negatiivinen testi, mutta kuukautiset jo 5 päivää myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Koska te olette plussanneet? Mulla jo 5 päivää myöhässä.Tein testin sinä päivänä kun olisi pitänyt alkaa ja siitä kaksi päivää myöhemmin. Molemmat näytti negaa... Voiko siis olla madollista että olisin silti raskaana? Ei ole normaalia että kuukautiseni ovat näin myöhässä...
Kiitos jos jaksatte vastailla...

Tiedän sen pettymisen tunteen. Esikoista tehtiin aikanaan 1,5vuotta ja se oli raskasta aikaa. Nyt tämä kakkonen sitten sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta =)

Mulla on kans menkat nyt 2pv myöhässä, ja r-testi odottelis kaapissa.. En tiedä uskallanko tehdä! :D jos teen näin illalla? pitäiskö jo näkyä? vai kannattaako odotella aamu pissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras!:
Mulla on kans menkat nyt 2pv myöhässä, ja r-testi odottelis kaapissa.. En tiedä uskallanko tehdä! :D jos teen näin illalla? pitäiskö jo näkyä? vai kannattaako odotella aamu pissaan?

Koita malttaa odottaa aamuun asti niin saat varmemman tuloksen. Tiedän, se ei ole helppoa =D

Mulla myös oli menkat viikon myöhässä (rinnatkin oli jo silloin tosi kipeät) mutta testi näytti negaa, kun menkat oli kaks viikkoa myöhässä niin tuli haalea plussa ja nyt tämä "plussa" on ihana 2v:)

mulla on menkat jo puoltoista viikkoo myöhässä. testin tehny 2 kertaa jo, viimeks tänä aamuna ja ihan oli nega. ehkäsyä ei olla käytetty, lapsi olis tervetullut. viimeviikolla rinnat oli todella herkät, muuten kaikki ollu ihan ookoo. mikähän tässä taas mättää??

Vanha viesti, mutta vastaillaan nyt vielä jos joku vastaisi... =)
Kierto ollut säännöllinen 27-28. Nyt menossa kp31.
Testin tehnyt kp27 ja eilen kp30 neg.

Huomenna olisi siis 32, voiskohan mahd.plussa näkyä... Menkkakipuja ollut ihan tuolta kp26 asti, koviakin kramppeja, vatsa sekaisin ja vatsatauti tyyppisiä kramppeja myös, kirkasta valkovuotoa (venyvää,juoksevaa!?) ollut jonkin verran, ei mitään kauheita määriä, kuitenkin märkää on pidellyt...
Rinnat kipeytyi toissapäivänä alhaalta ja sivuilta. Tätä ei koskaan aiemmin ole ollut. Flunssaa ollut tässä torpassa, lämpöilyä eilen mm.37.4.
Muilla vastaavaa? Kannattaiskohan huomenna testailla... Vaikka tiedän että olisi ihan hyvä odottaa rauhassa vaikka viikko...

Yhteistyössä