Nettideitti naisen viestit: tulkinta apua tarvin

"jepjep"
Naisilla ei ole tapana aina kehua miehiä, vaikka mies olisi Johny Deppin näköinen. Nainen ei kehu, koska ei halua miehellä nousevan pissan päähän. Nainen odottaa ennemmin itse saavansa kehuja ulkonäöstään. Olen nainen.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Saitko sä naisen kuvan? Ehkä ei itse ole kovin varma ulkonäöstään ja siksi ei sua kehunut ettei sun tarvitsisi sit van kohteliaisuudesta kehuskella takaisinpäin.

Emmätiä. Mullakaan ei kyllä oo tapana kommentoida toisen ulkonäköä.

viera.s
Onpas tämäkin ongelma... No kirjoitat tietysti mitä muutenkin olisit kirjoittanut seuraavaksi, vai ajattelitko jauhaa omasta ulkonäöstäsi? Ehdota vaikka treffejä, sillähän se selkenee onko nainen edelleen kiinnostunut vai ei.

Itse en ainakaan mistään ulkonäköhehkutuksista välitä, enkä välttämättä myöskään toisen ulkonäköä kommentoisi, vaikka siinä ei olisi mitään vikaa. Eikä kuvasta voi kuitenkaan päätellä, onko vetovoimaa vai ei.

vierass
No tuskin kiinnostus täysin lopahti, kun kerran sinulle vastasi. "Koira" on ihan turvallinen juttu kehua, nyt varmaan odottelee, kehkeytyykö tästä mitään eteenpäin. Kirjoittele mistä sinua kiinnostaa kirjoitella.

jotain tällaista ehkä
Sano sille ettei ole koiraa karvoihin katsominen ja että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Muista kertoa että koirat haukkuu ja karavaani kulkee ja ettei tässä ole mitään koiraa haudattuna. Ja vaikkei haukkuva koira pure, se ei silti meinaa että sinä olisit koiranleuka. Että se on kuules makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli...

Kyllä sain hänen kuvan ja nätiltä näyttää :)

Ennenkin olen noissa nettideittihommissa naisille viestitellyt ja poikkeuksetta on positiivisesti kommentoitu mun ulkonäköä, on jopa jokunen nainen ollut aloitteellinen pelkästään profiilikuvan vuoksi. Nyt kuitenkin oon kuvattomalla profiililla siis.
Nyt kun jäin miettimään, niin sen viimeisen kerran kun lähdin treffeille (siis ton mieheni kanssa) en edes pyytänyt nähdä kuvaansa. Ei se ole tärkeä. Kuvassa voi näyttää miltä vaan mut todellisuus kertoo sen oleellisen. Ilme ja eleet jne.

Ehkä tätäkään naista ei kiinnosta asia suuremmin.

Kannattaa myös muistaa se, että nainen on saanut vuorokauden aikana todennäköisesti viitisenkymmentä vastausta lisää! Niitä kun lukee ja yrittää vastata kaikille jotain, ei jaksa olla kovin monisanainen.

vierasssss
Itse en kommentoisi ulkonäköä, oli mikä tahansa. Jotenkin outoa kirjoittaa, että "oletpa hyvän näköinen", tms. Sekin on joka tapauksessa arvostelua. "Koira" on turvallinen aihe. Voithan kirjoittaa naiselle, että pidit hänen kuvastaan ja jatkatte siitä.
Good luck!

Paha sanoa.
Hmm. Kun nyt itsekuvittelen itseni samaan tilanteeseen, että minulle joku mies olisi lähettänyt kuvansa, niin en varmaankaan juurikaan kommentoisi ulkonäköä, oli se sitten kiellyttävä tai ei. Varmaan kommentoisin kuvaa jollain muulla tavalla. Toisaalta, jos mies ei mitenkään kommentoisi omaa ulkonäköäni, niin ajattelisin varmaan, ettei se miellyttänyt miestä ollenkaan. Heh.

456
Kyllä itsekin varmaan kehuisin sitä "koiraa", tai omalla kohdalla esimerkiksi jenkkiautoa. Olen ihan heikkona niihin :D

En ihan ensimmäisessä viestissä kehtaisi alkaa kehumaan itse miestä vaikka komea olisikin. Samaten jos mies alkaisi kehumaan minua maasta taivaisiin (eikä sitä "koiraa" kommentoisi ollenkaan), niin jotenkin lähtisi maku. En tykkäisi. Pitää alkaa hitaasti ja tuollaisista turvallisista kehuista :)

vieraas
Olen nainen enkä koskaan tuollaisessa tilanteessa kehuisi miestä. Teillä menee muuten pissa päähän, ihan oikeesti.
Omaa miestäkin kehun tosi harvoin sillee suoranaisesti, vihjailevasti kylläkin tai sanon et onpas kiva kun olet siivonnut tms.
Kirjoittelin joskus ihan tosi kivan miehen kanssa. Se oli aikaa jolloin ei ollut tietokoneita hirveästi ja hän postitti ihan oikean valokuvan. Järkytyin hänen ulkonäöstään. Vaikenin hiljalleen. Vastailin hänen tekstareihinsa aina vain lyhyemmin ja lopulta lopetin. Viikon sisällä siis lopetin kokonaan.

Donkki
Eipä ole tullut ikinä mieleenkään että kuvaa pitäisi ruveta erikseen kehumaan, siis näin miesnäkökulmastakaan. Joku "kiitti kuvasta :)" ja tutustumisen jatkuminen on merkki siitä että kuvatus on hyväksytysti läpäissyt esteettisen seulan ja juttu jatkuu. Tosielämän fyysistä ilmentymää sitten tuonnempana kehutaan ja palvotaan sanoin ja teoin, jos rakkaustarinasta tulee totta. Nettivaiheessa kuva on vain muodollisuus ja luottamuksen osoitus.

deittailija
En koskaan kommentoi miehen lähettämiä kuvia. Jos vastaan vielä sen jälkeen, se tarkoittaa että ok, ei kaatunut kuvaan se homma. Jos ei miellytä, niin en vastaa enää. Ja ärsyttää jos aletaan tinkaamaan, että mille se kuva nyt näytti. Oikeesti - miesten kuuluu kehua naisia eikä toisin päin.

Yhteistyössä