Nettiputiikki Nitta

Onko kellään kokemuksia otsikossa mainitusta putiikista?Ihmettelin vaan,
kun yritin tilata, niin rahat täytyy olla ensin putiikin tilillä ennenkuin vaat-
teet saa itelleen hypisteltäväks...Tämmösistä yrityksistä aina varotellaan;
rahat kyllä halutaan,mutta tavaraa ei rupee vaan kuulumaan ostajalle!
Joskus oli Kuningaskuluttajassa juttu ikävästä vastaavanlaisesta kitara-
kaupasta...Eli olenko liian varovainen vai uskallanko tilata?!?

Koskaanhan ei voi olla sata varma mistä löytyy huijareita ikävä kyllä mutta ainakin kaikista netti putiikeista joista olen tilannut on tullut tavarat vaikka etukäteen maksanut. Vaikutti tuo nettiputiikki näin ainakin luotettavan oloiselta.

on tietoa
Heips

Minä tilasin Nitasta hiljattain aivan ihanan pikku-prinsessan juhlamekon. Ummikkona en edes osannut ajatella, että mitätä jos en saakaan mekkoa vaikka sen maksankin etukäteen... :snotty: Mutta toisaalta ei tarvinnutkaan, sillä olin erittäin tyytyväinen Nitan toimintaan. Maksun maksettuani sain postitse mekon muutamassa päivässä.

Aluksi ihmettelin kyllä, missä mekko viipyy, mutta sitten huomasin sähköpostiini tulleen viestin Nitalta, josta kävi ilmi, että olin epähuomiossa maksanut hieman liian pienen summan. Siis erittäin ystävällistä ja hyvää palvelua, että otti yhteyttä ja pyysi maksamaan puuttavan summan. Olisi voinut ihan hyvin perua varaukseni ja laittaa mekon myyntiin. Olen siis tyytyväinen Nitan toimintaan ja uskallan suositella muillekin kyseistä nettikauppaa.

Myös minulla vain hyviä kokemuksia! Sähköpostiin tuli tiedot tilauksen toimituksesta ja paketti oli kotona ihan muutamassa päivässä. Tilaamani vaatteet tosi kivoja.
Mahtaakohan olla montaa netti-kauppaa, josta saisi tuotteet kotiin ennen niiden maksamista..?

Minulla on oma nettiputiikki ( ei tämä nitta vaan ihan muu)
Enkä todellekaan lähetä kenellekään tuotteita ennen maksun saamista.
Pelkkä ajatuskin että joku tilaa 100? tuotteet ja jättää maksamatta :eek:

Postiennakko on asia erikseen. Mielummin tietysti ennakkomaksu koska postiennakko lähetyksenkin voi jättää ottamatta ja silloin myös takaisin palaavan paketin postimaksu tulee myyjälle :/

Käsittääkseni tuo ennakkomaksu on yleinen käytäntö?

Hyviä shoppailuhetkiä vaan :)

Kokemuksia
Nitta-putiikki on toiminut netissä jo pitkään. Olen tilannut sieltä pariin kertaan, samoin ystäväni. Tuotteet ovat tulleet nopeasti ja palvelu muutenkin on ollut erityisen ystävällistä. Vaikea tämän liikkeen kohdalla mitään olisi mitään nettihuijauksia kuvitella.

Vaatteet ovat tosi ihania ja palvelu on todella hyvää ja nopeaa,ei mitään moittimista,mutta vaatteet ovat minun mielestä aika isoja esim,minun tyttöni käyttää kokoa 86 ja sitä tilasin niin siinä oli viel86/23kk ja todellakin menee varmaan vasta vuoden päästä ne vaatteet,jos oisin tuon tiennyt olisin ostanut pienempää,mutta käytetään nuita ihanuuksia sitten kun sopivia ovat =)

Yhteistyössä