Neuvoja tarttettais!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piula

Vieras
Kysyisin mistä voisi johtua munasarja kipuilu, tarkoitan nyt sellaista mietoa kipua joka vain jomottelee välillä että sen tuntee.
Kaikki alkoi normaalien menkkojen jälkeen jotka jatkuivat rusehtavana vuotona noin 3 päivää yli mitä yleensä. Sen jälkeen valkovuoto haiskahtanut pahalle ja ovulaatio kivut oli sitten jälleen kerran erittäin kipeät, tunti pahaa kipua jonka jälkeen pari kolme päivää mietoa (paikat vielä hiukan hellinä oviksesta) kipua.
Väsymystä ollut enemmän kuin normaalisti.
Ja nyt vaan jompsii munasarjojen kohdalta alamahasta sillei miedosti mutta kettumaisesti.
Lasta yritetty puoltoista vuotta ja saman miehen kanssa 6 v.
Sillä nyt kysynkin teiltä ensin ,ennen kun menen lääkäriin. Koska näihin alavatsa vaivoihin olen sielä ennenkin käynyt (ovulaatiokivut, ennen kun tiesin kivut niiksi). Koska normi tk:hon kun menee tulee siinä lääkärin tuolissa tulee pakosti vaaan sellainen olo että olen luulosairas näine kipuineni.
Ja toisaalta ajattelin että vienkö arvokasta yksityisen puolen aikaa (omaa rahaa) jos menen näine vaivoini sinne valittamaan...
Vai voiko kivut liittyä mietoon lenssuuni jota olen kärsinyt jo viikon?

Kyllä kannattaa mennä sinne lääkäriin inisee vaik tuntuiskin turhauttavalta:) voi olla jotain tulehdustakin.. ja kannattaa kertoa, että olette lastakin puoltoista vuotta yrittäneet. Yksityiseltä voit ihan hyvin varata aikaa, siellä voidaan jopa ottaa sinun oireesi vakavammin! Rohkeasti vaan!

Yhteistyössä