Nettikauppoja joista saisi edullisia toppavaatteita lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja Vähävarainen yh
  • Ensimmäinen viesti
Vähävarainen yh
Täällä on huonosti mitään tarjolla kirpputorilla ja lähimmät kaupat joista saa vaatteita edullisesti on 40km:n päässä. Nuo kaupat on Seppälä ja Halpahalli joten ei niistä mitään erikoisia vaatteita löydy.

Tuntuu, että ei anttilan ja elloksen sivuilla ole mitään vai eikö niitä vain ole vielä tullut sinne myyntiin.
 
"ani"
Huutis voi olla kallis. Perusnettikirppareilta: tori, tän lehden myyntipalsta, keltainen pörssi yms. Löytyyhän noita ja niissä on välillä halvempiakin hyväkuntoisia vaatteita. Kannattaa katsella ja vertailla.
 
"vieras"
Mä näin joku päivä huutiksessa kahden toppahaalarin paketin 15 eurolla. Kyllä sieltäkin tekee edullisia löytöjä, jos jaksaa selailla eikä havittele tiettyä merkkiä. Postikulut joutuu toki maksamaan lisäksi... En tiedä missä päin asut, mutta mä katselin muutama päivä sitten Tuurin kyläkaupassa toppahaalareita, jotka maksoi alennuksessa 15 euroa, jotain takkejakin oli. Tokmanneilla olen myös huomannut joskus jotain tosi edullisia vaatteita. En tiedä, ovatko nuo halpikset kestäviä.
 
..
Lindexin nettikauppa. Ticketin nettikaupan outlet-puoli, jossa kakkoslaatua yms.

Mutta voi olla, että Ellos jollain 40% alekoodilla on kaikkein halvin. Niitä koodejahan sinne on jatkuvasti.
 
Travallea alehinnoin - näistähän saa sitten osan takaisin myydessään myöhemmin.
Outlet | Travalle

Itse laskin, että parhaimmillaan olen muksun ovh 230e puvusta lopulta maksanut vain 45e itse (ale ja myyty kirppiksellä laskivat hintaa), joten eivät ne kalliitkaan puvut niin kalliita ole. Tähän aikaan vuodestahan ne vaatteet ovat kaikkialla kalliita. Huutiksessa myyden olisi voinut päästä lähes nollille...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä