pelkuri
Minulla todettiin gynellä viime keväänä papa luokka II ja hiiva (joka oli luultavasti ollut minulla jo jonkin aikaa). Sain hiivaan lääkkeen ja ainakin sen oireet hävisivät. Nyt kävin kyllä uusinta papassa, mutta tulokset tulevat vasta noin kuukauden päästä. Nyt olenkin sitten ihan paniikissa, koska pelkään, että papani on taas luokkaa II tai jopa luokkaa III. Minulla on ihan kauhea pelko syövästä ja ajattelen asiaa koko ajan. Lääkäri sanoi, että jos tulos on uudestaan II sille ei vielä tehdä mitään, vasta kun se on ollut 3 kertaa luokka II. Yritin myös keskustella peloistani, mutta lääkäri oli hyvin nuiva eikä oikein halunnut puhua koko asiasta. Minulle jäi hyvin kurja olo käynnin jälkeen ja hirveä pelkoni syövästä vaan suureni. Mitä tapahtuu jos papa luokkani on toisen kerran II? Pitäisikö minun hakeutua yksityiselle jatkotutkimuksiin jos en niitä kunnalisessa voi saada kun vasta kolmannen II.luokan jälkeen? Onko kellään ollut luokka II 2 kertaa ja mitä sitten tapahtui? Pelottaa niin kovasti ja odottavan aika on pitkä.