Neuvokaa, millaisia töitä voisin hakea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön

Vieras
Mulla on Palvelujen tuottamisen ja johtamisen koulutus, restonomi (amk). Suuntauduin kuluttajapalveluihin. Työkokemusta lähinnä asiakaspalvelutehtävistä (jonkin verran toimisto).

Millaisia töitä kannattaisi siis hakea? Ja, mistä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eikö sun koulussa ole mitään alumni-toimintaa tai liitossa uraneuvojaa tms.?

En oo ollut enää vuosiin koulussa ja kuulin eri alan liittoon. Työkkärissäkään ei mua osattu auttaa! Ehkä on vain sitten parempi elää yhteiskunnan tuilla. Argh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eikö sun koulussa ole mitään alumni-toimintaa tai liitossa uraneuvojaa tms.?

En oo ollut enää vuosiin koulussa ja kuulin eri alan liittoon. Työkkärissäkään ei mua osattu auttaa! Ehkä on vain sitten parempi elää yhteiskunnan tuilla. Argh.

Alumni-toimintahan on nimenomaan valmistuneille. Mä ainakin saan jatkuvasti tilaisuuksiin kutsuja, on urailtaa ja vaikka mitä. Liittoa voi vaihtaa ja kannattaakin, sillä kuka tuntee paremmin sinun tarpeesi kuin ominta itseäsi edustava liitto? Mun liitto tarjoaa CV-pajoja ja vaikka mitä kehityskurssia jäsenille.

Voit hakea kaikenlaisia johtavan tason tehtäviä, jotka liittyy koulutukseesi eli esimerkiksi jotain ruokapalvelupäällikön/-suunnittelijan yms. tehtäviä. Tietysti ihan jotain keittäjänkin tehtäviä, jos tuntuu ettei sinusta ole johtotasolle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voit hakea kaikenlaisia johtavan tason tehtäviä, jotka liittyy koulutukseesi eli esimerkiksi jotain ruokapalvelupäällikön/-suunnittelijan yms. tehtäviä. Tietysti ihan jotain keittäjänkin tehtäviä, jos tuntuu ettei sinusta ole johtotasolle.

Eli sitten vaan hernekeittoa keittelemään :D
Mun suuntautumisvaihtoehdolla ei ole mitään tekemistä ravintola-alan kanssa, joten tuskinpa mua sinne palkkaisivat..

Yhteistyössä