Neuvoja miehiltä tai asiansa osaavilta naisilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackRose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BlackRose

Vieras
Meillä on poikaystäväni kanssa loistava seksielämä! Seksiä suihkussa, keittiössä, saunassa, päällä, alla, ristissä, leluilla, ilman, ihan mitä vaan. Mutta olen luonteeltani melko katkera/mustasukkainen, vaikka sitä yritän välttääkin. Ongelmamme on siis se, että vertaan koko ajan itseäni poikaystävän ex-tyttöystäviin/seksikumppaneihin ja pelkään olevani huonompi, vaikka se mua koko ajan kehuukin. Kyselen koko ajan seksin aikana/jälkeen mitä voisin tehdä saadakseni hänet kuumemmaksi ym. Joten kysymykseni teille: vinkkejä miehen miellyttämiseksi sängyssä? Esileikkiin (miten teette? mistä hän pitää?), itse aktiin (missä asennossa? kivoja lisäkiihottajia?), ja vaikka jälkeenpäin"halailuunkin" (miten jättää hyvät fiilikset koko sessiosta?). Apua kaivaten! please.

Meillä on poikaystäväni kanssa loistava seksielämä! Seksiä suihkussa, keittiössä, saunassa, päällä, alla, ristissä, leluilla, ilman, ihan mitä vaan. Mutta olen luonteeltani melko katkera/mustasukkainen, vaikka sitä yritän välttääkin. Ongelmamme on siis se, että vertaan koko ajan itseäni poikaystävän ex-tyttöystäviin/seksikumppaneihin ja pelkään olevani huonompi, vaikka se mua koko ajan kehuukin. Kyselen koko ajan seksin aikana/jälkeen mitä voisin tehdä saadakseni hänet kuumemmaksi ym. Joten kysymykseni teille: vinkkejä miehen miellyttämiseksi sängyssä? Esileikkiin (miten teette? mistä hän pitää?), itse aktiin (missä asennossa? kivoja lisäkiihottajia?), ja vaikka jälkeenpäin"halailuunkin" (miten jättää hyvät fiilikset koko sessiosta?). Apua kaivaten! please.

Älä kysele koko ajan. Sillä voi monesti pilata fiiliksen mutta välillä sopivalla hetkellä korvaan kuiskuttelemalla voi saada toivomansa vaikutuksen.

Viimeksi muokattu:
Joo, nyt ensiksi: lopeta se suorittaminen, vertailu ja kysely. Ne nimittäin tekevät seksistä mekaanista ja ei-niin-spontaanilta-tuntuvaa. Ja ne tekevät naisesta epävarman oloisen, joka on todella suuri turn off miehille.

JOko se seksi toimii ja sitä kiihotusta löytyy, tai sitten se ei toimi ja kiihotus vähenee ajan kuluessa, kun nainen menettää uutuuden viehätyksensä miehen silmissä. Todella iso merkitys on siis keskinäisellä kemialla, jota ei saa harjoittelemalla jotain ihme temppuja. AP taitaa olla aika nuori? Eikä itseluottamus ole kovin korkealla? Ällöttävää. Mies haistaa tuon vertailun ja pian se kiinnostus sammuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Turha suorittaminen näkyy;10404918:
Joo, nyt ensiksi: lopeta se suorittaminen, vertailu ja kysely. Ne nimittäin tekevät seksistä mekaanista ja ei-niin-spontaanilta-tuntuvaa. Ja ne tekevät naisesta epävarman oloisen, joka on todella suuri turn off miehille.

JOko se seksi toimii ja sitä kiihotusta löytyy, tai sitten se ei toimi ja kiihotus vähenee ajan kuluessa, kun nainen menettää uutuuden viehätyksensä miehen silmissä. Todella iso merkitys on siis keskinäisellä kemialla, jota ei saa harjoittelemalla jotain ihme temppuja. AP taitaa olla aika nuori? Eikä itseluottamus ole kovin korkealla? Ällöttävää. Mies haistaa tuon vertailun ja pian se kiinnostus sammuu.

Kiva että on täällä noin osaavia ihmistuntijoita, nuori ja alhanen itseluottamus? Kyllähän se meidän seksi toimii, ei oo kukaan niin väittänyt, enkä pyytänyt halventavia kommenteja mun luonteesta vaan rakentavaa palautetta ja vinkkejä aiheeseen JOS sellaisia löytyy.

Ns. "suorittamisesta" en tiedä mitä luulet tietäväsi, mutta sen verran kyselemisestä, etten ole saanut kuin hyvää palautetta että sujuu seksi paremmin kun ottaa toisenkin mielipiteen huomioon eikä toimi vanhan tottumuksen mukaan vaan kuuntelee ja ymmärtää toista ja toisen haluja. Kysely seksin ainaka oli ehkä vähän turha lisä itseltäni, se on melko harvinaista. Mutta usein kyllä jälkeenpäin puhutaan siitä mistä toinen piti tai mitä ois voinu tehä enemmän/vähemmän. Näin se seksi meillä ainakin toimii, keskinäistä kemiaa löytyy vaikka teillekin päin jakaa :)

Musta tuntuu että se aito turn-off miehille on nainen jota ei kiinnosta miehen mielihalut laisinkaan, keskittyy vaan omaan himoon ja nautintoonsa. Kyllä se vuorovaikutus on suuri tekijä, eikä suinkaan mekanisoiva, vaan tunnelmaa ja tapahtumaa parantava tottakai. Parastahan se sellainen seksi on jossa molemmat nauttii, eikä vaan se itsekkäämpi osapuoli.

Ja juu on mies myös vertailun haistanu, eikä se meille ole mikään ongelma. Pystytään avoimesti puhumaan kummankin tunteista ja epävarmuuksista tuomitsematta, ja jos teillä ei näin toimita niin eipähän se minun murheeni ole. Turha tulla tuomitsemaan jos itse vain peittyy kovan ulkokuoren taakse ongelmineen.

Minä tykkäisin kyllä kovasti seksinaikaisesta juttelusta.
Eikä sen tarvitse olla pelkästään seksistä puhumista.
Jutella voi vaikka päiväntöistä.
Pidän myös paljon siitä kiihottumisesta.
Välillä kiihottuminen laantuu niillä muilla puheilla, kun uudelleen saan sen kiihottumisen kokea niillä seksikkäämmillä puheilla, niin juuri sitä haluan.
Tietysti seksin jälkeenkin on se läheisyys tärkeää ja keskustelu asiasta, mikä tuntui hyvälle ja jäikö parantamisenvaraa.

Yhteistyössä