Panteli
Olen vuosimallia 1960 oleva äiti-ihminen. Jos olet samaa ikäluokkaa ja haluat virtuaalisen ystävän, ota yhteyttä. Viestit tervetulleita mistä vaan.
panteli at suomi24.fi
panteli at suomi24.fi
eihän sitä nimiä, paikkakuntia, ammatteja yms tarvitse heti alkuun kertoa. Minäkin saatan joskus kirjoitella aika pitkään kertomatta niitä henkilökohtaisimpia juttuja. sitä oikeasti vaatii sen oikean aidon luottamuksen. muistan vaan aikanaan kun erehdyin yhdelle vähän "oudommalle" tyypille kertomaan esim työstäni ja sittenhän tuli aika pahaa tekstiä aiheeseen liittyen, en tiedä mitä lie hampaankolossa ollut, ei minulle vaan jollekin muulle.Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 11:06 Kirlia kirjoitti:Haluaisiko joku ruveta sähköpostikirjeenvaihtoon (EI mese) anonyymisti? Vaikka olen tavallinen maija meikäläinen (46 v), olen hieman "arka" yksityisyydestäni, joten suostutko jatkossakin kirjoittamaan ilman oikeita nimiä? Muuten kyllä kerron avoimesti elämästäni ja haluan kuulla, mitä sinulle kuuluu, aiheesta kuin aiheesta. En ole salamakirjoittelija vaan pikemminkin laiskatahtinen.
Jos ei vaikuttanut ihan hullulta ehdolta, viestittele suoraan osoitteeseeni
kirlia123@gmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 20:53 aikuinen nainen kirjoitti:Jos aina vaikka kerrottaisiin mitä haetaan suunnilleen. Olen muutaman yrityksen jälkeen menettänyt toivoni nimittäin. Joku loukkaantui siitä kun ei heti ensimmäisessä viestissä saanut tietää koko elämäntarinaa tai kun en avannut keskustelua kertomalla mitään mullistavia vaikeuksia ja järkyttäviä elämänsalaisuuksia. Toiset taas eivät siedä oman mielipiteen kertomista tai oman kokemuksen kertomista, pitäisi vain olla samaa mieltä. En kyllä ole nelivitonen vielä, mutta aikuisen naisen kanssa ajatuksen vaihto kiinnostaisi.
sorry sitten jos kerroin, mutta tuolla toivoin että jos jotakuta kiinnostaisi kirjoitella. oikeastikin olisin kirjeenvaihtoilmoitukseni tuohon tyyliin voinut tehdä ja haittasiko se tuossa nyt kamalasti jos tuollatapaa tätä pyhää palstatilaa täytin?????Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 09:10 aikuinen nainen kirjoitti:Hei, en tarkoittanut kenellekään erityisesti, niin tarkkaan en näitä juttuja täällä palstoilla lue. Sattumalta vain oman ajatukseni kirjasin.
tai sinä et ymmärtänyt... mutta väliäkös tuolla jos vaan joku haluaa kirjoitella tai sitten ei.... Mutta ajattelin että myös tapa myös laittaa "ilmoitus" kertoo jonkunverran persoonasta ja siitä tyylistä millä voisi kirjoitella tai miten asiansa ilmaisee..Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 11:29 aikuinen nainen kirjoitti:Ilmeisesti ymmärsit molemmat kirjoitteluni väärin! Pahoittelen. Hyvällä tahdolla olin liikkeellä.