Nestepaasto

• Viestiketjun aloittaja hanne-elina
  • Ensimmäinen viesti
hanne-elina
Heissan!
Olen tässä suunnitellut nestepaastoa ja haluaisin kuulla kokemuksia tuosta. Kannattaako esim. ostaa valmiita pakkauksia, joiden nesteissä kaikki tarpeellinen vai kuinka pitkään pärjää tuoremehuilla? Ja ennenkaikkea, saako nestepaastom aikana juoda kahvia ihan "normaalisti"? Melkoinen kahvittelija kun olen :whistle:

Tuolla alempana oli tietoa. Kahvia ei saa juoda vaan pitää lopetella jo muutamaa päivää ennen paaston aloittamista. Olen kokeillut kerran mut en saanu juotuu niit vihannesmehuja. Silmästä katkes verisuoni ja jouduin lopettelemaan. Olo oli kyllä mahtava lyhyelläkin paastoamisella.

EkkuPiirika harmaana
Lueppa nuo mehupaastoa koskevat kirjoitukset. Minusta se valmispaketti on ainakin eka kerralla hyvä ja helppo. Siinä on mukana hyvät ohjeetkin siitä mitä ja minkä verran nesteitä tulee päivittäin nauttia. Samoin siitä selviää mitä kaikkea paastoon muuta kuuluu (kuten suolentyhjennys, joka on kyllä välttämätön). Ohjeethan saattaa tietysti löytyä myös netistä, jos haluaa kerätä tarvittavat aineet itse. Puhun nyt siis tästä luontaistuotekaupan A.Vogel pakkauksesta.

merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 13:27 EkkuPiirika harmaana kirjoitti:
Lueppa nuo mehupaastoa koskevat kirjoitukset. Minusta se valmispaketti on ainakin eka kerralla hyvä ja helppo. Siinä on mukana hyvät ohjeetkin siitä mitä ja minkä verran nesteitä tulee päivittäin nauttia. Samoin siitä selviää mitä kaikkea paastoon muuta kuuluu (kuten suolentyhjennys, joka on kyllä välttämätön). Ohjeethan saattaa tietysti löytyä myös netistä, jos haluaa kerätä tarvittavat aineet itse. Puhun nyt siis tästä luontaistuotekaupan A.Vogel pakkauksesta.
mitä tollanen paketti maksaa???

Yhteistyössä