Neljät Häät Suomi

  • Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti
mukana
Itse olen mukana ohjelmassa, en tosin tässä ensimmäisessä jaksossa.
Saanen huomauttaa että kuvaukset kestää aamusta iltaan, haastatteluja otetaan useita ja vain pieni murto-osa tulee ohjelmaan. Tuskin kukaan on vain haukkunut tai antanut vain huonoja pisteitä.
Riippuu sitten leikkaajista mitkä kommentit ja pisteet näytettään.
Nyt kun saisin uudelleen päättää lähdenkö mukaan niin en lähtisi vaikka hyvin meidän loppu peleissä käivi.
Tiedän miten ohjelmaa tehdään ja miten kaivetaan ja väkisin yritetään saada sanomaan jotain negatiivista. Mutta sehän on ohjelman tarkoituskin kai?
Uskon kuitenkin täysin että jokainen morsian on sanonut niin hyvää kuin huonoakin, kuten on tarkoituskin. Mutta loput riippuu leikkaajasta.
Neljät häät, ja kuvaukset aloitetaan aamusta ja lopetetaan myöhään ilalla. Monet yksilö ja ryhmä haastattelut, valmistumista, häistä näytetään vähän, morsiusparia haastatellaan ja lopuksi vielä voiton julistus. Eli kyllä paljon jää materiaalia kun ohjelman pituus on 42 min.
 
"Jenny"
Olen mukana ohjelmassa. Ja tosiaan niitä kuvauksia on aamusta iltaan ja vaikka mun kommenteista ei montaa näy telkkarissa, ja saitte semmoisen käsityksen että olen hiljainen - miten te olettekin väärässä :) Mutta kun leikkaaja ottaa "vaan ne parhaat" palat mukaan niin...
 
"vieras"
[QUOTE="Jenny";23643070]Olen mukana ohjelmassa. Ja tosiaan niitä kuvauksia on aamusta iltaan ja vaikka mun kommenteista ei montaa näy telkkarissa, ja saitte semmoisen käsityksen että olen hiljainen - miten te olettekin väärässä :) Mutta kun leikkaaja ottaa "vaan ne parhaat" palat mukaan niin...[/QUOTE]

Ainakin sä pidit vaatteita jotka ei sun kropalle sovi ollenkaan
 
Jenny olit musta tosi suloinen morsian :) harmi vaan kun en itse ruotsinkielisestä papin puheesta tms ymmärtänyt mitään.
mut teidän häät oli selkeesti teidän omanlaiset ja hienot, ja jokaisen parin häät oli omalla tavallaan niin paria kuvaavat.

Mua mietitytti et oliko Jenny tullu lomalta siinä ku voittaja julkistettiin, olit niin ruskeen oloinen plus ne pikkuletit :)
 
hhhhhhh
mä kans tykkäsin jennystä, jotenkin luonnollisimman oloinen kaikista :) Ja häätkin olivat tosi sievät, sopivat syksyhäät. Mitä se ruoka oli? Näytti ainakin hyvältä :)
 
"Jenny"
Silloin kun voittaja julkistettiin niin olimme juuri tulleet häämatkalta :)
Meillä oli ihan perusruokaa kuten v.sipuli perunoita, pippurikastiket ja lihamureket ja 3 salaattia.. mutta kun budjetti oli sen verran pieni niin sen mukaan myös menu.. mutta vieraille kelpasi ja meijän vieraat viihtyi :)
 
hei mut silloinkin kun esim. meidän häät vai mikä se oli,, meni telkkarissa, jossa oli tää mirva ja jan - voi hitto niitä ryöpytettiin ja haukuttiin, eikä tajuttu että ehkä just semmonen draama haluttiin siitä juhlasta antaa, vaikka ehkä tilanteet oli eri.. se on paljon kiinni siitä mitä tuotantoyhtiö päättää laittaa sitten ulos.

Jennylle propsit kun uskalsi edes lähteä tommoseen mukaan? Saitteko te muuten mitään korvausta tms mukana olosta vai oliko se vaan se idea että jollekin sattuu matka?
 
Minämyös
Kaikki sai tallenteen itselleen omasta hääjuhlasta. Siinä oli myös pätkiä haastattelusta, eli todella ihan muisto. Harvalla on semmoista häävideota missä haastellaan yhdessä ja erikseen paria ja heidän taivaltaan!
Kokemus oli mielenkiintoinen ja meidän porukka oli aika eläväinen. Pahaa pelkään että aikamoinen jakso meidän porukka on saanut aikaiseksi. Mutta senhän näkee kun osa tulee ulos, tuota pikaa.
Mutta hauskaahan se oli juhlia ympäri suomea :)
 
"..."
Oikea pari voitti kyllä, niiden häät tuntuivat mukavimmilta. Mutta eniten nolasi itsensä se blondi-wannabe-tähti merenneitopukuineen ja helikopterikyyteineen, pitkin nenänvarttaan katseli kaikkia muita. Onneksi ei voittanut.
 
"..."
[QUOTE="...";23672744]Oikea pari voitti kyllä, niiden häät tuntuivat mukavimmilta. Mutta eniten nolasi itsensä se blondi-wannabe-tähti merenneitopukuineen ja helikopterikyyteineen, pitkin nenänvarttaan katseli kaikkia muita. Onneksi ei voittanut.[/QU

Oikea pari voitti, todellakin! Ja samaa mieltä, toi Emilia oli niin ylimielinen ja se varmaan luuli satavarmana että olisi voittanut, onneksi ei! Mutta jokaisen häistä tuli tosi vähän, esim sen viimeisen naisen häistä ei nähty paljon mitään, olikohan niillä edes mitään ohjelmaa häissä!?
 
"Kalle"
Pohdin todella sitä, että mikä ihmiset saa tekemään omista häistään julkisen kilpailun? Kovin on henkilökohtainen asia ja ollaan ihmiselämän perimmäisissä suurissa ratkaisuissa.
Ei taida kaikilla kilpailuun osallistuneilla olla ihan täysin omat jauhot pusseissa. Teeveessäkö saa kertoa aloittaneensa romanttisen seurustelun, vaikka mies vielä tahollaan elää perhe-elämää pahaa-aavistamattoman vaimon kanssa? Onhan se tietenkin uutinen ja aikamoinen uutinen onkin, mutta jonkinlaista häpyä pitäisi olla, vaikka olisikin päättänyt valloittaa itselleen ukkomiehen ja pikkuvauvan isän. No, se on kaiketi jonkinlaista lapsenuskoa ikuiseen rakkauteen, joka ylittää pahimmatkin esteet. Aikamoinen temppu lähteä valloittamaan miestä, joka on juuri mennyt naimisiin voidakseen viedä lapselta kodin ja perheen. Sitten voikin mennä teeveessä naimisiin ja kertoa asiasta omia tarinoita. Sanoisin, että rumaa, en ole tottunut tällaiseen...
 
vierailija
Katsoin ensimmäisen kerran tätä ohjelmaa ja ihmettelen miksi kukaan haluaa tähän ohjelmaan mukaan. Morsiamet moittivat takanapäin toistensa häät ja edessäpäin kehuvat. Käsittämätöntä, että kukaan haluaa omiin juhliinsa arvostelijoita ja julkisuutta.
 

Yhteistyössä