Neuvoja vailla raskautumiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aira

Vieras
Eli kaikki vinkit/konstit kehiin millä tulla raskaaksi, olemme yrittäneet/yrittämällä vauvaa kauan ja sitä ei kuulu eikä näy, tutkimuksissa on käyty ja vikaa ei ole. Kaikki konstit ollaan kokeiltu.:( Pikkuhiljaa alkaa mielialakin laskemaan, kun ei pikkuista kuulu eikä näy. Ja senkin tiedän että lapsia saadaan, huom ei tehdä (mutta siltikin pitää jotain tehdä, että ne saavat alkunsa :D ).

me juotiin greippimehua 2dl pvä kierron alusta lähtien,siin on reilusti foolihappoa ja se auttaa siittiöitä elämään paremmissa oloissa siellä sisällä. tai sitte syö foolihappoa purkista. seksiä joka toinen päivä. niin ja 6 kiertoa oli yritystä ja viimeisellä otettiin greippimehu mukaan ja nappas. mä uskon tähän meidän osalta.

Näitä kokeilin itse: greippimehu (pari lasia päivässä, sitkistää kohdunkaulan limaa, jolloin siittiöillä parempi uida siinä), punaviini (pieni lasillinen yhdynnän jälkeen, lisää verenkiertoa kohdussa), yhdyntöjä joka 3. päivä, että siittiöt pysyy laadukkaina, Multivita Raskaus- vitamiini, Vitamore Total- yrttivalmiste (tasapainottaa hormoonitoimintaa). Eiköhän ne ollut siinä :D Tosin meillä ei ollut vaikutusta, kun tutkimuksissa selvisi rakenteellinen vika miussa :ashamed: Ei saada lapsia muuten kuin alkionsiirroilla. Mutta kokeile, jos vaikka tärppäisi :wave:

Me pantiin vauvaa alulle n. joka toinen päivä ja oikeen kunnolla. Lopuksi mies oikein survaisi sinne ja piti jonkun aikaa ennenkuin vetäytyi pois. Ja asento oli doggystyle. Ja ekalla kierroksella tärppäs.

Alkuperäinen kirjoittaja aira:
Eli kaikki vinkit/konstit kehiin millä tulla raskaaksi, olemme yrittäneet/yrittämällä vauvaa kauan ja sitä ei kuulu eikä näy, tutkimuksissa on käyty ja vikaa ei ole. Kaikki konstit ollaan kokeiltu.:( Pikkuhiljaa alkaa mielialakin laskemaan, kun ei pikkuista kuulu eikä näy. Ja senkin tiedän että lapsia saadaan, huom ei tehdä (mutta siltikin pitää jotain tehdä, että ne saavat alkunsa :D ).

Neuvoisin välttään seksiä kun kuukautisten pitäisi normaalisti alkaa. Jos on puuhaillut oletettuina ovispäivänä. Olen jostain lukenut että sperma voi laukasta keskenmenon.

Yhteistyössä