Negatiivinen testi, ei kuukautisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja negaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

negaava

Vieras
Mulla on nyt kp 41/25-31 menossa, eikä menkoista ole mitään tuntemuksia, ei yhtikäs mitään. Mua huimaa ja ruoan haju ällöttää. Olen tehnyt nyt neljä testiä parin päivän välein, mutta kaikki ovat olleet selviä negatiivisia. Viimeksi pari tuntia sitten.

Mitäs hittoa mun kroppa oikein mahtaa touhuta, onko kokemuksia? Voisiko kyse olla ovuloinnin poisjäännistä tai joku myöhäisoire e-pillerien poisjättämisestä (helmikuussa söin viimeisen pillerini, mutta siitä ei ole aiheutunut mitään oireita ennen, kuukautiset tulleet tasaisesti ym.).

Ottaa niin paljon päähän! Ei me varsinaisesti yritetä mutta ollaan sillä meiningillä että tulkoot jos on tullakseen. Tuntuu vaan ettei kroppa enää yhtäkkiä toimikaan miten pitäisi, vaikka tosiaan puoli vuotta on mennyt ihan normaalisti pillerien lopettamisen jälkeen. Söin niitä tosin 7 vuotta putkeen, että kait se sitten voi vaikuttaa yhä...

Mulla on kokemus vastaavasta. Lisäksi oli alavatsa tosi kipeä ja turvoksissa. Ovulaatio oli vaan jäänyt väliin. Kävin siis ihan lääkärissä alavatsakipujen takia.

Mulla jää suunnilleen joka toinen kuukausi menkat kokonaan tulematta.

On turvotusta, pahoinvointia, rintojen arkuutta jne, välillä en tiedä onko edes todellista vai kuvittelenko vain...:)

Kaikki testit on negaa, ehkäisypillerit käytössä.

Yhteistyössä