I
Ihmettelvä eeva
Vieras
Kävi ilmi, että mieheni käy silloin tällöin katsomassa netistä seksifilmejä yms. Omien sanojensa mukaan ei käytä chatti- juttuja eikä halua yhteyksiä seksikavariin yms. Ensi hieman loukkaannuin: enkö riitäkään miehelleni. Nyt olen asian kanssa tavallaan sinut, sillä onhan meillä ennenkin katsottu seksivideoita ja luettu tarinoita, eivätkä ne minua häiritse millään lailla, ne ovat 'kylmiä' kavereita. Ehkä pelkään, että netistä löytyy sitä seuraa sittenkin pidemmälle, eikö netistä saa kaikkea ; )
Kysyisinkin muilta, että mikä siinä kuvassa vetää? Me olemme olleet naimisissa 20v, joten ehkä syynä on vaihtelun saaminen ainakin silmille. Mutta jos jätetään tuo syy pois, sillä käyväthän vastarakastuneet miehetkin nettiseksisivuilla. Siis mikä vetää?
Itse tykkään joskus katsellä seksileffoja mieheni kanssa yhdessä saadakseni lisäkiihoitusta rakastelua varten. Onko kyse siitä, että hän pääsee yksinään 'vetämään käteen' kiihoituksen jälkeen. Osaako joku kertoa?
Kysyisinkin muilta, että mikä siinä kuvassa vetää? Me olemme olleet naimisissa 20v, joten ehkä syynä on vaihtelun saaminen ainakin silmille. Mutta jos jätetään tuo syy pois, sillä käyväthän vastarakastuneet miehetkin nettiseksisivuilla. Siis mikä vetää?
Itse tykkään joskus katsellä seksileffoja mieheni kanssa yhdessä saadakseni lisäkiihoitusta rakastelua varten. Onko kyse siitä, että hän pääsee yksinään 'vetämään käteen' kiihoituksen jälkeen. Osaako joku kertoa?