Neljännestä Kuumeilevia vol2

Kermis tytöt; -02, -05, poika -06
Säde 83 tyttö; -04, poika -06, tyttö -08
Äippä 84 tytöt; -03, -05, -08
Äiti vm70 tytöt; -92, -94, -07
Terhi78 tyttö; -96, pojat -00, -04
Miltski pojat - 99, -02, -05
Ritsanampuja poika; -03, tyttö -05, poika -06
Naksos pojat -01, -02, tyttö -05
Mammeli83
Tiukun äiti pojat, -03, -06, tyttö -08
sadettajat pojat -03, -05, -07
mami09
FantasticFour
Jisse78
Ristiinkulkija

Kukikas 2tyttöä ja poika
Jossu-71 tyttö -02, pojat -04 ja -08
Destiny -92, -96, -06
Muppe-78 poika -99, tytöt -01, -05
Mailis poika -03, tytöt -05 ja -07
Ellu tytöt -01, -04, -07
bojoing lapset -01, -06, -07
nelosenkaipuu lapset -00, 02, -08
Acasia lapset- 03,-05 ja -07
NeliApina tytttö -98, poika -01, tyttö -04
MannaHari tytöt -97, -00, poika -03
talvivauva
haaveilija-78 lapset -00, -03, -06
NinniNuppunen pojat -04, -06, -08
tanjan82 lapset -00, -05, -07
Lilianne tyttö-02 ja pojat -00, -05
Neljäshaave tytöt -01, -04, -08.
CiciKoo tyttö -02, pojat -05, -07
mimmiliina tyttö-03, poika-04 ja tyttö-05
puskajussi pojat -97, -99, -04
autumfall -04,-06, -08
neljäshaaveissa poika 05/06 ja tytöt 02/08 & 04/09
hipsu79 lapset 99,02 ja 07
pohjoinen poika 01/02 ja kaksospojat 08/03
umayya pojat 04/05 ja 09/07 ja tyttö 06/09
vaavimasu pojat syyskuu -04 kesäkuu -06 ja aprillivauva -09
Katjuska-78 tyttö 02/00, poika 02/07 ja poika 09/08
toiveissa4 lapset -05, -06, -08
merette lapset -05, -06, -07
rakuuna tytöt -98, -99 ja -09
mammaliini82 tytöt -02, -04, -08
black-velvet -98 ja -01 pojat sekä -04 tyttö

Tämän pinon plussat 2009 :heart:
toiveissa4 31.10 :heart:
mamma84 5.10 :heart:
neljäshaaveissa 29.9 :heart:
Äiti vm70 7.7 :heart: LA 13.3.2010
MannaHari 3.7 :heart: LA 8.3.2010
Ristiinkulkija 27.5 :heart:
mami09 22.5 :heart:
Talvivauva 18.5 :heart: vierailevana tähtenä
Tiukun äiti 12.5 :heart: LA 7.01.2010
alice in wonderland 11.5 :heart:
bojoing 20.4 :heart: La joulukuu -09
nelosenkaipuu 8.4 :heart:
Säde 27.2 :heart: La 1.11-09 3.11 poika 3620g ja 50cm :heart:
Destiny 5.2 :heart:

Milski 2.2 :heart: La.8.10-09

:'( b]Muppe-78 [/b] 27.7. :heart: Tuulimunaraskaus :'(
Ristiinkulkija 2.1 :heart: [/b] :'( Enkelivauva 16.2

Mami09 12.1 :heart: :'( Enkelivauva 17.3

Loppukesä, syksy ja talvi 2008 :heart:

Naksos 25.12 :heart: La 3.09-09
Ristanampuja 20.12 :heart: La 25.8-09/ 21.8 -09 tyttö 3765g ja 52cm
Terhi 4.11 :heart: synt. poika 6.6-09 49cm ja 3000g :heart:
Kermis 17.10 :heart:
alice in wonderland 10.09 :heart:

alumiinikuu 22.08 :heart: poika 5.5-09 50cm ja 3610g :heart:
juupeli 8.08 :heart:

Tässä vanha pinomme =)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t994038

Heipsan!
Nyt pahoittelen, päivitys hieman vääristelee, kertokaa päivänne :ashamed: En millään saa auki meidän vanhan pinon viimeistä sivua :eek: Aukeneeko muille? tse pääsen tuonne 26 sivulle josta laitoinkin viimeyönä viestiä :(

Tänne ei kummempaa, ovista en edelleenkään ole bongannut eli ihmeissäni olen :/
Mukavaa päivää ja viikonloppua kaikille!

Joo, ei aukene minullekaan s27. Ei auennut eilenkään vaikka kuinka koitin hämätä. :whistle:
Elikkä mulla tänään kp 25/30. Tissit on kipeät, nippailuja, viiltelyjä, repäisykipuja yms. elikkä samat oireet kun viimeksikin elikkä tätiä odottelen. :D Ei tullut synttäri-/joululahjaplussaa pahoin pelkään. :ashamed: Mutta ei hätiä mitiä, uusi vuosi uudet kujeet. :D

Ennen en testausta ala ennen kuin täti on kunnolla myöhässä (oviksen kuvittelen bonganneeni) elikkä jos ei vuotoa ensi viikolla tule niin ensi viikonloppuna testaan aikasintaan. Tai sitten yritän pitää jännitystä yllä jouluaattoon asti. :xmas: No ei mennä asioiden edelle. Pahoin pelkään ettei testailua tarvitse aloittaa. Täytyy kuppi keitellä valmiiksi odottamaan.

Viikonloppuja kaikille, nyt jouluvalmisteluja/-siivousta jatkamaan!

Juu, ihan hermostuneena eilen yritin sivulle 27! :D :headwall:

Eipä mulle nyt kummempia, tosiaan menkat on alkanu 11 päivä ja ens viikolla miehellä se lääkäri, kovasti toivon, että tästä kierrosta jo päästäis yritteleen... =)

Tänään on kaverin 30:set, naamiasteemalla... Me ollaan semmosia goottihenkisiä. Ihan kiva päästä tuulettumaan! :D

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, ja olis kyllä jo korkee aika jonku plussata, niin kauan viimeisestä! :wave:

Heips! Minäkään en päässyt eilen viimeiselle sivulle edellisessä pinossa....mikähän lie mättää...ei muuten päässyt vieläkään kun kokeilin. Tässä on nyt tyyntä ollut...hieman jomottelua alavatsalla ja olin havaitsevinani että nyt alkais hieman kosteammat ajat näiden limojen puolesta... Nyt ei kyllä vaan jostain syystä huvittais yhtään alkaa aikuisviihdettä harrastamaan... laiskottaa!!! No jospa se tästä illanpäälle muuttuis mieli kun saa saunoa ja muuta.

Hyi ällö kun äsken puhdistin wc:stä käsialtaan viemärin..... :x , mitä kaikkea se pitääkään sisällään kun ei muista säännöllisesti siivota :eek: . Onneksi en ole kaikkein herkintä sorttia oksentamaan, mutta pahaa teki silti... Meillä kun tuo mies ei voi sietää ällötyksiä eikä halua vapaaehtoisesti alkaa puhdistaa niitä, niin mun täytyy. Mut siinähän sen näkee että meistä naisista on moneksi :D B) .. Mut nyt meen jatkamaan joulusiivousta et saisi edes jotain laitettua valmiiksi. Plussaonnea vaan kovasti!!!!

Moikka! :)

En minäkään sinne sivulle päässyt/ pääse :ashamed: Eilen yritin varmaan miljoona kertaa mennä.. Ajattelin et oonko mä tyhmä kun en sinne pääse..

Tein sitten taas tänään testin :headwall: Ja negahan se taas oli :ashamed:
Eihän mulla ole tosin mitään "tuntemuksiakaan".
Ehkäpä mulla on ne vaihdevuodet nyt sitten alkaneet :whistle:
Kun niitä kuukautisia ei vain kuulu.
No onhan tässä vielä yli 1 1/2 vuotta ennen kun esikoinen menee kouluun, et n.9kk olisi "aikaa raskautua" :D Siis et saisi kesällä 2010 vauvan :heart:
Jospa tuossa n.3kk kuluttua ne kuukautiset vihdoin alkaisi kun Tiuku täyttää vuoden.
Ehkäpä mä voin kirjoittaa tuon typyn nimen kun se kuitenkin tuos minun nimimerkissä näkyy..
Tiuku syö taas toosi huonosti, välillä söi jo paremmin. Ehkäpä mä lopetan sitten sen yötissitelun kun täyttää sen vuoden. Jospa se sais sitten ne kuukautisetkin vihdoin alkamaan.. Tiedän että on aika itsekästä :ashamed: Katsoo nyt miten typy syö tissiä vuoden ikäisenä, jospa itse lopettaa. Siis päivällä saa tietty syödä niin pitkään kun haluaa.

Sain vihdoinkin ostettua ja paketoitua lahjoja, enään muutama pitää ostaa. Nyt pitäsi joulusiivous aloittaa. Huomenna jos saisin verhot laitettua.
Mä ajattelin kunnolla siivoilla vasta viikonpäästä. Meillä kun tulee niin nopeesti sotkua, et ehtis jos olla kaaos, ennen joulua jos nyt siivoisin :ashamed:
Oliskos teillä muuten vinkkejä, mitä mä ostaisin mun äidille joululahjaksi? :D

Hauskaa iltaa kaikille ja plussatuulia! :heart: :heart: :heart: :heart: :wave:

Hei!

Minä jo ajattelin et mulla ainoastaan kone temppuilee kun en päässy sille 27 sivulle. Mulla olisi tänään menossa kp4, arvelin etten laske niitä tuhrupäiviä mukaan, mut pienellä varauksella seurailen kierron edistymistä mm. ovista et minkä laskuopin mukaan se sattuu.

Tänään pidettiinkin koko perheen voimin kunnon siivouspäivä, joulusiivous. Huomenna vähän viel jatketaan. Kyllähän sitä ens viikolla saa vielä imuroida yms järjestellä tavaroita et pysyy siistinä. Mut pidettiin jo tänään se siivouspäivä koska ens viikon lopulla jo lähdetään "joulun viettoon" anoppilaan. Ihana sit tulla joulunpyhinä takaisin kun koti on siisti :) Meillä on jouluverhot yms koristeet ollu jo kaks viikkoa paikoillaan. En ole osannu olla laittamatta mitään vaikka jouluanaikaa ei kotona ollakaan. Lapset niin kovasti tykkää ja itsestäki joulunodotus on niin ihanan tunnelmallista kaikkine koristeineen yms. Jouluihminen kun olen.

Olen miettiny tässä asioita raskautumiseen liittyen ja tulin siihen tulokseen et jätän turhan stressin pois. Ei minua haittaa vaikka se plussa ei nyt vielä seuraavassakaan kierrrossa tulisi. Koska nämä kolme muutakin on aika pieniä, edelleen jos tärppi kävis niin kaikki lapset olis alle 5 vuoden sisään syntyneet. Eli ajattelin et turhaan stressaan, kyllä se neljäs tulee aikanaan jos niin on tarkoitus. Pyrin nauttimaaan nyt tästä kuopuksen vauva-ajasta vielä hetken täysillä koska niin pian kasvavat. Välillä meinaa tuo neljännen yritys mennä pakko yritykseksi niin ehkä nyt olis aika hieman höllentää. En tarkoita et yritys loppuu, vähemmllä stressillä ja niin poispäin =) Teen vain itselleni hallaa kun niin tiukkaan pyrkii koko ajan yrittämään, kierrot venyy ja menkat jää pois. Ei se vauva meille ainakaan niin tule.

Rentoa iltaa ja stressitöntä yritystä kaikille! Ja nyt joku saisi plussata tässäkin kuussa :heart: :heart:

Meillä plussaillaan sit toivottavasti ens vuoden puolella.

HEIPSAN!
Päivittelin listaa ajantasalle kun aamulla taas kiirus, punttisali ja uimala kutsuu ym. ;) Äsken sain joulukortteihin kaivettua osoitteet :xmas: kortit olleet kauan valmiina mut kuinkas ollakkaan aina jää viimetippaan eli juuri samaiseen päivään kun saa vielä edullisemmalla hinnalla :/

Mä en sit bongannut täs kierros ollenkaan ovista :/ kun kp.t on nyt 20 niin olis pitänyt jo olla kaiken järjen mukaan :| Mut onneks kuitenkin ihan varmuuden vuoks mies ollut ahkera loppuviikosta :p

Ritsanampujalla
kivasti päiviä koossa, nyt kovasti peukuttelen ettei täti löydä teille kun taisitte hyödyntää tuon oviksenkin, jos oikein muistan ;)

Mutta nyt menen nukkumaan, jaksuja kaikille

mäkään en päässy viimmeiselle sivulle ja kirosin jo koneen ku temput teki..
äiti vm70 oot mun kierron oikein päivittänyt.
just laskin ovulaatiolaskimella et meidän tärppipäivä on perjantai..
ei ollakkaan oltu vällyjen alla ku täti lähti.
mun pitääs saada ajokortti jos neljättä alkaisin odottamaan.
me ei päästä autolla yhdes mihinkään..oon täs laskeskellu ja pähkäilly...
en tiiä!! :headwall: mies täs haluais jo päästää simpat kilpaajoon mut mä emmin.parempihan se on ku asiat on selvänä päässä. :saint:
joulun odotusta toivottelee:sekainen mutsi. :LOL:

Huomenta!

äiti vm70 Ovis tosiaan hyödynnettiin, katsotaan nyt sitten tärppäskö vai ei... :D

Täällä ei kummempia oireita suuntaan tai toiseen. Tosin lauantai-iltana kun oli nukahtamassa mieleen nousi ajatus, että nyt on tärppi käynyt. ;) Tiedä siitä sitten, mutta tällä viikolla pitäis selvitä. Repäisykivut ovat erilaisia kuin viime kierrossa, kestävät kauemmin ja tulevat lähes jokaisessa äkkinäisessä liikkeessä. Ja yksi mielenkiintoinen "oire", mitä en ole ennen huomannut, on että rinnoissa ja nänneissä on nousseet verisuonet pintaan. Näkyvät ihan älyttömän hyvin. Mahtaakohan sekin vaihdella kierron mukaan...Onko joku muu kiinnittänyt asiaan huomiota? Huomenna olis synttärit, olis hyvä päivä testata. Mutta jos nyt sais hillittyä itsensä ja odottaisi ainakin viikonloppuun, silloin jos ei ole vuoto alkanut olis hyvä testata. :D

Hirmuisesti peukkuja kaikille, nyt takaisin joulutouhujen pariin. :xmas:

Hei vaan! Täällä taas..juu ei muakaan laskettu sivulle 27..siellä varmaan jotain salaista.. :D Mitenhän tää kierto tästä normalisoituu? Eli koska edes voisi menkkoja odotella...? Aattelin et jo alan olla sinut näitten keskenmenojen kanssa mut täytyy myöntää että hiukan rinnassa kaivertaa kuulla tuttujen tulevista vauvoista. Olen iloinen heidän puolestaan, mutta myös samalla muistan oman tyhjyyteni. :|

Huomenta!

Ritsanampuja

Ristiinkulkija :hug: ja :hug:
Sydämmestäni toivon että pian asiat järjestyisi niin että sinäkin saisit oman pienen nyytin kasvamaan masuun :heart: Ymmärsinkö oikein että sen km.n jälkeen ei ole enää tuleet menkat ja siitähän on jo aikaa? Kannattaisiko kysästä neuvolasta?

Ritsanampuja täälä niin kovasti jännittelen puolestasi ;) Sinulla niin nuo päivät kohta täydet :whistle:

Mitenkäs muut, naksos, mamma, mami? Jokos ovista alettu metsästää ja hyödynnettyä :p
Täälä sitä ei sit tainut olla ollenkaan ja nyt sit kun mieskin oli niin virtuaali :(

Meidän pikkuneiti on ottanut viikonlopun aikana uuden unirytmin :eek: Sunnuntaina ei ollut nukkunut päikkäreitä ollenkaan ja kukku 10 asti, eilen nukkui tosi myöhään päikkärit. vasta 4 jälkeen ja arvatkaan kuka täälä oli virtaa täys puol 11 illalla kun tulin kotiin ja klo oli 12 kun päästiin nukkuu kun tiskasin ja laitoin pesukonetta päälle jne. Nytkin neiti nukkuu tietty parhaillaan mut pakko herättää kun vietävä isot neidit kouluun. Saa luvan alkaa muuttamaan rytmiinsä takaisin kun eihän tästä mitään tule et yöhön asti hillutaan ja aamuisin nukuttaisiin, isosiskon oppeja ei oteta :headwall: :/

Mulla hitsaa jo töissä taas kiinni :x Mun tuuraajani on tehnyt osakseen niin sutta ja sekundaa et en ymmärrä miten ravintolapäälikkö ei ole tajunnut :headwall: Nyt mulla menee ainakin pari kuukautta et saan asiat omaan järjestykseen, mielestäni hyvät jutut se on romuttanut ja pahoin pelkään et mitä kaikkia peikkoja inventaario tuo tullessaan vuoden vaihteessa :eek: Nyt jo hyppii varastoarvoluettelost vaik mitä ja eikä mun vielä niitä kuuluuis tutkailla mut haluan olla jo hieman jyvällä kun kohta aloitan vanhan bestini. Ja lisäks se "piip" haluu talvilomansa ennenkuin lähtee talosta niin hyvästi vapaapäiväni jne. et tämä äippä asuu ns. töissä tammikuun kun 3vkon listaan sain 4 vapaata 6 sijasta ja siinäkin vielä pari 11,5h päivää. meidän vauva projekti siirtyy väkisin kun eihän sitä enää edes silloin jaksa pupuilla kun vielä on kotityötkin :ashamed: Anteeks purkaus :ashamed:

Nyt mentävä herättää pikkuneiti ja valmistauduttava joka aamuiseen kouluun kuskaukseen :wave:
Mukavia jouluvalmisteluita kaikille ja plussa Onnea raskaus että ovistesteihin :heart:

Huomenta!

Esikoinen on kipeä. (tosin vaan lämpöä ja kurkku kipeä/ yskä )
Mutta ei mene silti päiväkotiin. Ollaan ainakin aamu nyt vaan kotona.

äiti vm70 :hug: Jospa tulisitkin raskaaksi, kun ajattelet ettet voi tulla :hug: :heart:
Voimia myös, että jaksat töissä :hug:
Medänkin pimullakin on ihmeellinen rytmi. Siis nukkuu n. 20.00-21.00/22.00 "päikkärit" ja sitten valvoo suunnilleen puoleen yöhön :headwall:
Ja sitten nuo pojat (tai toinen vaan) heräävät siin 6 aikaan. Tänään esim. jo siinä n. klo:5.30 aikoihin.. (ja siis kaikki heräsivät taas yhteensä tuossa välillä sen 5 kertaa.. nukuttiin taas lopulta kaikki samassa sängyssä :D ) Onneksi Tiuku heräsi tänään vähän aikaisemmin, jos menis sitten päiväunillekin aikaisemmin, niin ehkä menis myös yöunille..

Mikä mulla oiken on kun ne kuukautiset ei ala :(
Tuntuu et "kaikki muut" saavat lapsia melkein peräkkäin, mä vaan en :ashamed:
Siis monilla on tyyliin "3 lasta alle 3 vuodessa" tai "4-5 lasta alle 5 vuodessa" jne..
Ja mulla on vaan 3 ja ekalla ja kolmannella ikäeroa siis 4v 9kk.. :ashamed:
:ashamed: anteeksi, en pahalla tarkoittanut :ashamed:

Hauskaa päivää kaikille! :heart: :wave:

äiti vm70Kiitokset synttärionnitteluista. :D

Ristiinkulkija:hug:

Minä joka lupasin etten ennen viikonloppua testaa, niin pakko se oli synttäripäivän kunniaksi testata. Ei ollut ihan aamupissa, mutta kolmisen tuntia kerkes rakossa olemaan. Ja se oli...HAAMU! :heart: IIK, vaikka kuinka sitä vääntelin ja kääntelin niin hennon vaaleanpunainen viiva siinä töröttää. Ei ole mielestäni mikään harmaa, vaan vaaleanpunaista siinä on. Testi ei oli herkkyydeltään 25, että täytyy sitten viikonloppuna ottaa testi uusiksi. Nyt sitten vaan jännätään että alkavatko ne menkat kuitenkin...

Laitetaan itekkin nyt tätä oirelistaa:
* Verisuonet nousseet pintaa rinnoissa ja nännipihoissa. Rinnat ovat omituisen "täyteläiset"
*Väsymys/pahantuulisuus
*"Herkkyys" pienetkin asiat harmittavat ja meinaa itku tulla. Toisaalta liikuttuu itkun partaalle pikku asioista
*Palelu, varsinkin iltaisin
*Omituisen täysi olo
*Nipistelyt ja kipuilut kyljissä/kohdun tietämillä
*Repäisykivut lähes tulkoon joka reuhtasussa ja jopa kävellessä
*Rytmihäiriöt. Nuo joka raskaudessa vaivanneet muljahdukset ovat taas palanneet.
* Ja lauantai-iltana kun olin nukahtamispisteessä, alitajunnasta nousi ajatus että raskaana ollaan. Sen jälkeen onkin ollut omituinen rauhallisuus ja tietoisuus, että näin on käynyt :heart:

Siinäpä ne tärkeimmät tähän väliin. Nyt sitten tarttis saada tänään vielä jotakin tehtyäkin :D

Plussapuhureita kaikille!

Heips!
Mä olen pysytellyt taka-alalla, kun tuo ukko on alkanut vetää käsijarrua päälle sen neljännen suhteen :headwall: eli menkat alkoi, mutta hoidin nyt sitten ehkäisyn kuntoon..ainakin hetkeksi...Kovasti haluaisin tuolle pienimmäiselle myös leikkikaveria, mutta let`s see...
Nautin tuosta puolivuotiaasta mittarimadosta :D

Synnytykset on olleet helppoja ja nopeita, joten synnytyspelko ei ainakaan tähän mammaan iske.. ainoastaan niin päin, että viime raskaudenkin pähkäilin, että mahdanko ehtiä sairaalaan ajoissa...

mutta jeps, palaillaan! :whistle: *plussatuulia*

Heipsan!
Alkoipas ihan jännittää tai aikasta varmalta tuntuu tuo Ritsanampujan HAAMU :heart: kun kerta 25 oli herkkyys, ihanaa että vihdoin saadaan plussa tähän pinoon tauon jälkeen ;)

Mullakin tänään kostui alkkarit ihan yhtäkkii, arvasinhan mä et eihän se voi muuta olla kuin valkkaria et ovis siis kolkuttaa vasta nyt ovea :headwall: mut parempi myöhään kuin ei ollenkaan ;) Ainoo et pahoin pelkään et mies on taas väsy illalla kun painaa pidempää päivää ja itsekkin olen illan töis :/ (viimeeks pupuiltiin perjantaina tai lauantaina :ashamed: )

Tiukunäiti Kiitos :xmas: Hei, ymmärrän täysin sua mutta jaksa odottaa, niin minäkin jouduin ja joudun edelleen, nythän tulee Jouluna jo 1v kun ollaan kuumeiltu ja mullahan alkoi menkat toisaan vasta kun neiti juuri täytti 1v et vastahan nuo on 3kk olleet ja kuten varmaan sullakin niin tämä imetys toimii ehkäisynä :ashamed:
Kyllä me kaikki vielä se pieni saadaan, vaikkei aina siltä tuntuisikaan ennemmin tahi myöhemmin ja sulla on huomattavasti enemmän aikaa ikääsi nähden kuin mulla :hug:

Äippä kiva kun tulit "piilostasi" Toivottavasti asiat alkaisivat selkeentymään miehesi kanssa :hug: Yhteiselämä on ainaista ylä/alamäkeä/ onneksi sitä tasaistakin aikaa suurimmaksi osaksi :) jota vain puurrettava eteenpäin, kovasti jaksuja :hug:

Nyt menen tekemään ruokaa neitieni kanssa, palaillaan :wave:

Moikka taas!

Ritsanampuja Onnea haamusta :flower: :heart:

Tarkoittaako runsas valkovuoto siis sitä et olisi ovis tulossa? :ashamed:

äiti vm70 toivottavasti ei tarttis enään kun sen vähän yli 3kk odottaa et ne kuukautiset alkais :D
Yritän saada vähän laihdutettuukin ennen sitä. (aloitan heti joulun jälkeen) Siis kun typy täyttää sen vuoden.
Pitäkääs peukkuja että onnistun.

Se on kumma juttu et jos mä olen vähän aikaa tässä koneella, niin nuo lapset on ihan mahdottomia. Mut jos "isi" on ne on ihan kilttejä :headwall:

Hei, tietääkös joku miten käynnistys vaikuttaa synnytyksen kestoon? Siis onko käynnistetty synnytys yleensä lyhyempi? Entäs jos on ollut raskausmyrkytys. Uusiutuuko se joka kerta?
Siis kun mulla eka synnytys käynnisty "normaalisti" ja oli aika pitkä. (siis sen n.16-17h)
Ja nuo seuraavat ovat sitten käynnistetty. Ja ovat siis olivat siis paljon lyhyemmät. (6h30min ja 2h45min)
Et jos joskus ihme tapahtuis ja tulisin raskaaksi, niin oliskohan se taas käynnistys edessä? Tai siis se raskausmyrkytys? Vai voiskohan sitä jotenkin yrittää estää?
Ja jos ei käynnistetä, niin osaankohan mä sinne sairaalaan lähteä :ashamed:

Hauskaa iltaa kaikille! :heart: :wave:

Kiitokset onnitteluista! :heart: Ihan on outo olo, en kyllä usko vielä todeksi ennen kuin nään vahvemman viivan.

Tiukun äiti Mulla eka oli normaali synnytys, toisessa oli raskausmyrkytys ja käynnistettiin ja kolmas oli taas normaali. Eli ei se raskausmyrkytys välttämättä uusi. Mulla noi synnytysten pituudet on lyhentyneet ihan kerta kerralta, riippumatta siitä onko käynnistetty vai ei...

Huomenta!
Ristiinkulkija anteeksi :ashamed: Musta tuntui että siitä on jo ainakin tuo kk :ashamed: Kovasti jaksuja :hug:

Tiukun äiti liitän tähän tuon sivun jota minä olen käynyt lukemassa ja yritän sen mukaan päätellä kiertoani ;)
http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html
Synnytyksen käynnistämisestä; ei se aina tarkoita että se välttämättä nopeuttaisi. Mulla on käynnistetty tämä viimeinen sen takia että olin jo yliaikaa 8pvä ja mulla kyllä synnytys käynnisty edellisenä iltana eli vain vauhditettiin vaikka silloin kyllä sanoivat että voi mennä kyllä sitäkin seuraavaankin mut mulla tehos jo se ensimmäinen murunen. Aamulla laittoivat 9 aikaan ja pimu synty klo 14 et älä sure vielä tuota asiaa ;)
Niin ja mulla ollut kaksi ensimmäistä normi synnytyksiä niin silti tämä toinen on kestänyt sen 13h kun eka kesti alle 4h et mun kohdalla ei voi puhua siitäkään et seuraavat aina lyhenis :)

Eihän se mies eilen jaksanut niinkuin aattelinkin :ashamed: Väsy oli mut eipä taas ole edelleenkään kunnon "limoja" outoa tuo eilinen mut nyt odotellaan Joulua ja keskitytään näihin ihanuuksiin mitä meillä nyt on, isoihin että tähän pieneen =)
Sunnuntaina kun tulin keskimmäisen kanssa kotiin, itse olin ollut töissä ja sit olimme yhdessä kuuntelemassa ja laulamassa kirkossa joululauluja niin esikko väänsi täälä riisipiirakoita :p Olivat kerran tässä koulussa tehneet ja innostui kotonakin tekemään :) Ensi viikolla sitten yhdessä jouluruoat teemme ja neiti halusi leipoa joululimpun sillä on uusi ohje johon tuli mallasta ja ruisrouhetta ym. jota jo kaupasta ostinkin.

Tänään vielä työilta, sit pari vapaata. Jos vaik saisin tuon Joulusiivouksen loppuun suoritettua, toivossa siis hyvä elää =)
Nyt mentävä herättää pikkuneiti et päästään viemään isot likat kouluun :wave:

Huomenta!

Saanko mä taas vähän purkaa täällä mun pahaa oloa? :ashamed:
Taas yksi "kaveri" ilmoitti et niille tulee lisää lapsia.
Miksei meille voi tulla myös :kieh: :kieh:
Siis niillä kohta 4 lasta ja 4 1/2 vuoden sisällä, toinen kaveri saa jo viidennen niilläkin 4 pienintä tosi pienellä ikäerolla.
Mikä mussa on vikana? Olenko mä niin paska äiti kun en lapsia saa?
Tuntuu et muut on jotain "synnytysmasiinoita" jotka lisääntyy tasaseen tahtiin vähän yli vuoden välein :ashamed:
Mä en jaksa enään :'( :'( :'( :'(
miksi toiset saa noin monta, toiset ei, mitä pahaa mä olen tehnyt?
Tottakai, mä olen ihan hirveen kateellinen kaikille jotka saa lapsia n. vuoden välein :ashamed:
se johtuu varmaan siitä kosaka niitä äitejä aina kehutaan kuinka ne on jotain "super-äitejä".
Ja kuinka rankkaa niillä on niitten lasten kanssa mutta jaksavat koska ovat niin täydellisiä.
Mulle on jopa sanottu et mulla on muka niin helppoo kun noilla pojilla on niin iso ikäero.
Just, no eihän sitä voi tietää. Ehkä jos tuo esikoinen olisi terve.
Anteeksi kun valitin. Tuli sekavastikin taas kirjoitettua :ashamed:
Ja jos nyt tutut tunnisti, niin tottakai mä haluun et kaikki sais lapsia ihan niin paljon kun haluaa, eihän se ole multa pois :heart: Mutta kun joku kertoo et on raskaana mulle tulee paha olo, koska olen muita ihmisiä huonompi enkä ansaitse niitä lapsia :'(

Iloista päivää kaikillle! :heart:
(toivottavasti teillä on parempi päivä kun mulla :ashamed: )

Huomenta!

Tiukun äiti Iso :hug: Etkös sinä imetäkkin vielä? Kyllä niitä lapsia vielä teillekin tulee, usko pois. Kaikki ihmiset ovat erilaisia, toisilla kestää "palautuminen" kauemmin. Itse olen lopettanu imetyksen n. puolen vuoden iässä, niin hormonitoiminta on normalisoitunut siihen vuoden ikään mennessä. Jos yhtään ymmärsit, mitä taas yritin sepustaa... :)

Yritin ottaa testistä kuvan, mutta ihme suttunen söherö siitä tuli, joten yritän myöhemmin uudelleen. Lauantaina teen sitten uusintatestin ja katsotaan josko viiva olis vahvistunut. En edes miehelle puhunut vielä mitään, kun on niin epäuskoinen olo.... :ashamed: Katsotaan kuinka kauan maltan suuni pitää kiinni, kestänkö sinne lauantaihin asti. Yksi testi olisi vielä kaapissa niin täytyy pelata varman päälle. ;)

Tänään tarttis kolmen ikiliikkujan kanssa tehdä kauppakierros, joten ison kasan pitkää pinnaa otan mielelläni vastaan. :D Varsinkin tuo esikko on aivan mahdoton, mielettömän raivarin jo sai kun sanoin että lähdetään kauppaan |O

Päivänjatkoja ja plussatuulia kaikille!

Ritsanampuja :flower: Kyllä minä uskaltaisin jo iloita, uskon vahvasti et plussa sen kuin vahvistuu!! Itse kun sain viivan testiin niin se oli ihan selkeästi harmaa, enkä siis raskaana ollut. Sinulla kun on punaista havaittavissa niin kyllä se plussa on! Onnea paljon! Harmi, en vain enää ole viikonloppuna koneella et olisin käyny kurkkaa et onhan plussa vahvistunut, mut sitte joulun jälkeen palailen linjoille. Mukava saada tähänkin pinoon pitkästä aikaa plussa.

Omaan napaan sen verran et täti poistui eilen. Oli aika pitkä vuotojakso taasen ku eka kolme päivää tuhrua ja sitte seittemän vuotopäivää lisäks. Miten lie ollu taaski niin kamalan runsaat, kolme, neljä ekaa päivää tuntu et tunnin parin välein saa käydä vaihtamassa uutta ku vuotaa vain kuin seula. Tuli varmaan sit kahden kierrron edestä ku niin pitkä kierto muuten olikin :LOL:
Tämä kierto jää kyllä meiltä nyt väliin kun ollaan oviksen aikaan reissussa, jossa peuhailuille ei ole mahdollisuutta. mutta sitte seuraavassa kierrossa jos pääsis taas jännäämään.

Meillä kuopus( 11kk) ollu kolme päivää tosi kovassa kuumeessa, iltasin noussu 40 asteeseen. Pieni ollu ihan väsy ja kipeä, illat vain haluaa olla äitin sylissä ja torkkuu siinä aina välillä.Tänään käytin sit lääkärillä, korvatulehduksen löysi. Mikäli kuume ei helpota mennään pe uudestaan. Jos ei parane yhtään niin eihän me sitte jouluksi reissuun lähdetä, ei ole mielekästä toista raahata kun niin kamalan pitkä automatkakin olisi.

mutta plussia vain muilleki! Kyllä niitä tähän pinoon nyt sopisi =)

Kiitti kun sain "purkaa" ja anteeksi vielä :ashamed:
Olin tossa aamulla niin "raivon vallassa" et sain kerrankin kunnolla siivottua, et jotain hyvääkin :D Ja leivottiin pipareita poikien kanssa.

Ritsanampuja Hyvä tietää, vaikkei olekkaan synnytys vielä pitkään aikaan ajankohtainen asia. Mä olen vaan miettinyt, et jos se raskausmyrkytys taas tulee.
Ja sitä kun nuo käynnistetyt synnytykset olivat jotenkin käteviä. Siis kun oli jo siellä sairaalassa, eikä tarvinnut mihinkään lähteä ja tiesi niin kun etukäteen. Sekä kun olivat niin sopivan "pituisetkin". Ja sain sielä sairaalassa levättyä ennen synnytystä. Kotona en olisi saanut levättyä..
Et lähdenkö mä sitten sairaalaan joko liian aikaisin tai liian myöhään :ashamed:

säde :hug: pikaista paranemista pikkuisellesi :hug: :heart:
Tosin jos olette kotosalla joulun, niin silloinhan sulla olis hyvät mahdollisuudet raskautua :whistle:
Anteeksi, typerästi ajattelin :ashamed:
Tottakai toivon että sun pikkuinen pian paranee :hug:
Ja pääsette kyläilemään jouluksi.

Juu, mä imetän vielä. Eikä tuo typy oikein mitään muuta syökkää.
Kyllä mulla alkoi ne kuukautiset ihan ajoissa kun noitten poikien jälkeen, vaikka silloinkin imetin.. Silloin ei tosin mies "kuumeillut". Nyt kun vauva olis senkin mielestä tervetullut, niin ei ala :headwall:

Mulla vaan tuli sen takia niin paha mieli kun niillä "kavereilla" ei oo ikinä aikaa kirjoitella yms. kun niillä on ne "pienet lapset" ja nyt kun on viel lisää tulossa, niin eihän nillä oo mulle yhtään enään aikaa :(
Mulla kun ei oo oikeestaa yhtään kavereita, siis sellasia jotka vaikka kirjoittasivat ja kyselisivät kuulumisia jne..
Ne vaan aina kirjoittaa tyyliin, "oon raskaana" ja "vauva syntyi" :ashamed:
Mulle tulee sellanen olo et ne "kehuskelee" sillä että tulevat nopeammin raskaaksi kun minä. Ja juu, tiedän et se on ihan tyhmää, siis tuo ajattelu :ashamed: Mä en voi sille mitään.
Onhan tässä se hyvä puoli, ettei mun tartte ikinä miettiä ehkäisy asioita, kun en raskaaksi tule :D

Iloista päivää ja plussatuulia! :flower: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä