Neuleblaah *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Sain siskon vauvoille kastevaatteet nyt valmiiksi ja nyt iski kamala neuleblaah.. :D Mä ku en osaa yhtään istua ilman neuletta. Mutta en taas yhtää tiiä et mitä tekis!

Jotai omaa tekis mieli taas suunnitella mutta ei taas säteile yhtää että mitä sitä keksis. Jotai erikoista.

Tytölle mulla on tossa yks mekko vaiheessa mutta lankaki loppu enkä pääse lisää hakemaan. Joku projekti täytyy keksii tai iskee käsiin pahimman laatuinen pakotus! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Patalappuja palstaprojektiin?

Tarttis sellasta pitempiaikasta proggista..

Mulla on tässä lähiviikkojen aikana aikaa neuloo enemmän ku tarpeeksi joten ny ois aikaa tehä jotai isoo. Mut ku mä en yhtään muista että mitä kaikkee mä oon aatellu tehä joskus sitten ku sitä aikaa on.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Madeleine:
mulla on aina kausittain hirvee neulomis/virkkaus mania... sitten menee monta kuukautta ilman. Oonkohan mä jotenkin sairas? =)

Eiks toi oo sitte jonku sortin kakssuuntanen? Joko tai sitten ei :D

Mulla menee kans tosissaan kausittain. Välillä pukkaa ideaa idean perään ja niitä yritän tuskassa saada paperille. Ja välillä tuntuu ettei oikee mikää kiinnosta.. Mut silti on pakko neuloo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Madeleine:
mulla on aina kausittain hirvee neulomis/virkkaus mania... sitten menee monta kuukautta ilman. Oonkohan mä jotenkin sairas? =)

Eiks toi oo sitte jonku sortin kakssuuntanen? Joko tai sitten ei :D

Mulla menee kans tosissaan kausittain. Välillä pukkaa ideaa idean perään ja niitä yritän tuskassa saada paperille. Ja välillä tuntuu ettei oikee mikää kiinnosta.. Mut silti on pakko neuloo :D

joo se sen täytyy olla. :) ja sitten ku jotain alotaa, mahd. nop. pitää saada valmiiks... ilmeisen huono neulomisasento oli viime kerralla, kun koko selkä ol sitte jumissa... :kieh:

Yhteistyössä