Neitsytmies <3 Rapunainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Eli millainen parisuhde mahtaisi muodostua horoskooppi merkkien edustajille neitsyt ja rapu? ja viel silleen niin päin et mies on neitsyt ja nainen rapu. :) Kokemuksia kaipailisin, jos olette yhtään perehtyneet astrologiaan tai tienneet parisuhteessa edes toistenne horoskooppimerkit!

Mä oon itse 23.6 syntynyt rapu nainen ja mies 30.8 syntynyt neitsyt mies. :)

Syntymävuosia en viitsi paljastaa ettei tule liian henkilökohtasta tietoa... ja miehen syntymäpaikan tiedän ja toki omani myös, mutta mitään kellon aikoja tms. tämmösiä en tiiä. :D

Eniten kaipaisin kokemuksia ja kertomuksia neitsyt miehistä jotka ovat syntyneet aikavälille 23.8 - 31.8. Ja jos vielä halutaan tarkentaa päiviä niin 29.8, 30.8 ja 31.8 syntyneistä mielellään kuulisin tietoa!

Kiitos!

Ja tosikoiden ei tarvitse sitten vaivautua. :P

Meillä on just toisinpäin, nainen neitsyt ja mies rapu, ja tämä on unelmaliitto.
Ollaan oltu yhdessä "aina". Ollaan kolmekymppisiä ja vanhin neljästä lapsesta on 11.
Täydennetään toisiamme!

Meillä on just toisinpäin, nainen neitsyt ja mies rapu, ja tämä on unelmaliitto.
Ollaan oltu yhdessä "aina". Ollaan kolmekymppisiä ja vanhin neljästä lapsesta on 11.
Täydennetään toisiamme!

Mahtavaa kuulla! :heart:

Saanko muuten kysyä sinulta kun neitsyt olet, että kuinka paljon vapautta ja omaa aikaa myös tarvitset ja miten ilmaiset sen, kerrotko suoraan vai "katoatko" vaan tai lopetat puhumisen, jos koet että on oman ajan aika? :D

Täällä neisytmies ja rapunainen. Molemmat juurikin tyypillisiä horoskoppikuvauksia :D mutta parisuhde toimii hyvin :) Neitsyellä saattaa mennä ravun kanssa välillä hermot, ravun haaveiluun ja hitaaseen toimintaan.. Mutta rapu saa kyllä neitsyen nopeasti leppymään ;) Kun neitsytmies oikeasti rakastuu, tulee toisesta hänelle tosi tärkeä ja haluaa kunnioittaa oikeasti. Rapu "hyötyy" tästä varmaan eniten. Rapu on herkkä ja tunteellinen, toisaalta välillä kunnon rasavilli. Neisytmies osaa käsittämättömän hyvin tulkita tunnetiloja ja vastata niihin. Mun mies ainakin lukee mua kuin avointa kirjaa ja onnistuu kaivamaan mieltä mietityttävät ajatukset, kuitenkin et en ärsyynny kyselyistä. Sitten muistaa kehua ja muistaa tarkasti kaikki merkki- ja vuosipäivät. Neitsyt taas vaatii elämäänsä järjestystä ja sitoutumista, noh rapu ei ole niin järjestelmällinen mut sitoutunut kyllä. Mun miehen vaatekaappi on aina suorassa ja järjestyksessä ja mun sekaisin, mut oppinut elämään sen kanssa. Mut itsekin tykkään et muuten on siistiä, niin ihan hyvin menee siivoukset. Tosin se neisyt usein ohimenneessän järjestää sen mun laittaman cd:n takaisin viivasuorasti hyllyyn :) ja yleensähän ravut sitoutuu perheeseensä ja tykkää hoitaa sitä hyvin. Tämä sopii neitsyelle. Meillä on mielestäni ihana ja kunnioittava suhde, viihdytään tosi hyvin toistemme seurassa. Rakkauden ja välittämisen määrä on edelleen valtava. Neitsyt toki kaipaa rapua enemmän ystävien aikaa myös, mutta osaa reissun jälkeen antaa ravulle huomiota, niin se riittää hyvin :)
En mä nyt osaa kun kehua :)

on eroa jos oot neitsyt leijona siis laskeva leijona niin silloin se järjestelmällisyys häviää enempi. siis viikaukksen osalta. mut sit se tuo taas lisää sitä johtajamaisuutta esiin ja kekseliäisyyttä ja ei olekkaan niin pikku tarkka kuin neitsyt yleensä.. sit toi kuka kuvas pitkän litanian pätee muuten ihan hyvin.. siis laskeva leijona nouseva neityst on myös sellanen et joka pikku jutusta ei vältsii aina kannata häritä jos näkee et toinen pohdiskelee jotain suurta :)

[QUOTE="rapu";30332442]Täällä neisytmies ja rapunainen. Molemmat juurikin tyypillisiä horoskoppikuvauksia :D mutta parisuhde toimii hyvin :) Neitsyellä saattaa mennä ravun kanssa välillä hermot, ravun haaveiluun ja hitaaseen toimintaan.. Mutta rapu saa kyllä neitsyen nopeasti leppymään ;) Kun neitsytmies oikeasti rakastuu, tulee toisesta hänelle tosi tärkeä ja haluaa kunnioittaa oikeasti. Rapu "hyötyy" tästä varmaan eniten. Rapu on herkkä ja tunteellinen, toisaalta välillä kunnon rasavilli. Neisytmies osaa käsittämättömän hyvin tulkita tunnetiloja ja vastata niihin. Mun mies ainakin lukee mua kuin avointa kirjaa ja onnistuu kaivamaan mieltä mietityttävät ajatukset, kuitenkin et en ärsyynny kyselyistä. Sitten muistaa kehua ja muistaa tarkasti kaikki merkki- ja vuosipäivät. Neitsyt taas vaatii elämäänsä järjestystä ja sitoutumista, noh rapu ei ole niin järjestelmällinen mut sitoutunut kyllä. Mun miehen vaatekaappi on aina suorassa ja järjestyksessä ja mun sekaisin, mut oppinut elämään sen kanssa. Mut itsekin tykkään et muuten on siistiä, niin ihan hyvin menee siivoukset. Tosin se neisyt usein ohimenneessän järjestää sen mun laittaman cd:n takaisin viivasuorasti hyllyyn :) ja yleensähän ravut sitoutuu perheeseensä ja tykkää hoitaa sitä hyvin. Tämä sopii neitsyelle. Meillä on mielestäni ihana ja kunnioittava suhde, viihdytään tosi hyvin toistemme seurassa. Rakkauden ja välittämisen määrä on edelleen valtava. Neitsyt toki kaipaa rapua enemmän ystävien aikaa myös, mutta osaa reissun jälkeen antaa ravulle huomiota, niin se riittää hyvin :)
En mä nyt osaa kun kehua :)[/QUOTE]

Ihanaa kuulla! :heart:

Tosin mäkin tarviin kyllä välillä omaa aikaa, mut mun mielestä siitä pitää sit avoimesti keskustella et millon sitä tarvii ja se ei todellakaan tietysti tarkota pettämistä... Ihan normaalia se on välillä saada olla itsekseenkin tai ystävien kanssa, ilman kumppania. Ainakin minun mielestä. Mulla menisi hermot jos joku olisi kiinni mussa 24/7!

Ja mä oon aika laiska siivoilija ja sottapytty... :D AUTS.

Entä arvosteleeko teidän neitsyt miehet hirmu kärkkäästi teidän ulkonäköä tai muita asioita? musta sellanen on kyllä aika loukkaavaa ja että astutaan liian henkilökohtasien rajojen puolelle, jos naiselle mies rupeaa sanomaan esim. jostain vaatteesta että toi on aika ruma tai sun pitäs olla tällänen tai tollanen... Kyl ihmisen pitäs saada kelvata omana ittenään tai sit ei ollenkaan!

Ainut julkkismies neitsyt horoskooppi merkistä joka mulla tulee mieleen on Teppo Säkkinen... Vaikuttaa välillä aika töpöltä, ilkeeltä ja kusipäiseltä tyypiltä. :( mutta kai jotain hyvää hänessäkin on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielstä;30332579:
on eroa jos oot neitsyt leijona siis laskeva leijona niin silloin se järjestelmällisyys häviää enempi. siis viikaukksen osalta. mut sit se tuo taas lisää sitä johtajamaisuutta esiin ja kekseliäisyyttä ja ei olekkaan niin pikku tarkka kuin neitsyt yleensä.. sit toi kuka kuvas pitkän litanian pätee muuten ihan hyvin.. siis laskeva leijona nouseva neityst on myös sellanen et joka pikku jutusta ei vältsii aina kannata häritä jos näkee et toinen pohdiskelee jotain suurta :)

Pitikin viel sanoo näistä laskevista ja nousevista merkeistä et mulla on nouseva merkki kaksosissa. :) joskus tein nimittäin astro sivuston pika-analyysin. Laskevista merkeistä en tiiä...

Joten millanen on henkilönä sitten Rapu-Kaksonen?

Ehkä se että kaksonen on nousevana merkkinä, voi selittää myös mun vapauden kaipuuta... ;)

Pitikin viel sanoo näistä laskevista ja nousevista merkeistä et mulla on nouseva merkki kaksosissa. :) joskus tein nimittäin astro sivuston pika-analyysin. Laskevista merkeistä en tiiä...

Joten millanen on henkilönä sitten Rapu-Kaksonen?

Ehkä se että kaksonen on nousevana merkkinä, voi selittää myös mun vapauden kaipuuta... ;)

että et oo ollut sydämmeltäs vapaana suhtees ;D

Voi laskeva hirvi ja nouseva lehmä sentään. :D
Mun ja mun miehen ei pitäisi horoskooppien mukaan olla yhtään onnellinen pari mutta toistakymmentä vuotta ollaan oltu onnellisesti yhdessä.

No neitsyet ovat yleensä todella veemäisiä pilkun viilaajia ja pätiöitä, joten vaikea kuvitella, että kukaan sellaisen miehen kanssa hyvää suhdetta pystyisi rakentamaan.
Paitsi ehkä juuri rapu, joka pähkäilisi vuosikymmenestä toiseen, pitäisikö olla yhdessä vai eikö pitäisi vai pitäisikö sittenkin...

[QUOTE="...";30350120]No neitsyet ovat yleensä todella veemäisiä pilkun viilaajia ja pätiöitä, joten vaikea kuvitella, että kukaan sellaisen miehen kanssa hyvää suhdetta pystyisi rakentamaan.
Paitsi ehkä juuri rapu, joka pähkäilisi vuosikymmenestä toiseen, pitäisikö olla yhdessä vai eikö pitäisi vai pitäisikö sittenkin...[/QUOTE]

No mä oon kyllä aika tempperamenttinen rapupapu päättää asioita. :D

Yhteistyössä