neitsyyden viejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aviomies69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aviomies69

Vieras
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...

Mun "korkkaaja" on nuoruuden aikainen poikaystävä, nykyinen aviopuoliso ja lasten isä. Tuskin se sen kummempaa ois vaikka oisi joka päivälle eri pano

älä rääkkää itseäsi ajattelemalla vaimosi "ensimmäistä" jokaisella meistä on menneisyytensä. toisilla seksikokemuksia enenpi kuin toisilla eikä se ihmisenä ketään huononna.
kauan sitten kun olin ensimmäistä kertaa niin se oli myös poikaystäni ensimmäinen kerta. ja ei ei todellakaan mitään järisyttävää :D tosin on hänen kunniakseen sanottava että toimi herrasmiehen tavoin ja hyvin hellävaroen ei jäänyt traumoja..
ja paras kokemus nykyisen mieheni kanssa noin 20v myöhemmin.
tällä yritän sanoa että ei se kokemuksen määrä vaan se aito rakkaus joka pariskunnan välillä vallitsee on se mikä tuntuu ja näkyy ja jolla on oikeaa merkitystä.

Olet ap sairas. Hae itsellesi ulkopuolista keskusteluapua ellet halua menettää sairaalloisen mustasukkaisuutesi takia kumppaniasi.

Minä en edes muista, miten eka kertani meni. Naapurin sängyssä se tapahtui, mutta itse aktista ei ole jäänyt mitään mieleen. Harvalle naiselle se ensimmäinen kerta on mikään kovin hieno tai erityisen hyvä kokemus. Parhaat ja ikimuistoiset kerrat tulevat vasta kokemuksen myötä.

Yhteistyössä