Olen huuhdellut nenää pari kertaa viikossa tuollaisella muovisella sarvikuonolla, kädenlämpöisellä vedellä ja laittanut aina oikean määrän suolaa kannuun. Nyt olen ollut viikon verran hieman flunssainen ja en ollut huuhdellut nenää. Äsken huuhtelin ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä tuli äkillinen kova kipu otsaan/silmien taakse. Ihankuin vettä olisi mennyt jonnekkin väärään paikkaan. Silmäni ovat nyt aivan punaiset ja kipu oli älyttömän kova muutaman minuutin.
Minulla on muutenkin ollut hengityksen kanssa aina kummallisia oireita. Täytin joulukuussa 18 ja poikana olen aina harrastanut liikuntaa, mutta lenkkeillessä ketjupolttaja kaverini eivät edes hengästy lenkkeillessään kanssani, vaikka itse haukon henkeä kuin viimeistä päivää. Olen lenkkeillyt kaksi kertaa viikossa nyt jo 3-4 kuukautta, mutta "kunto" ei tunnu kohenevan. Välillä näen myös "tähtiä" aivan normaaleissa arkirutiineissa. Olisikohan minulla joku ongelma nenässäni/hegityksessäni? Siskoni on juuri jonossa jonkinlaiseen "nenäleikkaukseen" jossa asetetaan joku putki jonnekkin (?) en tiedä tuon tarkemmin.
Tulipa pitkä posti, mutta toivottavasti joku jaksaa lukea kokonaan ja vastata. Kiitos jo etukäteen.