Netistä ONLYN / VERO MODAN farkkuja? Hyviä nettivaatekauppoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

0010

Vieras
Onko mahdollista tilata netin kautta Onlyn / Vero Modan farkkuja? Olen Googlen kautta koittanut haeskella Onlyn nettisivua, mutta löydän kaikkea muuta kuin sen mitä etsin. Ja yleensä sivusto on ulkomaalainen, enkä ymmärrä siitä mitään.

Kertokaa myös muita hyviä ja edullisia nettivaatekauppoja! :) Ellos, H&M, NetAnttila ovat tuttuja jo entuudestaan.

Oletko tilannut sieltä koskaan vaatteita? Mietin vain, pitääkö tilata suurempia vai pienempiä vaatteita kuin normaalisti vai pitääkö koko paikkansa? :) Pitääkin mennä selaamaan.

Mun koko on 38, ja on olleet ihan sopivia. Yksi mekko oli väljä mutta koska meillä on toinen lapsi toiveissa niin ajattelin jättää sen äitiysmekoksi :D Se oli halpa muutenkin niin ei haittaa. Toisaalta valitsin sellaisia malleja jotka on tuttuja ja jo päällä kokeiltuja niin ehkä siksikin osui oikeaan valinnat.

Toimitus oli nopea eikä mitään ole koskaan puuttunut tai tullut jälkilähetyksenä. Toimittaa Matkahuollon kautta.

näitä kyseisiä farkkuja myydään osoitteessa bestsellershop.com. en ole itse tilannut sieltä mutta sivusto vaikuttaa melko selkeältä. tilaaminen on siis helppoa ja tuotteet saapuvat 2-4 päivässä tilauksesta.

Yhteistyössä