Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Hienoja häämekkoja mymosalle tarjolla...pitää alkaa itekkin niitä etsimään, meillä just vuoden verran suunniteltu mutta nyt todenteolla vasta viimeinen kuukausi...kesällä siis häät!

Mitenkäs kengumama ja Anssukka onkos uudelleen testailtu? Niin ja kukas muu sielä kärjessä pyyhälsi :)

Täällä itsellä kp.15/26-30 ovis plussaa ei ainakaan samana kp.nä kuin viime kierrossa. Hui jos Se tulee vielä myöhemmin ja menkat silti samalla aikataululla niin luteaali vaihe lyhenee entisestään... Joten laitan peukut pystyyn pidemmän kierron puolesta. Haluja on kyllä nyt jo kovasti ollut pari päivää joten eiköhän tuo pian ole tulossa :) toivon! No ei ainakaan tarvitse tänään yrittää löytää jotain yhtä pikaista talletus paikkaa kun mymosa ;) muuten olis kyllä tänään ollut samanlaista tiedossa,Eilen illalla talleteltu ja jos huomisaamuna jatkaisi, kun ei tosiaan tänään hymyä näyttänyt digi! Mitenkäs mymosan ovis?

onnellista ja erittäin vauva rikasta uuttavuotta teille!
 
mymosa
Nyt ois lämmöt kivasti kohollaan (38.4), harmi vaan ettei taida johtua ovulaatiosta :LOL:

Ei ole vielä ovista bongailtu, nyt on kp 13 eli toivottavasti tulis ajoissa, jos tullakseen. Mitään.. siis ei mitään oireita mihinkään päin.

Mä olen ihan hukassa noiden hääjuttujen kanssa, kun aikaa vielä 1,5v niin joko nyt voi alkaa varaamaan paikkaa.. ja mitä muuta pitäs tehä jo nyt eikä viimesen 6kk aikana :D Tuntuu ettei netistä löydy mitään, pitopalveluillakaan ei oo nettisivuja.

Yks ihana navettarakennus löydetty, pitää sinne laittaa säpoä ja kysellä hintaa ym.. sinne mahtus meidän reipas 100 henkeä ja tanssilattia.. Paikka orkesterille ja dj:lle..
 
Kuullostaa ihanalta toi navetta :) .Me varattiin Tossa vaiheessa kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu. Nyt noin 6kk niin Pitäis Viel löytää bändi, häämekko ja sulhasen ja muiden oman perheen vaatteet. Koristeet Ym... Kutsu korttien tarpeet hommattu heti alku vuodesta tehdään ja laitetaan menemään!

Ihan hyvässä vauhdissa olet :)
 
mymosa
Me ei vielä tiedetä kutsutaanko tuomari tuonne paikalle vai käydäänkö vain maistraatissa ennen juhlia..
Tiedän, että toi aika menee hyvin äkkiä.. en kyllä vielä osaa ihan uskoa, että naimisiin tässä ollaan menossa.
 
Siis ihan tosi mitä Tää nyt on ei hymyä digiin vieläkään!!! Nyt kp.16/26-30. Viime kierrossa hymy kp.15&16. Marrasmasu Mites Tää nyt menee osaisitko auttaa kun sullakin kierto vaihdellut ja digiä olet kauemmin käyttänyt. Eli jos 15&16 hymy 26 kp. Kierrolla ni 16&17 olis27 kierto. Nyt jos tulee huomenna eli 17&18 ni olis 28 kierto??? Näinkö ehkä? 18&19 29 kierto ja 19&20 olis toi mun maksimi 30 kp.n kierto! Vai voiko olla etten vaan tosiaan joka kierto ovuloi? Mulla yk.1 ei oireita, yk.2 oireita, yk 3 ei oireita, yk 4 oireita ja nyt yk 5. Eli ihan kun joka toinen olis ainakin vähä oireinen eli olisko ovuloimaton? Voih en tiedä tulispa Se hymy huomenna...

mitenkäs kärjessä??
 
mymosa
Täällä oli viimeksi ovis kp19 ja kierto 27pvää.

Mutta joskus kuopuksen aikaan kun täällä pyörin, niin joku kertoi, ettei noi digitkään välttämättä anna plussaa jos se viiva piirtyy testiin hitaasti. Myös lh-huippu voi olla lyhyt, ettei jää testiin.
Mulla näyttää liuskat märkänä lähes tulkoon plussaa, mutta kuivana selvää negaa. Digit olleet kanssa negoja. Eli ei ainakaan toivoa oviksen aikaistumisesta.
 
Tervetuloa riiviöiden äippä porukkaan, ilman muuta tänne mahtuu :) Olen pahoillani kokemastasi keskenmenosta. Minä vuonna lapsesi on syntyneet niin voin lisätä ne listaan ja osaatko sanoa kiertoa ja yk?

Se taitaa nyt olla niin etten ehdi ottaa ovistestiä käyttöön kun tilaaminen meni myöhäiseksi ja nyt jo kp7 ja kun testi mahdollisesti kolahtaa postiluukkuun on jo kp 13. Miehelle sanoin, että jokatoinen päivä taktiikka ja kuulema joka päiväkin sopii :LOL:, joten jospa ei nyt olisi huolta sen tikuttamisen kanssa?

emilia mun kokemuksen mukaan on niin ja oma kroppa tuntuu toimivan niin, että mitä myöhempään ovis on, niin kierto pitenee?! Viime kierrosta ovis hymiö tuli kp13 ja menkat alkoi kp27.
 
Voih ei vielä tänäänkään :( . Nyt kp.17 JO!! Pisimmän 30 päivän kierron mukan vielä huomenna olis mahkut, mutta enpä taida vaan tässä kierrossa ovuloida... montakohan noista aikaisemmista yk.sta on mennyt ovuloimatta, ei ihme jos tärpännyt ei oo. No yksi tikku jälellä käytän sen huomenna kp.18/26-30 jospa vaan kierto pitenis sekin tosiaan olis ihan toivottavaa toi 26 oli mulle kautta aikojen lyhyin ja jotenkin kummallinen muutenkin kaikkine oireineen. Kiitos marrasmasu vastauksesta toivottavasti olis tota kierron vaihtelua vaan! Yritetty on kovasti jos olisi niin, kun mymosa (kiitti) tossa kertoi, että ovis voi olla niin lyhyt ettei nappaa tikkuun ;) . Niin ja hyvin varmasti selviitte marrasmasu tolla taktiikalla varsinkin kun olet jokseenkin kartalla kehosi toiminnasta :) Niin ja tervetuloa riiviöiden äippä ja onnellisen lopputuloksen pikaista plussausta sinulle sekä pahoittelut tapahtuneesta.
 
Tunnetteko te koskaan ovulaatiota? Miltä sen pitäis tuntua? Onko kellään täällä semmosta oloa, että tätä neljättä toivetta joutuis jotenkin muille perustella vai mietinkö minä vaan liikaa kaikkea? Miten luulette neljännen muuttavan arkea (jos sitä autoa ei lasketa). Tuntuu varsin hölmöltä miettiä näitä asioita kun harpattiin sen kolmannen lapsen yli (tuplat). Mulla on siis periaatteessa esikoinen ja kaksi "toista lasta".

Pahoittelut uusista kierroista, negoista ja km:stä. Tervetuloa riiviöiden äippä! :)

Ovistuntemuksia siis ei ole, päänsärkyä ja äksyilyä kyllä. Johtuu varmaan sokerilakosta, joka alkoi joulun jälkeen ;D
 
Huomenta!

Kävin perhesuunnittelun sivuilla laskemassa mahdollisen ovulaation ajankohtaa ja sen mukaan hedelmällinen aika alkaa tänään ja loppuu ovulaatioon 8.1.? Katsotaan nyt pitääkö yhtään paikkaansa? Sänkyhommat aloitettiin jo ja pidetään rytmi päällä ja simoja kytiksellä ja jalat ristiin, jotta raskaus alkaisi :LOL: Ressiä ei ole vaan rennosti etiäpäin ja hauskaa pitää olla.

Omppuf: tunnen ovulaation. Viime kierrossa oli tosi paljon limoja ja aikamoisia nippailuja molemmin puolin alavatsaa, munasarjojen kohdalla. En oikein osaa sanoa miltä se tuntuu, mutta on ihan erilaista "kipua" kuin menkkojen aikaan ja kyllä joudun todistelemaan muille vauvahaavetta jos se on tullut puheeksi ja yksi kaveri sanoi jopa, että olenko hullu kun vielä haluan lapsia?!? Hänellä 2. Oma isänikin sanoi 3 jälkeen, että eiköhän lapset ole sitten tässä? Hittoako se muille kuuluu montako lasta tai kuinka suuren perheen kukin haluaa itselleen?! Toki puuhaa riittää, mutta niin sitä olisi varmasti, olisi niitä 2 tai 4 |O Onneksi jokaisella on vapaus valita :)

Mites kärkipään naiset, mitä teille kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Ei me olla ees kerrottu kellekään, että haaveillaan neljännestä.. mun vanhemmillehan se voi olla järkytys, miehen vanhemmille vasta toinen lapsenlapsi joten odottavat. Varmasti hankalempi saada kaikkia yhtaikaa yökylään, jos vielä neljäs tulis. Että alkaa mummin kaksio käydä ahtaaksi :D
 
mymosa
Missähän mun ovis on vai liekö tulee ollenkaan.. Tässä aika vahva jo, mutta ei mun silmään vielä plussa, kun digikin on negaa vaan.. katso liitettä 19324

Ärsytys.. nippailee, mutta limat ei kyllä oo kummoiset..
Noh, aion miehen kaataa sohvalle tänään kun isommat yön pois..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tullut ovista ei :( .... tai ainakaan en saanut hymiötä. Tosin jos olis toi mun maksimi kierto 30 päivää niin saattais vile tulla kp.19 huomenna ja ehkä digin sisällä olis viiva ainakin eilisestä vahvistunut, mutta en tiedä. No yritellään vielä tasaisesti talletella kaikesta huolimatta. Ensikuussa sitten gynelle katottavaksi ja jos vaikka jonkun reseptin mukaan saisi.

En tunne omppuf myöskään ovista mitenkään joten siksikin sitä nyt tikutellut ja ettägynelle osais jotain kertoo...

Meillä olis eka yhteinen tää minun neljäs ja edelliset jo isoja joten en usko että kukaan mitään sanoisi ;) . Jos vaan saatais edes tämä yksi pikkuinen ensin niin varmaan haaveiltais vieläkin yhdestä :)
 
mymosa
Eilen pupuilujen jälkeen tuli vielä veristä kananmunalimaa.. mutta menin sitten googgeloimaan ja limoja voi tulla vaikkei ovuloikaan.. Jep, alan luovuttaa.. ehkä nää nippailutkin on vain pcon tekosia, kun yrittää kasvattaa niitä miljoonia rakkuloita.
 
KAS
Mä en ihan varmasti tunne ovista, mutta limoja tuli viimeksi ihan selvästi.

En oo kauheesti jaksanut kirjoitella, kun yritän nyt vähän pitää tätä juttua kumminkin taka-alalla. Kuulumisianne käyn kyllä tiheään lukemassa :)

Meillä tää on kans enemmän salainen projekti. Muutama läheinen ystävä tietää. Osa varmasti kauhistelisi neljättä, osa ei. Meidänhän se lapsi olisi (miehen ensimmäinen), joten eipä se muille pahemmin kuulu.

KAS
 

Yhteistyössä