nenä verenvuodosto

Osaiskohan kukaan neuvoa! Mulla vuotaa nenästä aika usein verta, syön monivita raskaus tabletteja, ja hemoglobiini on ollut kohdallaan. Syön muutenki tosi terveellisesti ja monipuolisesti. Ärsyttää vaan ku vähän väliä nenä vuotaa, aamullakin heräsin siihen että verta alkoi tulla nenästä. Raskausviikkoja on nyt 26 !
 
myymä
Limakalvot on raskauden aikana tosi herkät josta tuo johtuu, ei ole välttämättä mitän tekemistä hempan kanssa :)
nim. joku joka kärsii samasta vaivasta lähes päivittäin...

 
Hei Tammimasu!
Mulla on ollut sama ongelma molemmissa raskauksissa ja molempien tulos oli että nenän limakalvojen herkkään kohtaan josta verta valui päivittäin kasvoi haavauman kohdalle polyyppi. Molemmat polyypit olivat täysin vaarattomia. Ekassa raskaudessa patti pääsi kasvamaan niin suureksi että se piti leikkaaa napsauttaa pois ja tämä toinen poistettiin tosi vaivattomasti laapaamalla. Eli kannaattaa tarkkailla tilannetta ja käy lääkärillä näyttämässä jos tuntuu että haavauman kohdassa voisikin olla jonkin patti joka aukeilee vuotamaan. Vaiva loppui itselläni heti polyypin poiston jälkeen.
Voi Hyvin!
 
Tammimasu Mulla sama vaiva, verenvuotoa usein sekä nenästä että ikenistä. Kolmas raskaus ja limakalvot aina reagoi näin. Varsinkin ikenistä tulee helposti verta. Ei huolta. Aikansa kestää. Mullakin hb on 135, ei aiheuta vuotoa. Olen rv 34+1. Jaksuja sullekin! :heart: :hug:
 
Mulla kans vuosi nenusta verta ihan pienistä. Kuten aamulla kun pesin naamaani, niin nenä otti heti siitä herneen, ja vuosi jopa puoli tuntiaki kerrallaan. Vaikka kuinka niistin. :|
Hemoglobiini on mulla ollut alhainen, ja maksimimäärää rautaa syön edelleenkin.
Vuodot loppu ku seinään tossa rv 32 etiäpäin.
 
Mulla ei raskauden aikana ole kertaakaan vielä vuotanut nenästä verta, mutta aikasemmin vuosi. Johtui allergialääkkeistä, jotka kuivattivat limakalvoja. Välillä alko ihan yllättäen vuotaa joskus jopa nukkuessa. Toisinaan oli vaikeeta saada loppumaan. Ainut keino oli laittaa kylmäkalle niskan taakse. Kun lopetin lääkkeiden syönnin niin hetken päästä se loppu.
 

Yhteistyössä