Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

coffeeBreak Juu kyllähän meillä aika säpäkkää täällä on. :kieh: Mutta aika "helpoilla" lapsilla on toistaseks päästy. :) En muuten uskaltais perheenlisäystä ajatellakkaan! ;)

Mitähän ihmettä tää mun kierto taas sekoilee!?? Tänään siis kp9 ja eilen jo testasin melkein tasavahvat viivat ovistestiin! Tänään tullut samanlaista viivaa.. Outoo! Viime kierrossa testailin huvikseen niin silloin tuli o+ kp15 ja näillä kp:llä ihan tosi hailuraa viivaa. Voikohan testiin tulla noin vahvaa viivaa vaikka ei vielä ovulois?
 
Marilyn1 mulla on jotenki semmonen käsitys, että se testi saattaa näyttää melkein positiivista alkukierrosta, hiipua sitten pois ja vahvistua oikeeseen aikaan oikeeksi positiiviseksi. Mistä sitä tietenkään voi olla varma, että sun kohalla ei nyt ois kyse lyhyestä kierrosta ja aikasesta oviksesta? Eikai auta kuin seurata tilannetta :)

ON: kp19 vielä odotellaan.. ;)
 
Mahtuuko mukaan kuumeilemaan?
Neljäs (ja viimeinen) on siis haaveissa. Kolme lasta meillä jo isompia, kaksi murkkua ja yksi tokaluokkalainen, joten vauvasta saisin sen puoleen rauhassa nautiskella. :)
Pillerit jätin muutama viikko sitten pois, ja odottelen että oma kierto käynnistyy, ja päästäis miehen kanssa kunnolla "yrittämään." Menkoista ei tällä hetkellä tietoakaan..
 
hömpää niin minäkin huomasin viime kierrossa (kun nyt oon ihan mielenkiinnosta tätä ovistestailua harrastanut jo ihan alkukierrosta lähtien :whistle:), että alkukierrossa oli vahvempaa viivaa mikä siitä sitten haaleni ja sit lähti tummumaan lähempänä ovista. Tässä kierrossa testasin kp 6 ja sillon oli ihan vaan pelkkää viivan paikkaa ja sit testasin kp 8 ja 9 jolloin oli melko vahvat viivat. Ja nyt taas haalenemaan päin.. En silti jaksa uskoa, että ovis ois muka jo ollut!! Pitää vaan jatkaa testailua.. :kieh:
Mikähän tuon lh:n nostaa muuloinkin kuin tuleva ovis?? Heh huomaa, että tässä viimeistä yritetään kun haluaa ottaa kaiken "ilon" tästä nyt irti. Aiemmin kun on halunnut raskaaksi en edes ole ovulaatioo testaillut. :)

läkerol Tervetuloa! :wave: Jospa sulla ei menkkoja tuliskaan ollenkaan vaan tulisit suoraan raskaaksi! :D
 
Kärsivällisyys ei varsinaisesti ole mun vahvin luonteenpiirre, ja tein raskaustestin aamulla. Siinä oli sitten sen 5 min. odottelun jälkeen kaksi viivaa. Haalea, mutta ihan selvästi nähtävissä oleva plussa. Sitä siinä sitten miehen kanssa ihmeteltiin, ja parin minuutin päästä viiva katosi. :O
Varmaan viallinen testi tai jotain, mutta kyllähän sitä tietty toivois...
No, huomenna uusiksi.
 
Ohhoh! Läkerolilla on jännät paikat!! Joko oot testannut uudelleen?? :popcorn:

Täällä nyt menossa kp12 ja ainakin lämpöjen perusteella vaikuttais, että ovulaatio oiskin nyt tulossa! Testit näyttää välillä melkein tasavahvaa viivaa ja välillä ei mitään.. :attn: Ei siis kauhee luotto ole niihin..

Mikäs tilanne muilla? Onko äizikällä tilanteet muuttuneet??
 
Juu, uudelleen testasin ja negaa näytti. Arvasinkin, ei yhtään tunnu "raskautuneelta."
Ostin tänään ovistestejäkin ,vaikka en aikonut.. :D Haalean viivan siihen sain. Mahaa nipistelly muutaman päivän, jospa ne menkat sieltä olis tulossa, niin vois omaa kiertoakin alkaa seurata. Mähän olen popsinu minipillereitä useamman vuoden, ja menkat tullu tosi harvoin.

Marilynilla on sitten peittojen heilutusta tiedossa, toivotaan että tärppää! :)

Mikäs muiden tilanne on? Toivottavasti Romanssille ei ole tullut täti kylään?
 
Ei voi olla totta, ei voi olla totta ???? mä ajattelin huvikseni testailla, vaikkakaan menkkojen ei vielä pitäis alatautta kun minimaista tarttui testi mukaan, niin piti sit koittaa. Pari tuntia ehdin olla pissaamatta ja tuloksena haamulainen, jonka kiikutin lasten tarkistettavaksi, etten omia nää. Mies kun on sielä intias. Näki lapset ihan selvästi viivasen. Yritin myös sen kuvata, mutta eihän Se kamerassa näy. Turhia viivoja en oo ikinä saanut, vaan aina kunon toinen viiva näkynyt, niin Se on tarkoittanut ihan sitä itteään. Onko joku saanu noilla ynoilla testeillä vääriä hälytyksiä, on samoja, kun citarin liuskat. Huomenna teen uuden aamulla.
 
Tervetuloa Läkerol.
Marilyn,joko ovisplussaa on ollu näkyvissä?
Änkiäinen, onnea haamusta!

Minä odottelen menkkoja huomiseksi/sunnuntaiksi. Ei ole testejä, enkä aio ostaakaan, sen verran heikko usko raskauteen on tässä kierrossa.
 
KP 42 vissiinkin ja negaa.. :(

rankka viikko takana eri kierteineen kaikkineen, en ole labraan mennyt niihin testeihin; en vaan ole ehtinyt.

eipä tässä vaan odotellaan, toisaalta mä oon saanu finnejä, luulis että jotain tapahtuu puoleen tai toiseen. :) ja pari päivää sitten tuli yksi tippa verta; suoraan aloitin juhlat MENKAT!!! ja se loppukin siihen... :headwall: ei tässä auta kun odotella mitä tapahtuu. ja ensi viikolla labraan raahautuminen vaikka väkisin ja lääkärille soitto.
:)

tervetuloa uusille! :)

odotuksen odotusta.. :)

äizikkä :heart:
 
Änkiäinen: tuo on niin ärsyttävää, kun väkisinkin toivo jo herää. Mullahan oli vähän samanlainen tilanne muutama päivä sitten. Jospa se viiva siitä kuitenkin sulla vahvistuis?

Äizikkä: Menkat hukassa mullakin. Ärsyttää kun ei mitään tietoa kierrosta. Varmaan munasarjat unessa. :/

Taidanpa olla tulossa kipeäksi, aamusta asti nokka vuotanut ja kuvotusolo. Ei tarttis, on ollu jo kaikkea vaivaa tälle vuodelle ihan riittämiin.
 
läkerol Siis tosi ärsyttävää, että esti antaa toivoa ja sit vedetäänkin matto alta, et aprillia, yläkerran herralla pikkasen kieroutunut huumorintaju :headwall: Sulle toivon kans plussaa testiin ja tuo epätietoisuushan on kaikista inhottavinta.
Mullahan menkat pitäis alkaa vasta ens viikolla ke-pe, kun kierrot kans pikkasen saattaa heitellä. Skypellä oltiin miehen kanssa ja oli kans rakkaani pahoillaan, kun nega tuli. Ehti kans jo eilen innostua, kun soiteltiin, no tänään saan sen kotia intian maasta :p :heart:
plussatuulosia kaikille :wave:
 
Voi harmi kun plussatesti vaihtuukin negaksi, huhhuh mitä kiusaa!

Täällä ei vielä tätiä näy mutta laskeskelin että voi kai tämä kierto huomiseenkin venyä ennen ku alkaa, kun ovis oli kp16 tai 17 ja nyt on kp31. En edelleenkään usko et olisin raskaana :D
Eikä ole ehtinyt asiaa ajatellakaan kun nuorin lapsi sairastui oksennustautiin :S niin on menny sen hoivaamisessa tää päivä.
Katsellaan tilannetta huomenna uudelleen. Eihän mulla ole testejäkään enkä ajatellu ostaa ennen ku menkat olis oikeasti myöhässä. Ja jos tuo tauti vielä minuunkin iskee niin ei silloin kyllä tule mieleen lähteä testikauppaan.
 
Läkerol, tervetuloa! Päivittelen sinut heti listaan kun kotoudun reissun päältä. Harmi että testi hämäsi, samoin Änkiäinen! Tosi kurjaa :(
Romanssi :whistle:
Itsellä nyt kp26 tyhjennysvuodosta ja jotenkin ovisolo. Testailemaan en pääse ja mieskin siellä kotimaassa, höh.
 
Änkiänen Eihän ois testi voinu reagoida ovikseen? Jos onkin jotenkin paljon myöhässä?

Äizikkä Voisko mitenkään ollu kiinnittymisestä se veritippa? Kokeilehan raskaustesti joskus reilun viikon päästä, jos ei siihen mennessä mitään tapahu :)

Romanssi Mä olen kyllä ihan sillä kannalla, että se on sulla plussa nyt!

ON: kp25 Oviksesta en oo nyt ihan varma, että miten meni.. Limojen mukaan ois ollu ehkä jo kp17, lämpöjen mukaan myöhemmin, mutta kun nuissa lämmöissä vaikuttaa ne olosuhteet ja kellonajat niin paljon.. Viime viikon on lapset sairastaneet ja nukkuneet huonosti plus itekin oon ollu flunssassa, niin ei voi nuihin mittauksiin ihan satasella luottaa. Joka tapauksessa viime viikolla se ovis kuitenkin oli. Ja sattu kyllä niin nappiin tuo miehen talviloma nyt kerrankin, että toivoa kyllä on, vaikka en kuitenkaan usko mahdollisuuteen..

coffeeBreak pidetään peukkuja, että kerkeisitte ovista hyödyntää. Mulla olot yleensä vasta enteilee tulevaa. Jos pelkästään halujen mukaan menis, niin menis kyllä ihan mehtään :D :D :D
 
Ihan samoilla linjoilla Hömpään kanssa, että se on plussa nyt Romanssille!! =) Pidetään ainakin kovasti peukkuja sille!!
Eihän sullakaan hömpää ole enää pitkä aika kun pääset testailemaan! Milloin ajattelit ensimmäistä haamulaista testailla? :D Vai maltatko odottaa ihan menkkojen oletettuun alkamiseen asti? :)

Voihan kurjuus Änkiäinen ja läkerol miten käynyt teidän testailujen! :( Tosi inhottavaa kyllä tollanen.. Oon huomannut muuten, että ainakin one step merkkiset r-testit antaa tosi selvän viivanpaikan! :O Jos en ois ollut 99% varma edellisessä kierrossa, että en ole raskaana oisin jopa voinut vähän innostua viivoista.. Hyvä tosin tietää tämä nyt jatkoa ajatellen, että se ei mitään tarkoita. :) Millä testillä läkerol testasit haamun?

Voihan Äizikkä sentään kun sulla nuo kierrot venyy.. :( Jokohan saisit seuraavaan kiertoon terolutit!!? Nehän muuten mahdollisesti parantaa myös raskaaksi tulemista.. ;)

Oman oviksen bongasin eilen kp 15. Ihan niin kuin viime kierrossakin!! Eli ihan niin kuin hömpää sanoikin niin alkukierron lähes plussa ei meinannut yhtään mitään! :headwall: Taidan ens kierrossa jättää ovistestailun kokonaan vasta sinne kp 12 alkavaks.. Uskon meinaan vahvasti ettei tästä kierrosta tärppiä tule kun mullahan on vasen munanjohdin tukossa ja ainakin tuntemuksien perusteella ovuloin vasemmalta puolen, joten seuraavassa kierrossa sitten. ;)
 
hömppää Mielestäni mulla tuntemuksien mukaan oli ovis paljon aijemmin, kuin tuona haamu päivänä. On nimittäin välillä aikamoiset ovis kivut.

romanssi Voi ei : / , Inhottavasti meni tosi pitkäksi sulla tuo kierto. mutta nyt ainakin sitten saa lähteä uutta kiertoa kohden ja tähdätä plussaan.
Onhan tää tekeminenkin huisin mukavaa :p, mutta kyllä se plussakin sais jo tulla :whistle:

).( Mulla nyt kp 24, eli vielä pari /muutama päivä, kun niiden pitäis alkaa. Tänään jo hain karmeen kasan siteitä valmiiksi :kieh:
 
Romanssi, höh :(
Samoin äizikälle kovasti jaksamista.

Heh, täytyy hömppää kyllä yrittää, kun täältä torstaiyönä himoissani palailen (hih) , mutta tänään tuli kyllä ovislimat joten tiukille menee. Saas nähdä. Jotenkin outo olo kyllä, vasempaan munikseen juilii ihan tosissaan ja alaselkä kipee. Vasemmalta kyllä edellinenkin raskaus alkoi, eikö nyt ois oikean vuoro? Tai sitten on kuitenkin ne menkat tulossa, en tiiä.
 
KAS
Lueskelin tuossa pinoa, kun tuo kuume on vahvistunut meillä viime aikoina. Haaveilen siis neljännestä (miehen ekasta). Mulla tytöt 2006 ja 2008 sekä poika 2010. Pillerit ois tarkotus jättää pois tämän laatan jälkeen eli aktiivinen yritys alkaisi ensi kuussa. Ehkä.

KAS
 
Marilyn1 Mulla on niin pitkä tuo kierto ja myöhään ovis ja oon plussannu aina vasta dpo16 (ei oo näkyny testeissä mitään, vaikka oon kyllä testannu aiemminkin), niin kyllä mun täytyy ens viikkoon vielä jaksaa malttaa. En kyllä usko, että tälläkään kertaa tarvii testata mitään, mutta viikon päästä aikasintaan :D Nojoo, emmä mitään niistä ovistesteistä silleen tiiä, mutta oon lukenu vaan netistä kaikkee ;)

Ja mulla jomottaa aina vasemmassa nivusessa, että en sitten tiiä mistä se millonki irtoo, ikänä tunnu oikeella mitään, että joko se jotenki heijastelee ne tuntemukset tai sitten oikeesti ovuloin vain vasemmalta. Ihan sama, kuhan ovuloin! Käsittääkseni ei se muutenkaan oo niin kiveen kirjotettua, että se joka kuukausi irtois aina toiselta puolen. Älkää nyt hirttäkö, jos menee ihan mehtään, mutta muistelen jostain lukeneeni taas tämänkin :D

Voihan itku Romanssi! Mä olin jo aivan varma!

Änkiäinen Noh, koskaan ei saa sanoa ei koskaan! Pidetäänkin peukkuja sulle nyt kaikki :D Siteitä on, mutta entäs testit!? ;)

coffeeBreak Ehottomasti täytyy yrittää hyödyntää! On se tekeminen kuitenki niiiiiin ihanaa, että saattaahan sitä vaikka "huvikseenki" ;)

KAS Tervetuloa! Ja näkyy olevan toivottamatta muillekin! Joten läkerol myös, tervetuloa!

Minä oon tämmönen kausiluontonen palstailija, roikun täällä enemmän aina oviksen jälkeen ja alkukierron keräilen itteeni. Lueskelen kyllä joka päivä jutut, mutta en jaksa kirjottaa mitään. Plus nyt oli tuo miehen kahen viikon talviloma ja sattu kerrankin niin nappiin! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
KAS
Itse oon mielestäni tehny niitä kaupasta ostettavia RFSUn testejä joskus ja ihan on ollut luotettavia. Aina on pitänyt tulos kutinsa.

Itelläni jännittää tuo yrityksen aloitus. Tähän mennessä olen raskautunut tosi helposti. Entä jos nyt joudunkin odottamaan plussaa tai sitä ei tulekaan. Pelottaa ja ahistaa.

Mä en muuten osaa tunnistaa kauheen selkeesti ovulointiani. Oonko ainoa?

KAS
 

Yhteistyössä