Netissä pyöriminen lisää vaan ahdistusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hippulainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hippulainen"

Vieras
Tultiin tällä viikolla Aasiasta reissusta ja olen viikolla 27 raskaana. Kotona alkoi ripuli ja mahakivut (ei siis kuumetta eikä mitään muuta) ja kävin lääkärissä, määräsivät ulostusnäytteen ja lepoa.
Menin lukemaan tyhmänä nettiä, kun tuli mieleen, että jos tämä onkin se paljon pelätty listeria - eikä se normaali turistiripuli jossa uskossa olin.

Nyt onkin ahdistus tapissa...Miksi hitossa sitä täytyy aina lukea noita netin keskustelupalstoja??? Mieskin ärsyyntyi ja uhkasi ottaa multa läppärin pois jos en lopeta itseni kiusaamista.
Yllättäen sieltä löytyi nimittäin se juttu, jossa jonkun lapsi oli syntynyt kuolleena ja äidillä oli listeria(tosin ei ollut varmaa oliko syy edes listeria...). Nyt sitten kuulostelen koko ajan liikkuuko lapsi ja entäs jos se kuoleekin siihen mennessä kun näytteen tulos on valmis. Typerää - tiedän! Niin typerää...

Voisko joku sanoa jotain lohduttavaa, kai täällä on muitakin jotka ahdistuksissaan lukee noita nettipalstoja ja kehittelee itselleen ties minkä taudin? Olen ollut koko raskauden terve kuin pukki ja reissussa söin ja join aika huoletta (no maalaisjärjellä tietenkin, en raakaa kalaa tms.) mutta mereneläviä ja salaattiakin söin normaalisti.

Yhteistyössä