Neuvoja

Vaimoni saa orgasmin yhdynnässä ainoastaan niin, että hän hieroo itse klitoristaan. Onko ideoita, miten voisi saada vaihtelua tai parannusta tuohon? Ettei aina tarvisi samalla tavalla hoidella, eli takaapäin tai lähetyssaarnaaja ja vaimo hieroo klitorista.

Onko tämä kuinka tavallista? Vaimoni sanoi, että pelkkä paneminen ei tunnu oikeastaan miltään.
 
No ei tuohon kai ole poppaskonstia. Hieroppa itse vaimoasi, niin tuntuu siltä, että saat sen itse aikaan. Itse hieron lähetyssaarnaajassakin lopun lähestyessä naista. Silloin vaimonikin saa. Ei kai sen ole väliä tuleeko se pelkästä yhdynnästä vai yhdynnän ja koskettelun yhteispelillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Japetus:
Vaimoni saa orgasmin yhdynnässä ainoastaan niin, että hän hieroo itse klitoristaan. Onko ideoita, miten voisi saada vaihtelua tai parannusta tuohon? Ettei aina tarvisi samalla tavalla hoidella, eli takaapäin tai lähetyssaarnaaja ja vaimo hieroo klitorista.

Onko tämä kuinka tavallista? Vaimoni sanoi, että pelkkä paneminen ei tunnu oikeastaan miltään.
Mulla on sama juttu. Meillä usein onkin niin et mun orkku-kerta on ihan omana seksikertana, koska en sen session jälkeen pysty enää mihinkään ja olen niin totaalisen rentoutunut et saatan vain nukahtaa heti :D

Mutta siis teille vinkiksi se et ostakaa leluja. Erilaisilla klitoriskiihottimilla pystytte saamaan orkut samaan aikaan ilman et vaimo hieroo koko ajan itseään ja toisaalta voitte tehdä niinkin et sä hierot samalla naistasi kiihottimella, kun panet. Ja jos harrastatte peppuseksiä niin samalla sit vaan sellainen dildo+kiihotinsysteemi naiselle niin johan saa nautinnon ja orkkkuja :D

Ja sekin on yksi vaihtoehto et hyväksytte ton et nainen ei saa orkkua yhdynnässä ja panette vaikka ensin ihan miten päin vain ja sit lopuksi mies hoitaa naiselle leluilla tai suulla ja käsillä orkun. :p
 

Yhteistyössä