Neuvoja kiitos!

Meillä vuoden ikäinen poika lapsi, joka on erittäin kiintynyt minuun ( äitiinsä ) Mä olen ainut joka kelpaa lohduttaa kaatuessaan, vaipan vaihtoon, nukutukseen, syliin. Isi yrittää kokoajan mukaan ja että hänkin kelpaisi, mutta poika ei suostu millään siihen että isi toimisi välillä.
Raastavaa katsoa kun isi yrittää kaikin tavoin ja poika vaan huutaa kurkku suorana ja katsoo minuun kyyneleet silmissä ja kurottaa muhun päin.

Onko ihan normaali juttu että näin kiinni mussa? TÄTÄ siis kestänyt jo 7kk lähtien.. Miten saataisiin isäkin kelpaamaan?

Kiitos jo etukäteen <3

ps. Voi olla että tämmönen keskustelu pomppii jossakin täällä, mutta en ainakaan löytänyt.

Jätä poika joskus isälleen ja lähde itse jonnekin. Ensin lyhyempiä aikoja, sitten pidennät.
Eroahdistusta tuo on, menee kyllä ohi, mutta kannattaa "auttaa", koska tottunut olemaan vain sinun kanssasi. :hug:

miia
Meilläkin poika 1v3kk vaatisi aina minut, jos olen paikalla samaan aikaan kuin isä. Eräänä iltana poika ei meinannut millään huolia isää nukuttamaan. Isä meni huoneesta pois n. viideksi minuutiksi, ja poika itki sängyssään. Sit takaisin, niin isäkin kelpasi jo lohduttajaksi.
Kai tää vaihe menee ohi, mutta hyvää tekee isä-lapsi suhteelle kun saavat olla joskus kahdestaan, eli äiti rentoutumaan välillä!!! :)

Kiitos vastauksista, näitä osasinkin jo odottaa. Meillä siis tilanne on se että kun olen poissa, pyöräilemässä tai kylässä niin silloin viihdytään isän kanssa, mutta jos isä ja minä ollaan yht aikaa kotona, niin silloin ainoastaan vain minä kelpaan. ei tule kuuloonkaan että menisi hamuumaan isän luokse. :/ Vai liekö tämä vaihde numero miljoona että tätä vain kestää loppuelämän :D Vai miten :/ Aika raastavaa, sillä itse olen kotona lapsen kanssa, niin kuin isäkin ( työttömänä ) Joten olemme molemmat lapsen kanssa 24/7, joten minä olen siis 24/7 pojan kanssa, isä mukana mutta ei kelpaa :D

Yhteistyössä