Neitsyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupu87

Vieras
Elikä haluaisin tietää mitä miehet ajattelevat 21-vuotiaasta neitsyestä? Mulla on neitsyys tallella, koska oikeaa hetkeä siitä luopumiseen ei ole vielä tullut. En todellakaan halua antaa sitä kenelle tahansa. Nyt kuitenkin tapailen mukavan olosita mua parivuotta vanhempaa miestä, ja uskon että meidän välille vois kehittyä suhde.

Jos juttu muuttuu vakavaksi, niin pitäisikö mun kertoa sille olevani neityt ennen sänkyhommiin ryhtymistä? Vai onko parempi olla mainitsematta asiasta.

Ja kertokaa vinkkejä mikä miehestä tuntuu hyvälle? Mitä mun pitäis miehelle tehdä?

Oli aivan pakko vastata, vaikka olenkin nainen.Kertokoot miehet sitten enemmäb yksityiskohtia mitä mieleen tulee...tämä on vaan pakko sanoa.

Aivan ehdottomasti kannattaa kertoa sille kumppanille neitsyydestäsi...Uskon että hän osaa sitten suhtautua sinuun hellästi ja kärsivällisesti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Oli aivan pakko vastata, vaikka olenkin nainen.Kertokoot miehet sitten enemmäb yksityiskohtia mitä mieleen tulee...tämä on vaan pakko sanoa.

Aivan ehdottomasti kannattaa kertoa sille kumppanille neitsyydestäsi...Uskon että hän osaa sitten suhtautua sinuun hellästi ja kärsivällisesti. =)

Ei se haitta vaikka vastasit. Tottakai myös naiset voi kommentoida aihetta.

21-vuotias neitsyt saa ainakin meikäläisen nostamaan hattua; et ole "siihen nähden" mitenkään vanha - ennemminkin saa sellaisen kuvan, että olet harkintakykyinen. Liian monet ovat nykyään henkisiä pissiksiä, jotka jakavat niinsanotusti peräpeiliään joka toiselle siiderintarjoajalle. Voin nimittäin kokemuksesta sanoa, että mikään ei voi korvata löytämisen iloa oikean seurustelukumppanin kanssa. Muuten komppaan leenaa, kannattaa kertoa.

hyvää jippoa.
Älä tietenkään kerro, vaan anna hänen itse huomata.

Etukäteen toitottelu antaa vähän itseään täynnä olevan vinkin.

Jos hänellä on oikein paksu kalu, niin voit toki sanoa, ettei survaise kerralla kahvaa myöten. Selität vaikka, että olet suht tiukka. Hän kyllä ymmärtää.

Kertominen kannattaa omasta mielestäni (mies ilahtuu & osaa ottaa sinut paremmin huomioon), mutta ei ennen kuin kriittinen hetki on jotakuinkin varma; muutoin tosiaan saattaa kuulostaa ylimieliseltä. Voit vihjata vaikka, että et ole seurustellut aiemmin - mikä antaa sopivasti tulkinnanvaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja m26:
21-vuotias neitsyt saa ainakin meikäläisen nostamaan hattua; et ole "siihen nähden" mitenkään vanha - ennemminkin saa sellaisen kuvan, että olet harkintakykyinen. Liian monet ovat nykyään henkisiä pissiksiä, jotka jakavat niinsanotusti peräpeiliään joka toiselle siiderintarjoajalle. Voin nimittäin kokemuksesta sanoa, että mikään ei voi korvata löytämisen iloa oikean seurustelukumppanin kanssa. Muuten komppaan leenaa, kannattaa kertoa.

Kiva kuulla että on miehiä jotka osaa arvostaa neitsyyttäni. Välillä vaan tuntuu että kaikki haluaa löytää kokenee, kokematontahan joutuu opettamaan kun se ei vielä osaa temppuja. Kuinka moni mies on valmis opettamaan naista sängyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja m26:
Kertominen kannattaa omasta mielestäni (mies ilahtuu & osaa ottaa sinut paremmin huomioon), mutta ei ennen kuin kriittinen hetki on jotakuinkin varma; muutoin tosiaan saattaa kuulostaa ylimieliseltä. Voit vihjata vaikka, että et ole seurustellut aiemmin - mikä antaa sopivasti tulkinnanvaraa.

En ollut aikomuksissakaan paljastaa asiaa heti. Jotta uskallan kertoa asiasta niin minun on luotettava mieheen, onhan asia kuitenkin arkaluontoinen. Mutta missä vaiheessa on oikea aika ottaa asia puheeksi?

On todella hienoasia, kun teillä on neitsyys tallella. Ja voihan sen säilyttää vaikka avioliittoon asti.
Jos vaikka poikakaverikin on yhtä kokematon, niin sitten yhdessä opettelette seksuaalisia-asioita. Yhdessä kun ne on opittu, niin ne ovat myös mieluisia. Minä ainakin tykkäisin kovasti kyselevästä naisesta, joten hyvin voitte näitä kysellä myös häneltä. Miehet tykkää kovasti kun saa antaa neuvoja naiselle. Yleensäkin mahdollisimman moniasia kannattaa selvittää ennen avioliittoa, kuten myös toiveet ja haaveet. Jos niistä toinen sattuu suuttumaan, niin hän ei sitten ollut se oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja pupu87:
Kiva kuulla että on miehiä jotka osaa arvostaa neitsyyttäni. Välillä vaan tuntuu että kaikki haluaa löytää kokenee, kokematontahan joutuu opettamaan kun se ei vielä osaa temppuja. Kuinka moni mies on valmis opettamaan naista sängyssä?

Temppuja? Älä nyt vaan luule että sinun pitää osata jotain ihmeellistä, kyllä se seksi on kahden ihmisen välinen ihana asia, eikä siinä mitään temppuja tarvita.

Kaikki tulee luonnostaan ja aikanaan.

Olin neitsyt 26-vuotiaaksi asti (nyt olen 29-vuotias), silloin aloin seurustella nykyisen avomieheni kanssa. Vihjasin hänelle jossain vaiheessa ettei minulla ole ollut poikaystäviä, mutta hän ei silti vielä silloin tajunnut että olen neitsyt :D Kai hän oletti että kaikki nykyaikana elävät kuin "sinkkuelämää" -sarjan naiset, eli harrastavat yhden illan juttuja eikä siihen silloin varsinaisia poikaystäviä tarvita.

Kun sitten ensimmäistä kertaa harrastimme seksiä, minä oletin että hän tietää. Sanoin kuitenkin siinä esileikin aikana, että hän etenisi hitaammin ja rauhallisemmin. Hän ihmetteli hieman, koska hän eteni todella hitaasti... Sitten hänellä syttyi lamppu ja hän kysyi että olenko neitsyt, sanoin että tottakai, johan minä kerroin ettei minulla ole ollut poikaystäviä :)

Joka tapauksessa pointtina kuitenkin se, että oma mieheni oli ikionnellinen että hän oli löytänyt näinkin "vanhan" neitsyen. Hän piti siitä että sai opettaa minulle seksin salat. Minun mielestäni kannattaa ehdottomasti kertoa, mutta vasta sitten kun tiedät että mies oikeasti haluaa olla kanssasi. Jotkut miehet kun ovat vain kiinnostuneet "korkkaamaan" neitsyen ilman sen suurempaa sitoutumista... Minun mieheni osasi ensimmäisellä kerralla (ja myöhemminkin) ottaa huomioon sen että olen kokematon, hän eteni hyvin hitaasti ja hellästi joten ensimmäisestä kerrastani jäi todella hyvä muisto. Toisin kuin niilllä monilla jotka menettävät neitsyytensä teini-iässä kännipäissään jonkun yhdentekevän miehen kanssa...

Niin ja minä olin aika kömpelö alussa, mieheni on myöhemmin sanonut että olen kehittynyt huomattavasti ;) Varmasti siis moni muu nainen olisi alussa osannut tyydyttää mieheni paremmin, mutta mieheni rakasti minua ja siksi hän rakasti jopa niitä kömpelöitä ensimmäisiä kertoja jolloin hän joutui opastamaan minua todella paljon.

Toivottavasti sinulla ap. käy yhtä hyvä tuuri miehen kanssa. Ei sitä neitsyyttä kannata ihan kenelle tahansa antaakaan :)

Minun milestä sillä ei ole mitään merkitystä. Voihan sen kertoa. Seksin saralla kokemus on jotain, joka karttuu vain tekemällä. Ei se mikään suorite ole, että tarvii osata jotain. Luultavasti joudutte opettelemaan toisenne vaikka olisi kuinka kokemusta, ihmiset kun ei oo samanlaisia. En kyllä ymmärrä miksi olet pidättäytynyt tähän asti. Ainoa järkevä syy voisi olla, ettei oo tehnyt mieli. Siihen en haluaisi uskoa.

Naurettavaa hommaa, että naiset puhuu neitsyydestään aivan kuin jostain maailman suurimmasta ihmeestä. Jokainen on syntyessään neitsyt. Jokainen mies joka on ensimmäistä kertaa nainut, hekin ovat olleet neitsyitä. Kuinka moni 21-vuotias mies kirjoittaa täällä ja kyselee, että kerronko neitsyydestäni vai annanko naisen huomata sen. Ei neitsyys ole mikään ihme juttu. Jokainen joka on eka kerran nainut, on menettänyt samalla neitsyytensä. Onko tosiaan niin, että kun mies vie joltain naiselta neitysyyden, niin se on kuin voittais lotossa. Yhtä harvinaista ja ihmeellistä. Kuitenkin JOKAINEN ON OLLUT JOSKUS NEITSYT, ei siinä ole mitään erikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja annukka ex-neitsyt:
Naurettavaa hommaa, että naiset puhuu neitsyydestään aivan kuin jostain maailman suurimmasta ihmeestä. Jokainen on syntyessään neitsyt. Jokainen mies joka on ensimmäistä kertaa nainut, hekin ovat olleet neitsyitä. Kuinka moni 21-vuotias mies kirjoittaa täällä ja kyselee, että kerronko neitsyydestäni vai annanko naisen huomata sen. Ei neitsyys ole mikään ihme juttu. Jokainen joka on eka kerran nainut, on menettänyt samalla neitsyytensä. Onko tosiaan niin, että kun mies vie joltain naiselta neitysyyden, niin se on kuin voittais lotossa. Yhtä harvinaista ja ihmeellistä. Kuitenkin JOKAINEN ON OLLUT JOSKUS NEITSYT, ei siinä ole mitään erikoista.

Oliko oman neitsyytesi menettäminen jotenkin vaikea tai jäikö siitä huono muisto? Kun tunnut ottavan tämän asian niin vakavana, suorastaan vihaisena.

Kyllä se minusta on kaunis asia ja ainutlaatuinen...ikimuistoinen se hetki kun menettää sen neitsyytensä.Sen muistaa läpi elämänsä, halusi tai ei ja tietenkin siitä haluaa mieluummin sen kauniin muiston mieleensä.

Miehet ovat tässä asiassa varmaan erilaisia kuin me naiset.Eivät he halua siitä keskustella eivätkä kysellä miltä se tuntui.
Tuolla suomi 24 keskustelupalsoilla esim. Miehet kyllä tuntuvat kerskuvan silläkin että kuinka monta neitsyttä ovat korkanneet.Ei monikaan nainen metsästä mies neitsyitä, mutta luulen että jos sellainen harvinaisuus jonkun kohdalle osuu, tuskin sille nauretaan.

Ja kyllä minä olen lukenut näiltäkin sivuilta kun miehet kyselevät nevoa kokemattomuuteensa.Tuollakin parisuhdepuolella on ketju kokemattomista kolmikymppisistä.että sillälailla. =)
Ja onhan se miehelle jonkilainen meriitti jos se on naiselle ensimmäinen...varmaan ovat mielissään.Uskon että se on sekä miehelle että naisellekkin se neitsyyden menetys aivan takuulla jotain erikoista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

Tuolla suomi 24 keskustelupalsoilla esim. Miehet kyllä tuntuvat kerskuvan silläkin että kuinka monta neitsyttä ovat korkanneet.Ei monikaan nainen metsästä mies neitsyitä, mutta luulen että jos sellainen harvinaisuus jonkun kohdalle osuu, tuskin sille nauretaan.

Kuinka monella palstalla ja chatissa käyt? itse en pystyisi käymään työaikana muuta kuin duunijuttuja koskevia asioita netistä läpi-- hyvä jos niitäkään aina.

Ihan uteliaisuuttani kysyn.

[viestiä moderoitu]

No yrittäjä olen ja toisinaan näitä hiljaisia aikoja on enemmän ja toisinaan vähemmän.Talvea kohti mennessä niitä on vain enemmän ja enemmän.Kyllä tämä väliin on vaativaa.Päivät saattavat venyä joskus pitkiksikin ja lomia ei ole.
En kyllä oikeastaan "liiku" muualla kuin täällä, joskus vilkaisen suomi 24:ää..ei ole niin kiva "paikka" kuin tämä ellit. =)

Elikä haluaisin tietää mitä miehet ajattelevat 21-vuotiaasta neitsyestä? Mulla on neitsyys tallella, koska oikeaa hetkeä siitä luopumiseen ei ole vielä tullut. En todellakaan halua antaa sitä kenelle tahansa. Nyt kuitenkin tapailen mukavan olosita mua parivuotta vanhempaa miestä, ja uskon että meidän välille vois kehittyä suhde.

Jos juttu muuttuu vakavaksi, niin pitäisikö mun kertoa sille olevani neityt ennen sänkyhommiin ryhtymistä? Vai onko parempi olla mainitsematta asiasta.

Ja kertokaa vinkkejä mikä miehestä tuntuu hyvälle? Mitä mun pitäis miehelle tehdä?
Naiselle neitsyys ei ole mikään negatiivinen asia, kuten miehelle. kerro ihmeessä ja miehesi saa aivan varmasti lisävärinöitä yhteiseen hetkeenne.

Jos et kerro, niin kyllä se sen aivan varmasti huomaa joka tapauksessa... :D

Kyllä se meininki vaan on aivan erilaista...

Tuli vaan mieleen, että alkaako miehet tässä vaiheessa jännittämään se jääkö hän tämän mimmin ainoaksi?

Naisena itse ainakin palkäisin ettei yksi seksikumppani tule riittämään.... Ja minkä esim. kaverin poikaystävä todisti...

Ja totuuden nimissä, en mä ainakaan olisi ikinä tyytynyt vain yhteen.....