Neuvoja miten kestää sairastelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa :(

Vieras
Mä en kestä enää tuota miestä ja lasta!!!! :( Molemmat nuhasia, kummallakaan ei kuitenkaan kuumetta. Mies vaan makaa ja valittaa TAUKOAMATTA kuinka kolottaa ja väsyttää ja sattuu ja huimaa ja kurkkuun sattuu ja on heikko olo ja nälkä ja väsy ja ja ja... Lapsi huutaa ja kiljuu, haittää tavaroita, ei suostu syömään, pyyhkii räkää pitkin kämppää, ei suostu nukkumaan...

Mä olen toistaseksi ainoa terve, tosin väsymyksestä päätellen, pian on nuha mullakin. Mutta siihen asti, miten selviä huutamatta ja kuristamatta noita!? Lapsen vielä ymmärrän mutta tuota miestä en!! Häntä pitäisi paappoa ja lelliä mutta kuitenkaan mikään ei käy. Ruuat kaapissa on pahoja, mutta ei jaksa odottaa et haen kaupasta muuta ruokaa. Mikään pikaruoka ei myöskään kelpaa. Silti valittaa koska on niiin nälkä että taju lähtee |O

Olen valmiiksi jo pahalla tuulella koska tiedän, että kun minä sairastun joudun siitä huolimatta hoitamaan lasta ja kotia joten miksi miehen pitäisi saada jotain erikoiskohtelua jota mä en kuitenkaan saa? :( Ja miksei toi lapsi voi syödä?! Nyt kiukuttelee takuuvarmasti vain sen takia että on nälkä mutta ei syö edes herkkuja :kieh:

Saisi edes hetken rauhaa ja hiljaisuutta niin ehkä jaksaisin taas... Nyt kaivataan hyviä neuvoja!!!

Mä en ymmärrä miksi miehet tekevät kuin kuolemaa jokaisen flunssan aikana. Sellainen heikkous ällöttää minua. Itse olen pystynyt lapseni hoitamaan kuumeen huidellessa 39,9 asteissa sekä muutenkin kipeänä.

Lapselle jos ei maistu, ei voi väkisinkään syöttää. Jaksaako katsoa piirrettyjä? Oletko antanut lapselle särkylääkettä, jos johtuukin kivusta se hankala olo?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en ymmärrä miksi miehet tekevät kuin kuolemaa jokaisen flunssan aikana. Sellainen heikkous ällöttää minua. Itse olen pystynyt lapseni hoitamaan kuumeen huidellessa 39,9 asteissa sekä muutenkin kipeänä.

Lapselle jos ei maistu, ei voi väkisinkään syöttää. Jaksaako katsoa piirrettyjä? Oletko antanut lapselle särkylääkettä, jos johtuukin kivusta se hankala olo?

Mä en ole uskaltanut antaa särkylääkettä lapselle koska ajattelin että kun ei kerta ole kuumetta että onko se liioittelua sitten? :/ Piirrettyjä jaksaa hetken katsoa mutta sitten mies jo vaatii vaihtamaan kanavaa koska hänellä on tylsää ja hänen pitää saada katsoa sitä ja sitä ohjelmaa |O Joo, toi mies on joka kerta sellainen että tekee kuolemaa. Ja se on särkylääkettä saanut! Valehtelematta on syönyt paketin buranaa jo tänään, eikä suostu ymmärtämään että se ei auta, päinvastoin todennäköisesti pahentaa oloa :kieh: Nyt valittaa siis että maha on niin kipeä :headwall: Taidan soittaa anopin tänne näitä hoitamaan ja mennä itse vaikka ulos autoon istumaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Mä en ole uskaltanut antaa särkylääkettä lapselle koska ajattelin että kun ei kerta ole kuumetta että onko se liioittelua sitten? :/ Piirrettyjä jaksaa hetken katsoa mutta sitten mies jo vaatii vaihtamaan kanavaa koska hänellä on tylsää ja hänen pitää saada katsoa sitä ja sitä ohjelmaa |O Joo, toi mies on joka kerta sellainen että tekee kuolemaa. Ja se on särkylääkettä saanut! Valehtelematta on syönyt paketin buranaa jo tänään, eikä suostu ymmärtämään että se ei auta, päinvastoin todennäköisesti pahentaa oloa :kieh: Nyt valittaa siis että maha on niin kipeä :headwall: Taidan soittaa anopin tänne näitä hoitamaan ja mennä itse vaikka ulos autoon istumaan :snotty:

Voihan sillä lapsellakin olla muitakin särkylääkkeen tarpeita kuin kuumeen alentaminen. Jos vaikka kurkku niin kipeä, ettei kerta kaikkiaan saa nieltyä, niin sitten ei varmaan ruoka maita. Apteekista saa niitä vitamiinipirtelöitä, jos ei muu mene alas. Niissä ainakin suolot ja muut laskennallisesti oikein. Kalliita toki ovat.

Aika paska mies kyllä, hänellä tylsää, muttei osaa ajatella lapsen kannalta? Onneksi, onneksi olen yh.

Yhteistyössä