H
harmaa
Vieras
Onko muilla neljä veetä joka kirkuu niin kauan että oksentaa, huutaa samaa sanaa/asiaa putkeen tunninki kirkumisen lomasta, potkii ovia, menee hysteerisemmäksi koko ajan sen sijaan että rauhoittuisi? Mitä ihmettä ton kanssa tekee, kertokaa viisaammat! Ootan koko ajan kauhulla milloin tulee poliisit oven taa(asutaan kerrostalossa) tai pahempaa, se huuto ja potkiminen on jotain niin sanoinkuvaamatonta!
Taas kesti, huikeat puoltoista tuntia täyttä kirkumista. Ei auttanu jäähylle laitto, alkoi potkimaan ovea, ei auttanut holding, kirkui vaan korkeammalta ja kovempaa ja potki ja huitoi, huutaa että puristaa, au au au, sattuu vaikkei VARMASTI purista mitenkään päin, lelujen otto jäähylle -> ei vaikutusta...
Mä en jaksa enää. Tää on ihan yhtä elävää helvettiä ja tätä on jatkunut jo puoltoista vuotta! Hetki välissä rauhallisempaa aikaa ja nyt mennään taas.
Mulla on keinot ja voimat lopussa :'(
Taas kesti, huikeat puoltoista tuntia täyttä kirkumista. Ei auttanu jäähylle laitto, alkoi potkimaan ovea, ei auttanut holding, kirkui vaan korkeammalta ja kovempaa ja potki ja huitoi, huutaa että puristaa, au au au, sattuu vaikkei VARMASTI purista mitenkään päin, lelujen otto jäähylle -> ei vaikutusta...
Mä en jaksa enää. Tää on ihan yhtä elävää helvettiä ja tätä on jatkunut jo puoltoista vuotta! Hetki välissä rauhallisempaa aikaa ja nyt mennään taas.
Mulla on keinot ja voimat lopussa :'(