Nenälävistys

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mulla on sellainen tappi jonka se tappi osa on kierteinen
pysyy parhaiten paikoillaan
eikä mulla sattunu laittaminen, tein kyllä itse sen murkkuiässä hullu ku olin..
mustapään puristin ja siihen reikään sit työnsin sen korun ja napsatin läpi... :ashamed: :whistle:
 
Mä tykkäisin eniten pitää sellasta tappia, jonka sisään laitetaan se lukko... Mitenhän sen selittäis... :whistle: Mut niitä en oo nähny vuosiin missään...

Joten pidän rengasta, se on vaivattomin :)
 
jennnnnnnnnnnnyy
Eipä tuo nenäkorun laittaminen juuri sattunut, itse sen ampumalla otin. ( Ja niille tiedoksi jotka väittävät että ampuminen on jollain tapaa huonompi vaihtoehto niin ikinä omassa lävistysreiässäni ei mitään vikaa tai vaivaa ollut. )

Aluksi pidin juuri sellaisia sisäpuolelta kierteisiä nappeja tai suoria joissa on sisäpuolella pallo joka pitää korun paikallaan (tai ainakin pitäisi pitää paikoillaan, mutta itselläni ei oikein toiminut se malli), mutta myöhemmin aloin käyttää myös renkaita. Kannattaa myös huomioida, että yleensä napit ja renkaat on jonkin verran eri paksuisia, että reikää joutuu hiukan ehkä venyttämään jos renkaaseen vaihtaa.

Pari päivää sitten oma koruni otti ja lähti vähäsen vauhdikkaammin irti ja halkaisi nenän mukanaan, nyt on sitten korun tilalla kolme kaunista tikkiä. :D Että muistakaas sitten olla varautuneita siihen, että noinkin voi käydä jos itseään lävistelee. Kuusi vuotta tuo vanha kerkesi siinä olla ja nyt odottelen kärsimättömästi haavan paranemista, jotta voisin hakea uuden reiän. En pysty enää elää ilman nenälävistystä! :)
 

Yhteistyössä