Kuka tahansa pääsee vaikka Vauvalle tai Suomi24:lle
Olen hankkinu elämän ja käyn harvakseltaan täällä, muut ei siksikään kiinnosta kun ne on niin massiivisia ja avaus hukkuu minuutissa eetteriin
Terveelliset harrastukset vie mukavan paljon aikaa ja pitää kunnon korkealla
Etsi sinäkin parempaa sisältöä elämääsi
Olen konmarittanut eli karsinut elämästäni rankalla kädellä kaiken turhan pois. Jos lopetan tämän palstan vierailun, se on viimeinen roska jätesäkissäni.
En ole koskaan kirjautunut sometileille.
Jokainen elää kuin parhaaksi katsoo.
Elämäntyylini sopii minulle.
Olen entinen terveysterroristi.
Katselin ruokakaupan terveystuotehyllyn pakkauksia. Uskomattoman paljon tuotteita joka lähtöön. Jos elää tasapainoista elämää kuten minä elän, kaikki purkit ja purnukat voi jättää kauppojen hyllyille. Samoin kaikki alkotuotteet voi jättää valmistajan riesaksi, ja vapauttaa kaupan tilat muuhun käyttöön.
Ihmiset raatavat oravanpyörissä tyhjäntoimittajina, ja sitten tarvitsevat viihdykkeitä. Kun karsii kaiken joutavan, jokainen päivä on kuin lepopäivä.
Sielu lepää, kun ei avaa toosia meluamaan.
Tänään kirjoittamani voi tuntua lukijasta käsittämättömältä houreelta, mutta vuosien päästä joku lukija saattaa saada jotain irti viestistäni.
Niin minäkin teen. Luen sieltä sun täältä mitä sattuu. Jotkut jutut ovat niin karseita, että kiikutan lehden ripeästi lehtikeräykseen. Maailmassa on paljon pahuutta enkä minä kestä niitä lukea.
Toivon, että tämä palsta siistiytyy, ja törkykirjoittajat häipyvät takaisin Ylälaudalle ja muihin koloihinsa. Ukrainan sodan takia meno on ollut tällä palstalla villiä kuin sotarintamalla.
Leppoisa ja rauhallinen perhepalsta elämän kaikista mukavista ja vaikeistakin asioista. Palsta, jonne on helppo tulla ja sitten sulkea palsta hymyssä suin.
Onko tämä muka paljon vaadittu? Tuskin vain.