* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!!

Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme!

Plussatuulia kaikille mukanaoleville!!

Keskiviikko 14.3.2012:

nimim. (ikä).......................kp......... .........yk... lapset

Äiti Maa (29).........3/28-30..............6..........P-06 T-07 T-09
Wandii (33)............8/34..................2..........
Lumia80 (31) ..............8/29 .........5 ............. P-03 P-05 P-09
Vaavihaave (24).........16/28 ................... 3 .........-04 -06 -09
Fourth Gift (35)......... 17/28 ............. ................ -00 -01 -11
Hellun Martta (31)........21/28-38...........3............T-00 T-06 P-11
Bulla (30 )..................23/28............1.............P-00 T-01 T-07
Keiju-81 (31)............32/?.................3........ T-03 T-05 T-09
Believe (24)..........36/30..............7...............-07 -09 -10
Äizikkä ( ).............44/28................. ............
Ikuinen Kuumeilija (22).. 54/?................1...... T-07 P-10 T-11


Pikkumami85
Ainomaija (33)........... ................... ................. P-05 P-06 T-09

PLUSSANNEET:

Maaliskuu 2012:
Korvapuusti (28) .......... 31/30 .......4 ............ T-06 T-08 P-10


Helmikuu 2012:
Natusani (32)............34/33-44.................5.......T-02 P-07 T-11
Kokkeli
Milleriina (34)........30/29(-32)........1........... -05 -08 -10

Tammikuu
2012:
Viinika




TAUSTALLA:




Plussanneet jatkavat (tämän pinon lisäksi )
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post25098606
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti uudesta pinkasta! :)

Koska teil pitäs remppa alkaa? Meillä vko 12 ja niin ikään putkia pistetään :D jotta paljonkos se tein arvio sitten olikaan?
Meille olis tarkotus laittaa kevään myötä myös maalämpö ja samalla uusia alakerran wc:n pinnat.

Mun eilinen "pahoinvointini" oli kyllä taas jotain omaa, tänään ei ole mitään ollut..
 
minä mukaan eli fourth gift, kp 4/28, aiemmat lapset -00, -01, -11. yritystä on ilmassa..... laskuja en pidä sen suhteen...

hellun martta onnea ihanaan päivään ja nauttikaa toisistanne :heart:

joo, nyt mä oikein ajattelin et jos nyt tärppäis niin laskettu aika ois siellä joulukuussa, eikä välttämättä toppatakkia tarttiskaa :D hahahah ongelmansa kullakin :D

haluista siis haluavimmat kaudet on välittömästi menkkojen loputtua ovis-kipuiluihin saakka. sitten oonkin pari päivää niin kipeä ettei mitään tee mielikään ... sit kun ne kivut on ohi niin jo taas tekee mieli :D ja sit taas just ennen menkkoja pari päivää ennen on aika jolloin ei tee mieli. mies on niin helposti puhuttavissa ympäri, et ei se kyl oikee koskaan sano vastaan ;) tietää oikeestaan jo katseesta et okeiiiiiii :D
arjen keskellä se väsymys vaan on niin vahvaa välillä, et tuntuu ettei jaksa edes toisen kanssa jutellakaan... kuten eilen illalla. mut kyllä sitä parisuhteeseen kuuluu onneks sekin, et jos väsyttää, ni saa olla väsynyt, eikä tartte tehä mitään jos ei vaan nappaa.

ai että, pitäskös oikein pihasauna lämmittää viikonloppuna.... se on jotenkin niin romanttinen paikka pitsiverhoineen ja kynttilöineen....
 
Kiitos uudesta pinosta!

Hellun martta: Onnea rouvalle, ja onnea hymynaamasta :)

Mulla kp18 tänään. Voihan sen sinne laittaa, vaikka eipä niillä mittään merkitystä taida olla. Vaikka pitää nyt olla onnellinen, että on kuitenkin menkat edes palautunu.

Nyt tyttöjen kanssa puuhaileen, pienimmällä on isiä kova ikävä :( niin on kyllä minullakin. Vaikka on kyllä ihanaa mennä su lentokentälle vastaan, kun on hiukan ikävöinyt ;)
 
Mahtuuko mukaan yksi neljännestä haaveileva äiti-ihminen? :)

Lapsia löytyy eskarilainen, 3v ja 1v3kk. Nyt olisi menossa yk1, kp27/29(-32) dpo12 ja uutta kiertoa odotellaan, ei ole yhtään raskautunut olo ollut :D Eipä onneksi testejäkään ole ostettuna, edellisetkin plussannut vasta kun menkat olleet myöhässä. Jatketaan samaa neljännen (ja viimeisen ;) ) kohdalla :) Aiemmat raskaudet on alkaneet yk1 mutta nyt taitaa tulla pidempi odotus, kuukautiseni on olleet epäsäännölliset imetyksen jäljiltä. Pari kiertoa nyt mennyt alle 30 päivän, ehkäpä tilanne on tasoittumassa ja vauva piakkoin kyydissä taas :)

Milleriina
 
milleriina tervetuloa toivotan :wave: kiva saada "aikuista"( HAH )sakkia sekaan ..ite oon 35, ja todellakaan en koe olevani vanha, saati aikuinen hihhih, ikuinen kakara sitä vastoin :D
ja aiemmin olin täysin vakuuttunut olevani liian vanha saamaan kolmattakaan. kolmas kun syntyi, toitotin kavereille et pistän piuhat poikki neljännen jälkeen. no, nyt en osaakaan ajatella noin lopullista. ennemminkin menee niin, että me kuitenkin toivottaisi vielä kahta pientä...
juu tiedän, sit meil ois viisi lasta mutta mikäs sen ihanampaa. :heart: -jos vaan mun kroppa kestää....
siinä se ongelma sitten onkin. pitäisi tehdä kaikkia mahollisia lantionpohja-juttuja jo NYT mut miks nekin aina unohtaa????? ja muutenkin tarttis jumppailla. en vaan ehi. ja sit ku ois aikaa, en JAKSA!!! mut kuka muukaan jaksais :D

tosi kiva kuitenkin kun tänne tupsahtaa lisää väkeä. pidetään palsta vilkkaana ja jännitän jo kuka on se seuraava onnellinen plussaaja :flower:
 
Tervetuloa Milleriina:wave:

Täälä edelleen nuoremmat kipeinä :( Esikoinen näyttäs olevan sitkeä, häneltä lähti eilen eka hammas! :heart: Iso poika.

Mitä tohon jumppailuun tulee, niin mun on ainakin pakko. Perintönä selkäongelmia ja polvissa pahaa vikaa, joten mä en halua olla pyörätuolissa nelikymppisenä. Teen fysioterapeutin ohjeella polvijumppaa, koitan kuntopyöräillä ja tasapainolauta on kiva :) Aikaa löytyy jos vaan haluaa :)

Mein lähtee mies koko lauantaiksi tallinnaan hakemaan autoa (ei meille..) pitäkää peukkuja, et tytöt paranee niin saatas tehtyä jotain muutakin kun maata kotona :D
 
Tervetuloa Milleriina :)

Äiti maa: Pikaista paranemista teidän pikkuisille, toivotaan että pääsette tekeen kaikkea kivaa. Jos ette parane niin sitten keskelle olohuonetta maja, jossa luette taskulampulla kirjoja yms :) Onnea pojalle hampaan lähdöstä ;=)

Se on kevät nyt! Eilen oli eka päivä kun aurinko oikein lämmitti, ihanaa!! Minä koitan pitää mielen positiivisena, vaikka hiukan vaikeaa se on, kun tuntuu että kaikki ovat raskaana. Nooh niinhän asia ei ole, mutta nyt näkee vain niitä ketkä ovat raskaana.
 
Kp 10. Eilen jo vessareissulla tarjoili limaa, joten kroppa herää. Kaipa se oikea ovis ajoittuu viikonloppuun-maanantaille ja hyvä niin, sillä isäntäkin ollu oikeasti väsynyt ja ens yön on töissä joten eipä tässä touhuilla nyt..
Tervetuloa uudet vaan joukkoon! Luvassa upea päivä ilmeisemmin ja ulkona viihtyy tänään(kuin eilenkin!)
 
MILLERIINA Tervetuloa mukaan! Menikö sun lasten syntymävuodet oikein? ;)

BULLA Sori jos sun kp:t menny väärin, hyvä että oikaisit :)

ÄITI MAA Me otettiin tarjous vastaan ja putkiremppa alkaa maanantaina aamusta. Kaikki putket paitsi kellarikerroksen kylppäri (uusitty -99) ja keskikerroksen WC kokonaan. 2 vkoa asutaan anoppilassa... :D Käytiin aamulla laattoja katsomassa muta eipä hirveesti tarvitse katsella, halvinta kun kuitenkin joutuu ostamaan :D Tummanharmaat lattialaatat ja valkoiset mattapintaiset seinälaatat. WC urakkaan pitää vielä saada tekijä, putkimiehet tekee vaan putket + ne pinnat mitkä rikkoo. WC laittoon menee viikko mutta asutaan silloin kotona koska yläkerrrassa toinen WC.

HELLUN MARTALLE Onnittelut ja ihanaa namisissaoloa ;)

Korvapuusti
 
Onnea paljon Hellun martalle!

Paranemisia Äiti maan pikkuisille ja onnea isommalle! Käykö teillä hammaskeiju vierailulla?

Minäkin olen miettinyt toppatakki "ongelmaa" mutta mutta... Eiköhän siihen jokin ratkaisu löydy... Ainakin hyvä syy shoppailemaan :)

Itsellä halut ainakin ollut kohdillaan siitä hetkestä kun vauvaa ruvettiin yrittämään. Välillä kun lapset on kotona ja päiväsellä iskee himot niin huomataan miehen kanssa olevamme kylppärin lattialla :LOL:
En ole koskaan kokenut kipuja oviksen aikaan enkä sitä muutenkaan yleensä huomaa... Kivut on kaikki keskittynyt menkkoihin ja silloin ei kyllä ekana päivänä nousta edes sängystä...
Meillä on nyt hiihtoloma vai mikä talviloma onkaan ja ovi käy koko ajan ja kamala mekkala. Yritäppä tässä nyt sitten järkkäillä nuorimman synttäreitä...
 
Korvapuusti: Meillä mies puhui viikosta, mut saas kattoo..Pelkään kyllä, et iskee joku yllätys vastaan. Sitten ollaankin todesta kun hinnat nousee ja asuminen on mahdotonta. Ahdistaa ajatuskin koko rempasta..
Meillä kans odottaa semmoset harmaan ruskeat lattialaatat :) Muuten vaalea. Allaskaapeista en ole vielä ihan varma mitä ne olisi..

Vaavihaave: Jep, kävi keiju :) Ja ens yönä saa käydä myös, koska aamulla lähti toinenkin :D

Haamua näyttää edelleen. Ja lääkäriaikakin muuttui vasta 14 pvä.. Aattelin, et ihan sama. Vastaus ei siitä muuksi muutu :|
 
Niin tuli tästä Martasta Rouva. =)

Häät käytiin juhlimassa ihan kaksin Levillä ja yö hotellissa. Ja voin sanoa että joka tipan mitä olen miehestä irti saanut on käytetty.

Vähän olen ihmeissäni tuon kierron kans, ilmeisesti mulla lyhenee kierto johonkin 21-25 päivään. Ovis on testattu oikein sillä kalliilla digitestillä ja taitaa jopa 4 tikkua jäädä seuraavaankin kiertoon jos ei nyt tärppää. :D

Odotusta odottaen Hellunmartta
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Tänne on tullu paljon kirjotuksia taas. Ihanan aktiivista porukkaa.

Onnea rouva Hellun martalle! Mekin mentiin maistraatissa ihan salaa naimisiin. :) Otitko miehen sukunimen?
Ja oviksesta myös! Tästä tulis mukava stoori. Hääpäivänä alkunsa saanut. :)
Meilläkin varattu huhtikuussa viikonloppu Leville koko perheen kanssa. Josko talokin ois jo muuttokunnossa silloin, niin levättäis väsymystä jo silloin pois. :)

Tervetuloa Milleriina! Minäkin olen kohta 33v, A-P-U-A!!!

Hauskaa kevättä sinne etelään. Täällä on ihan talvi vielä (napapiirin pohjoispuolella). Lunta aivan järkyttävän paljon. Mutta ihana se auringonpaiste on täälläkin. Hanget vaan hohtaa ja muksut hiihtää ja ruskettuu.
Äiti maa, paranemisia lapsille! Huoh, tuota haamuilua. : / Kyllä se seuraava vuoto vie mennessään ne loputkin kohdusta ja pääset uuteen kiertoon. Minä kyllä menisin jo ensiapuun ja VALEHTELISIN, että raskaana ja hulahti vertaja vatsa kipuili. Saisit lääkkeet avuksi tyhjennykseen. Ei taida olla enää toivoa toiseen suuntaan...

Täällä kotona taas. Olisin kyllä mieluusti ollut pidemmänkin reissun, ei miettis turhia. En tiiä oikein uskallanko sittenkään testata vielä huomenna. Kävin tsekkaamassa, miten viimeksi sain plussan. Se oli ihan haalean haalea haamu vasta dpo 11, joten ehkä odotan vielä pari päivää ja testaan sitten. Hmmm. Ja ylläri-pylläri, edellinenkin raskaus lähti siis kaksi päivää ennen ovista talletetuista simpoista. Joten toivoa ainakin on. :)

Ja ihan pakko kun puhutaan laatoista, esitellä meidän kotiin tulevia. :heart:
Tättä kymppi-kymppiä tulee kodinhoitohuoneen ja vessan lattiat.



Tää isompi 30 x 60 tulee eteiseen.

 
Wandii: Sitä mäkin toivon,jos hyvin käy niin alkais menkat nyt viikonloppuna. Jos alkaa niin sitten varmaan saakin noi ajat peruuttella. Eikös se sitten jo aika selvä peli ole? :) Oikeesti, ei edes huvittas mihkään lääkärille mennä kuulemaan mitään pahoitteluja ja ihan vaan siksi, et noi käynnit on ns. hankala järjestää tän työn kanssa. On ne onnellisessakin tapauksessa hankala järkätä, mut sit se oma asenne on eri.. Hankala selittää edes.

Kevät tosiaan tulee kohisten! Ihanaa, rästäät tiputtaa ja asfaltti loistaa. Love it!

Komeat laatat on kyllä! :) tykkään.
Peukutetaan kovasti niitä tallennoksia :heart:

Mä koitan tehdä listaa miehelle, et mitä tuo tuliaisiksi tax freestä mut lyö pää ihan tyhjää! :D Suklaata siis joo tietty, mut mitäs muuta. Haribon nameja juu.. Mitäs muuta siellä muka on :p.. Oliskohan se niin fiksu, et tajuis hakee mulle syndelahjaks (joo, iiiik, se 30v on ihan nurkan takana) uuden tuoksun. Täytyy varmaan laittaa se tohon listaan kans :saint:

Onnea hurjasti Martta Rouvalle!:flower:
 
Joo-o otin miehen sukunimen. :D

Mies lähti aamulla töihin lepäämään. ;) Huokaisi helpotuksesta että pääsee töihin, ollut kuulema sellaista höykytystä pari päivää että pakko lähteä latautumaan. Reissuhommissa on siis taas pari päivää/yötä pois. :LOL: Ikään kuin olisi lypsetty ukko tyhjiin.
No nyt sitten vain odotetaan onko ollut yhtään uimamaisteria tällä kertaa mukana.

Toisaalta odottaa innoissaan että joskus ensi viikonlopulla/seuraavan viikon alussa saa testailla. Toisaalta hirvittää jos tulee positiivinen niin kauanko menee että siitä uskaltaa iloita. Takaraivossa kuiten kummittelee tuo keskenmeno. :(


Missäpäin Lappia asutta Wandii? Met olemma Kittilästä.
 
No en kehtaa sanoa, kun on niiiin pieni paikka, kuten kaikki täällä Lapissa. :D
Minäkin otin miehen sukunimen. On jotenkin kiva, kun kaikki samalla nimellä. :)

ON: On kyllä ihan hyvät fiilikset raskautumisen suhteen. Turvotus vatsasta ei ole laskenut. Saa nähä pitääkö paikkansa. Keskenmenon jälkeen ja sen tyhjennyksen aikana, kun kohtu supisteli ja särki, niin tuli semmoinen tieto siitä, miltä ne tuntemukset siellä kohdussa nimenomaan tuntuu. Ja nyt kyllä semmoisia tuntuu. Jännittää ja vähän pelottaakin sunnuntainen testaus, kun nyt on toivo korkealla, mitä jos tulee kuitenkin nega. : /

Hemmottelin itseäni reissussa ja ostelin Ikeasta maustepurnukoita ja kukkaruukkuja. Nyt on ainakin mausteet upeissa purkeissa ja kukkaset uusissa mullissa, kauniissa ruukuissa valmiina muuttoon. Meillä taas viikonloppu raksalla edistämässä sitä omaa muuttopäivää. :)
 
Viimeksi muokattu:
wandii oi mä todella toivon et tärpänny ois :heart: mäki haluun :D

huoh...mitä tähän nyt sitte muute kommentois enää... kuume kasvaa ei auta... mut arvatkaa mitä mä tänään tein: MÖIN MEIDÄN TURVAKAUKALON :D

tyhmäkö? ehkä :)

se oli ollu jo kauan aikaa myynnissä, ja tänään yllättäen menikin ....

nuorin oppinut kävelemään viime päivinä ja ihan suunnaton tuska, kun vauvaa ei enää olekaan.... viimeinen tutteli-purkki aukeaa viikonloppuna.... niisk
 

Yhteistyössä