Neocatea

Suosittelen pyytämään altistukseen lähetteen laittaneelta lääkäriltä reseptiä hänen parhaaksi katsomaan korvikkeeseen. On olemassa muitakin erityis korvikkeita kuin Neocate (joka on vielä sieltä kalliimmasta päästä), ja ei kannata muutenkaan omin päin lähteä näitä setvimään.

Neocatea, niinkuin muitakin erikoiskorvikkeita saa reseptittä apteekista. Hinta ilman reseptia on hieman kovempi, koska verotus on isompi. Reseptillä taisi maksaa noin 57Eur (n. 3l). Kela-korvaustahan ei saa ilman useampaa altistusta.

Mistä päin Suomea olet?
Varmaan joku löytyy joka antaisi yhden yli jääneen purkin Neoncatea.

Kokeilemaan ne lääkäritkin neuvoo. Tosin moni lääkäri ei aloita tuosta kaikkein hyperallergisimmasta korvikkeesta vaan jostain Almironpeptistä joka on enemmän lähellä oikeaa maitoa ja jota osa maitoallergisista pystyy käyttämään.
Ette saa suoralta kädeltä reseptiä Neoncateen lääkäriltä vaikka maitoallergia diagnoisoitaisiin, vaan ensin täytyy altistaa esim. tuolla Almironpeptillä.

Niin, alunperinhän minua on neuvottu kokeilemaan tavallista korviketta lääkäreiden toimesta. Mutta olen ollut uppiniskanen ja vaatinut altistusta. Siis tuskin tässä mitään suurta riskiä ollaan ottamassa lapsen terveyden suhteen... Ja tiedän, että nämä kokeilut mekin joudutaan aikanaan tekemään... Eli edelleen haluaisin ostaa tai vastaan ottaa yhden purkin, jos jollain sattuisi olemaan ylimääräisiä nurkissa pyörimässä. Tällä hetkellä olen Kuopion suunnalla käymässä, mutta ostan mielellläni postin kautta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 16:46 Alli06 kirjoitti:
Mihin voin laittaa sulle s-postia? Vai laittaisitko mulle yv:tä.
Toivottavasti postitus onnistuu pikaisesti...! Kiire!
:wave:
Laita sähköpostia tänne heli.heikkinen@netti.fi tai soita 041-5436070

Purkin saan laitettua nopeaan tulemaan =) !

Yhteistyössä