmis hyväksymään lapsesikin.
Älä ikinä jätä lastasi kakkoseksi!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oikeasti tuossa ei pitäisi olla mitään mietittävää! Se on sun lapsi, et sä voi nakata sitä meneen jos miestä ei kiinnosta. Etkä sulkea elämästäsi pois. Jos miestä ei kiinnosta lapsen vuoksi, niin anna miehen mennä ja löydät varmasti miehen joka arvostaa ja rakastaa sinua niin paljon että on valmis hyväksymään lapsesikin.
Älä ikinä jätä lastasi kakkoseksi!
(y)
 
eikös sitä tavata pitkän ajan päästä kysellä kuulumiset,että miten toisella on mennyt viimeiset 3 vuotta.Kyllä silloin on täysin luonnollista samalla kertoa että on ollut miesystävä,ja sen seurauksena on lapsikin tullut tehtyä.Ainakaan ei kannata alkaa piilottelemaan tuota lapsi asiaa,siitä ei hyvää seuraa.Moni mies kyllä hyväksyy lapsen vaikkei se sitten olisikaan oma.
 
vierailija
Voi tsiisus! *facepalm* Onko tuo ihastuminen ollut edes molemmin puolista vai oletko itse vain kuvitellut kaiken? Ja mitä selittämistä sulla siitä lapsesta on? Niin kun näin vai: "Ai hitto, olisin jättänyt tuon lapsen teon sulle, jos oisin tiennyt, että tuut takaisin." Molemmat on eläneet omilla tahoillaan ja ilman mitään lupauksia toisilleen, joten mitä siinä selittelemään. Elämä on! Jatkatte vallitsevassa tilanteesta tutustumista (tarina ei edelkeenkään kerro, onko myös mies samaa mieltä tai kiinnostunut sinusta ylipäänsä) ja jos se mies ei sun lasta hyväksy, niin siirryt seuraavaan ihastukseen.
 
Voi tsiisus! *facepalm* Onko tuo ihastuminen ollut edes molemmin puolista vai oletko itse vain kuvitellut kaiken? Ja mitä selittämistä sulla siitä lapsesta on? Niin kun näin vai: "Ai hitto, olisin jättänyt tuon lapsen teon sulle, jos oisin tiennyt, että tuut takaisin." Molemmat on eläneet omilla tahoillaan ja ilman mitään lupauksia toisilleen, joten mitä siinä selittelemään. Elämä on! Jatkatte vallitsevassa tilanteesta tutustumista (tarina ei edelkeenkään kerro, onko myös mies samaa mieltä tai kiinnostunut sinusta ylipäänsä) ja jos se mies ei sun lasta hyväksy, niin siirryt seuraavaan ihastukseen.
Tästä tuli mieleen että toivottavasti ap ei oleta automaattisesti että miestä ei kiinnosta lapsen vuoksi, sillä kiinnostuksen puutteen syy voi olla muussakin kuin lapsessa. Etenkin jos heidän välillä ei todellisuudessa ole ollut ennenkään katseita enempää...
 
vierailija
Ihastukseni on kolmen vuoden jälkeen palannut takaisin paikkakunnallemme. Katseemme kohtasivat jatkuvasti silloin kun hän oli vielä täällä ja nyt sain tietää hänen muuttaneen takaisin tänne.
Kuluneen kolmen vuoden aikana on kuitenkin ehtinyt tapahtua asioita. Olin lapseton, mutta nyt minulla on pieni lapsi. Suhde lapsen isään päättyi heti alkuunsa.
Ihastukseni on lapseton. Nyt haluaisin tutustua tuohon mieheen mutta miten selitän hänelle että nyt on lapsikin?
Kerro vaikka, että kortsu hajos.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä