neitsyt?

  • Viestiketjun aloittaja l
  • Ensimmäinen viesti
l
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:D:
hassu juttu ...olin ekan kerran sägyssä..niin mulla jäi se kortsu sisälle:O vähänkö nolo:!!!
mitens e voi jäädä..oliko sulla liian iso pimppa? :D
mies oli ottamassa muaansa ois niin se jäi jäi sinne..tai sit sillä ukolla oli liian pieni ja kortsu iso...ja mulla tiukka:O :D
 
2
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
22! nyt oon yli 30-v, ja mulla on ollu vain kaksi seksikumppanina (aika moni on sanonut et olen jotenkin outo kun en ole "kokemuksia" hankkinut enempää)
mun mielestä on kiva juttu kun ei ole ollut monen kanssa... itse olen ollut 2 kanssa..joista kummallekin lapsia:O ekalle ukolle 1 ja toiselle nykyiselle 2 lasta. mun kaveri taas on sellanen et tulee joka viikonlopun jälkeen et mää olin taas sen petrin,jannen,pekan,sampon jne... sängysä... ollut jo n.40ukon kanssa..vaik on vast 21v.. tosin en oo enään niin paljon tekemisissä sen kanssa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
22! nyt oon yli 30-v, ja mulla on ollu vain kaksi seksikumppanina (aika moni on sanonut et olen jotenkin outo kun en ole "kokemuksia" hankkinut enempää )
Mä olin 21v ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin kumppaneita on ollut 4, ja musta se on jo vähän liikaakin. :/ Tai no, ainakin tarpeeksi. Musta on hienoa vaan kun niitä "kokemuksia" hankkii vakituisen kumppanin kanssa. Kyllä mä ainakin omaan paljon kokemuksia, ne ei vaan ole kymmenien eri miesten kanssa. :D
 

Yhteistyössä