netflix on aika jees :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusi"

Vieras
Otin eilen netflixin ilmaiseen kokeiluun ja olen ehtinyt katsoa pari leffaa ja lapsikin muutaman. Ei voi muuta todeta kuin että aika jees.
Onko muut ottaneet kokeilujakson? Mitä mieltä?
Ja tämä ei sitten ole mainos :D

Mut kuitenkin rekisteröityessä pitää antaa luottokortin numero? Eli alkaa perusmaksut rullaa heti ku testikausi loppu... ?

Heti kun valikoima kasvaa, minustakin tulee varmasti Netflixin asiakas :) Kotona olen lähinnä viikonloppuisin, joten telkkari ei niinkään arkisin aukea. Ja laittoman lataamisen sijaan mielummin vähän kiillotan omaa kehääni maksamalla sen 8e/kk.

[QUOTE="vieras";27373569]Boikotoin sitä, kun ovat osaltaan heikentämässä oman alani työoloja.[/QUOTE]

Uskon tämän, meiltä lähtee esim satelliittikanavat samantien pois, koska tuo on niin kätevä ja halpa.

Mun ielestäni halpa hinta, jos tuossa pysyy, joten uskon, että jatkamme tämän ilmaiskauden jälkeenkin. Paljon turhempaankin rahaa tulee törsättyä. Mä tykkään tuosta, että saa valita mitä katsoo ja milloin katsoo. Ei tartte tallentaa mitään tai miettiä kellonaikoija. Sen kun vaan valitsee :)

Alkuperäinen kirjoittaja siis hä?;27373665:
Minulle tulee kortin numeroiden laittamisen jälkeen "käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma"
Visa elegtron mullakin

Se numerosarja pitää syöttää niiden välilyöntien kanssa, ja omaan lootaansa laittaa kortin takapuolelta löytyvä turvanumero.

Spotifyn käyttäjänä sai ilmaisen kokeilujakson vuoden loppuun asti tai itse asiassa 3.1. asti. Ei se kyllä rekisteröityessä mitään Spotifystä kysellyt et voi olla että tuon saa kuka vaan jos löytää oikean linkin.

Ja joo, on hyvä palvelu. 8 euroa kuussakaan ei todellakaan olis paha hinta jos vaan valikoimaa riittää. Pleikkarin kautta voi katella telkkarista ja kuvanlaatu on helvetin hyvä.

Yhteistyössä