Nettideitti, miten suhtautua tähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maaria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maaria"

Vieras
Tapasin netissä tosi kivan miehen, joka on sanonut olevansa vakavissaan. Ei olla vielä oltu sängyssä, mutta tapailtu on. Baarissa ollessa tuli kaunis kappale ja mies katsoi mua kyyneleet silmissä.

Kuitenkin, huomaan että hän on usein online kyseisellä sivustolla. Voinko kysyä asiasta vai olenko niuhoittaja? Tuntuu että niin monet ihmiset jää koukkuun deittisivuille, ne vastaa jotain facea monillle kenties.

Toisaalta, jos toinen sanoo olevansa vakavissaan niin ehkei mun kannattaisi stalkata tai vahtia häntä?

Oletteko sopineet seurustelevanne vai kuinka tuore juttu tää on?
Toisaalta, mitä itseäni ajattelen, niin siinä kohtaa kun oon tavannut jonkun oikeasti mielenkiintoisen ihmisen, niin ei ole kiinnostanut enää mennä sinne deittisivulle. Että niin.. varo ettet ole ihastunut johonkin massadeittaajaan, joka ei pääse deittisivustaan irti edes seurusteluvaiheessa. Niitäkin on.

Ohi aiheen, mä oon sen verran karskien miesten perään että juoksisin helvatan kovaa karkuun jos joku nätti kappale saisi mun deitin silmät vuotaa..
Mutta aiheeseen, älä vakoile sitä miestä, aika näyttää mitä tapahtuu teidän välillä vai tapahtuuko mitään tän kummempaa.

Yhteistyössä