K
kokemuksia?
Vieras
Eli millainen parisuhde mahtaisi muodostua horoskooppi merkkien edustajille neitsyt ja rapu? ja viel silleen niin päin et mies on neitsyt ja nainen rapu.
Kokemuksia kaipailisin, jos olette yhtään perehtyneet astrologiaan tai tienneet parisuhteessa edes toistenne horoskooppimerkit!
Mä oon itse 23.6 syntynyt rapu nainen ja mies 30.8 syntynyt neitsyt mies.
Syntymävuosia en viitsi paljastaa ettei tule liian henkilökohtasta tietoa... ja miehen syntymäpaikan tiedän ja toki omani myös, mutta mitään kellon aikoja tms. tämmösiä en tiiä.
Eniten kaipaisin kokemuksia ja kertomuksia neitsyt miehistä jotka ovat syntyneet aikavälille 23.8 - 31.8. Ja jos vielä halutaan tarkentaa päiviä niin 29.8, 30.8 ja 31.8 syntyneistä mielellään kuulisin tietoa!
Kiitos!
Ja tosikoiden ei tarvitse sitten vaivautua.
Mä oon itse 23.6 syntynyt rapu nainen ja mies 30.8 syntynyt neitsyt mies.
Syntymävuosia en viitsi paljastaa ettei tule liian henkilökohtasta tietoa... ja miehen syntymäpaikan tiedän ja toki omani myös, mutta mitään kellon aikoja tms. tämmösiä en tiiä.
Eniten kaipaisin kokemuksia ja kertomuksia neitsyt miehistä jotka ovat syntyneet aikavälille 23.8 - 31.8. Ja jos vielä halutaan tarkentaa päiviä niin 29.8, 30.8 ja 31.8 syntyneistä mielellään kuulisin tietoa!
Kiitos!
Ja tosikoiden ei tarvitse sitten vaivautua.