Nestettä rinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaneli

Jäsen
09.06.2004
82
0
6
Hei,

meikäläisellä on meneillään rv 21 ja nyt on alkanut tulla nestettä rinnoista. Vaikea sanoa mitä se on, onko maitoa vai mitä, mutta vettä ei ainakaan, sillä kunnon tahrat jää. Ekalla kerralla herätessä lakana oli märkänä rinnan kohdalta ja eilen kastu t-paita aamulla. Molemmat valkoisia kankaita, joten en alkanut väriä sen enempää selvittämään. Tämä on kai ihan normaalia, mutta kuinka yleistä? Ja miten muilla, onko lisääntynyt raskauden edetessä vai ehkä rauhoittunut? Onko ollut jokin laukaiseva tekijä? Ensin ajattelin, että olen ehkä nähnyt jotain sellaista unta, joka on reaktion aiheuttanut, mutta eilen aamulla olin tietokoneella enkä todellakaan tehnyt mitään vauvaan viittaavaakaan enkä edes ajatellut koko asiaa.

Harkinnassa olisi tissisuojien osto, ainakain laukkuun varmuuden vuoksi, sillä on aika ikävää jos on vaikka asiakastapaaminen ja paita kastuu :x

Se on maidonsekaista litkua, jonka tulo vaan koveni ainakin itselläni. :D Nyt rv 28 ja tulee jo ihan keltaista maitoakin päivittäin plus tuota nestettä. Ihan normaalia ja suht yleistä on, tästä oli juuri ketju pari päivää sitten.

Se on ihan yksilöllistä. Joillain rinnat eivät vuoda mitään koko raskausaikana ja silti maito nousee ihan normaalisti synnytyksen jälkeen ja rintaruokinta onnistuu. Joillain taas vuotaa jo hyvän tovin ennen synnytystä ja ilman liivinsuojia ei pärjää. Näin ainakin neuvolassa sanottiin, kun kyselin että mitä ihmettä mun nänneistä oikein tulee :laugh: