Netissä roikkuminen masentaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla alkaa tulla syyllisyys tässä netissä olosta... Ulkona ois ihana ilma vainuilla, mutta tuntuu että oon mieluummin koneella. Harvouin voin olla ja nyt kun vauva nukkuu niin on ihana saada olla tässä , mutta tulee semmonen epämääränen masentava olo... Niinku pitäs tehä jotain hyödyllisempää siivoilla tms. tai ainaki olla vaunuilemaassa niinku muut äidit.

Miks tunnen tekeväni väärin kun roikun netissä...?

Turhaan masennut! :hug: :D On sulla oikeus olla netissäkin välillä! Eikä tää turhaa oo, saa vertaistukee :heart: Mulla oli eilen vauvan kaa niin pitkä lenkki ulkona että nyt vietän ihan hyvällä omalla tunnolla "sisäpäivän" :) Tai sitte illalla ulos ku ukko tulee, mutta ollaan nyt molemmat ihan hyvillä mielen koneella (välillä)

No lähdette vaunuilemaan sitten kun vauva herää unilta =)

Mä oon aina koneella sillä aikaa, kun lapsukainen on päiväunilla, mun oma hetki. Muuten onkin kone kiinni.

Kaikki riippuvuudet masentaa. On ihan ok olla välillä netissä, mutta kun se alkaa masentaa ja ahdistaa, kannattaa miettiä, onko kyseessä riippuvuus.
Toisaalta jos et ole päivittäin paljon netissä, ehkä vaan vaadit itseltäsi liikaa, et osaa rentoutua ja tummet syyllisyyttä aina kun teet ei mitään.

Yhteistyössä