Neuvoja vinkkejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirsti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirsti"

Vieras
miten tekisitte?

olemme lähes aina käyttäneet kondomia ehkäisynä. Jonkin aikaa esikoisen syntymän jälkeen luotettiin varmoihin päiviin... Nyt toisen lapsen syntymän jälkeen olen jotenkin tullut yliherkäksi kondomeille. Ei ole väliä onko tavalliset tai lateksittomat kumit. Aina niistä tuli kutinaa, pieniä haavaumia ja turvotusta alapäähän. Tämän takia otin hetkeksi käyttöön minipillerit. näitä oreita ei sitten enää ollut joten on aika selvää etten siedä kumeja. Mutta ei ne minipilleritkään sen paremmat olleet sain muita ikäviä vaivoja niistä.. kamalaa vuotoa, hirveä määrä finnejä ja hiuksia lähti ihan mahdottomasti. Jaksoin syödä niitä vain vajaa 5viikkoa. Mitäs nyt sitten? Kierukkaa en halua enkä voikaan saada. Sterilisaatio ei vielä ajankohtaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23346380:
Miksi et voi saada kierukkaa? Entäs kapselit ?

Lähiaikoina sairastetun kohtutulehduksen vuoksi kierukka ei voi asentaa koska kierukkaan liittyy infektio riski. En paljoa kapseleista tiedä muuta kuin että ovat hirmu kalliita. Itse suosin ehkäisyä jonka voi lopettaa itse koska vain. Pillerit olis kyllä mukava tapa ehkäistä jos vaan sopisivat.

[QUOTE="kirsti";23346410]Lähiaikoina sairastetun kohtutulehduksen vuoksi kierukka ei voi asentaa koska kierukkaan liittyy infektio riski. En paljoa kapseleista tiedä muuta kuin että ovat hirmu kalliita. Itse suosin ehkäisyä jonka voi lopettaa itse koska vain. Pillerit olis kyllä mukava tapa ehkäistä jos vaan sopisivat.[/QUOTE]

Ei 190€ nyt loppupeleissä viideksi tai kolmeksi vuodeksi ole edes paha. Cerazetet taitaa maksaa 29€/3kk? Eli puolitoista vuotta niin kapseli on saman hintainen kuin pillerit. Tuo itse lopetus on kyllä hieman hankalempaa kapseleilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23346435:
Ei 190€ nyt loppupeleissä viideksi tai kolmeksi vuodeksi ole edes paha. Cerazetet taitaa maksaa 29€/3kk? Eli puolitoista vuotta niin kapseli on saman hintainen kuin pillerit. Tuo itse lopetus on kyllä hieman hankalempaa kapseleilla :D

niin minulla kun ei ole tuollaista summaa. Joutuisin säästämään vuoden ainakin että saisin sen kasaan. ja se juurikin kun sitä ei saa itse pois niin pian kun mahdollista mikäli se esim sattuisi pahentamaan migreeniäni.

Yhteistyössä